< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

O mom životu......zna biti tužan i veseo, dosadan i zanimljiv.....



Free Music

Free Music



Free Music



My Heart Will Go On Lyrics



Sound Bites: Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MENI DRAGI LJUDI....

Semy- zakon cura, super frendica, super osoba, zabavna, ma najbolja....
Anci- dovoljno je reći da se znamo 13 godina......moja best frendica....
Barby- takoder se znamo 13 godina....takoder jedna od best frendica.....
Neshvacena- ovu curu ne znam dugo, ali je predobra, najbolja.....dosta smo slične....
Thegoldengirl- takoder je neznam bas dugo, ali je cura zakon.....draga, slatka, ma super cura.....
Samo jedna Ana-odličan blog....obavezno posjetiti...
Lucasova mama-prva liga blog.....
Girly_girl88-savršen blog....cura piše odlično.....

Image and video hosting by TinyPic




Get free graphics at BlingyBlob.com!







See the pyramids around the Nile
Watch the sun rise
From the tropic isle
Just remember darling
All the while
You belong to me
See the market place
In old Algiers
Send me photographs and souvenirs
Just remember
When a dream appears
You belong to me
cerek

She's so lucky, she's a star
But she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking
If there's nothing missing in my life
Then why do these tears come at night


Image and video hosting by TinyPic



Young girl, don't hide
You'll never change if you just run away
Young girl, just hold tight
And soon you're gonna see your brighter day

JOHN STAMOS

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

 

[nedjelja][13.05.2007.]

Ej bok ljudi…kak ste????? ja sam super…bila sam vani u petak…morala sam nakon radnog tjedna…učim po cile dane…moram malo izaći vanka…..uglavnom, bilo je super u caymana ja mislim da se tako piše….nuthe, he……srela sam tonku tamo…pa smo se razbacale jedine u cilom kafiću…sramote…..jučer sam bila sa ivom malo đir…pričale, ogovarale, sprdale…..zanimljivo….danas joj je turnir….želim joj sve najbolje…….puuuuuuussssaaaaaaa……Danas možda odem na kupanje, na Borik….jeeeeeee….cool

pozdrav sekama i vješticama i jeleni i nini i ivi…..pussssssssaaaaaaaa……kisskisskiss



[ 8 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][08.05.2007.]

ĐORĐE NOVKOVIĆ

Ovaj post ću posvetiti legendi hrvatske glazbene scene Đorđu Novkoviću. Jednostavno njegove pjesme su prekrasne, a meni najdraža je Nada što pjeva Gabi Novak.



ĐORĐE NOVKOVIĆ rođen je 2. rujna 1943. godine u Sarajevu. Glazbom se počeo baviti već u šestoj godini života, a na sarajevskoj Muzičkoj akademiji diplomirao je dirigiranje. U vrijeme rang bavljenja glazbom nastupao je u pop-rock grupama Indeksi i Pro-Arte, no doba njegove afirmacije počinje 1968. godine kad se seli u Zagreb i pjesmom "Stari Pjer" postiže veliki uspjeh.

Ta je pjesma do danas ostala njegov najveći inozemni uspjeh, jer je objavljena u mnogo verzija od kojih je najpoznatija ona grčke pjevačice Nane Mouskouri, a zapažena je i instrumentalna obrada orkestra Paula Mauriata. Veći odjek u Europi imala je obrada njegove pjesme "Zora je" u izvedbi nizozemskog pjevača Pieta Vermana.

Tokom svoje bogate karijere Đorđe Novković skladao je više od 2500 pjesama za sva veća glazbena imena na našim prostorima, a procjenjuje se da je prodao oko nevjerojatnih 20 milijuna ploča. Između ostalih, pisao je za Zdravka Čolića, Severinu, Gabi Novak, Terezu Kesoviju, Mišu Kovača, Danijelu Martinović, Jelenu Rozgu, Srebrna krila, Duška Lokina i mnoge druge.

Od 1969. godine član je HDS-a te je prvi potpisnik koji je preko ZAMP-a otkazao tadašnjem SOKOJ-u i priklonio se tada utemeljenom Hrvatskom društvu skladatelja. Donedavno je bio suvlasnik i direktor programa najveće domaće diskografske kuće, Croatia Recordsa, a usko je surađivao i s Tonikom, labelom Tončija Huljića.

Pobjednik je prvog hrvatskog izbora za Pjesmu Eurovizije sa skladbom "Don't Ever Cry" (Put, 1993.), a tokom karijere pobijedio je i na svim bitnim glazbenim festivalima na području bivše Jugoslavije. Godine 1985. dobio je najveće diskografsko priznanje "Zlatna ptica Jugotona" za milijun prodanih nosača zvuka, a 2000. godine dobio je i Zlatnu pticu Croatia Recordsa. Godine 1996. uručen mu je Porin za životno djelo.

Samo prije nekoliko dana Novković je obilježio 40 godina uspješne karijere, a za tu je priliku planirao snimiti i DVD. Na njegovoj proslavi okupile su se najveće glazbene zvijezde naših prostora i tako pokazale da je riječ o autoru koji je nesumnjivo obilježio hrvatsku zabavnu glazbu 20. i 21. stoljeća. Sudjelovanjem u svojevremeno vrlo popularnom Story Supernova showu pokazao je da je otvoren za suradnju s mladfim izvođačima, za koje se zalagao do kraja karijere i života.



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][06.05.2007.]

PUNO BOLJE........

Danas mi je bolje…….nemam temperaturu više……napokon….izgledala sam kao mrtvacdead…tako sam htjela ići sinoć vanii a nisam mogla……….i još najbolje od svega dobila sam mengu…..spojite to grlo i temperaturu, nema bolje stvari….ali nema veze danas je puno bolje….krečem u nove pobjede……puno pozdrava mojim vješticama i sestrama……pppppppppuuuuuuuuuusssssssssssssaaaaaaaa
nadam se da se seke ne ljute na mene……stvarno nisam mogla ići sinoć……čak nisam mogla ni jesti…he,he,he…..
dead



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][05.05.2007.]

PETI PUT BOLESNA

naravno, opet sam bolesna…..već peti put…ne mogu vjerovati…..imala sam planove za večeras i sad ne mogu….baš sam ljuta……bila sam jutros na ispitu iz glazbenog, a mogla sam stajati doma i odmarati……a što ću…to sam ja……nadam se da je ovo zadnji put da sam bolesna ove godine……..pozdrav svima….mah



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][02.05.2007.]

JEDNOSTAVNO PRESRETNA.....

Evo mene opet……ha,ha…što sam dosadna…….osjećam se SUPER……danas mi je bio odličan dan….osmjeh sa lica nije nestajao…..baš sam sretna sa sobom, sa svime……sa životom, prijateljima, školom….jednostavno presretna…..winkne znam što mi je……ali mi ovo stanje definitivno više odgovara….i jednostavno sam sretna…što više da kažem….pozdrav svima……PUSA….kiss



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][01.05.2007.]

TUŽIM LIBURNIJU

Sinoć sam bila na picu sa svojim sekama…..da, da ja sam u sestrinstvu…ha,ha…..rofl
uglavnom…bilo je prva liga…smijali smo se, zezali….robi mi je popušio cijelu kutiju…sram ga bilo…..dogovor je pao…u subotu u gothama…jedva čekam…nisam bila sto godina, baš mi se ne sviđa muzika previše…ali nema veze, idem se zabaviti….to mi treba trenutačno…….
E da, tužit ču Liburniju……zbog diskriminacije kratkovidnih i nanesene duševne boli…..pazite ovo sad….čekamo mi bus na maloj pošti, i došao njima bus…i ja ostala sama….došao neki bus(bio je moj ali ja nisam vidila što piše), pa sam morala ići drugim (bilim brigom) napravila sam toliki krug, i nisam znala di treba točno izaći……ali sam skužila na kraju…..uglavnom ja ih tužim……yes



[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.