travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (10)
Kolovoz 2007 (11)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (15)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

O mom životu......zna biti tužan i veseo, dosadan i zanimljiv.....



Free Music

Free Music



Free Music



My Heart Will Go On Lyrics



Sound Bites: Bryan Adams - Have You Ever Really Loved A Woman

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


MENI DRAGI LJUDI....

Semy- zakon cura, super frendica, super osoba, zabavna, ma najbolja....
Anci- dovoljno je reći da se znamo 13 godina......moja best frendica....
Barby- takoder se znamo 13 godina....takoder jedna od best frendica.....
Neshvacena- ovu curu ne znam dugo, ali je predobra, najbolja.....dosta smo slične....
Thegoldengirl- takoder je neznam bas dugo, ali je cura zakon.....draga, slatka, ma super cura.....
Samo jedna Ana-odličan blog....obavezno posjetiti...
Lucasova mama-prva liga blog.....
Girly_girl88-savršen blog....cura piše odlično.....

Image and video hosting by TinyPic




Get free graphics at BlingyBlob.com!







See the pyramids around the Nile
Watch the sun rise
From the tropic isle
Just remember darling
All the while
You belong to me
See the market place
In old Algiers
Send me photographs and souvenirs
Just remember
When a dream appears
You belong to me
cerek

She's so lucky, she's a star
But she cry, cry, cries in her lonely heart, thinking
If there's nothing missing in my life
Then why do these tears come at night


Image and video hosting by TinyPic



Young girl, don't hide
You'll never change if you just run away
Young girl, just hold tight
And soon you're gonna see your brighter day

JOHN STAMOS

Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

 

[ponedjeljak][30.04.2007.]

ŽIVOTNA PRIČA

Evo me opet danas, baš sam postala dosadna……sebi sam prije mjesec dana možda malo više, obećala, da ču napisati svoju životnu priču kad izađem iz ovog sranja od depresije…..pa evo, došao je taj trenutak……

Počet ćemo od 24.12.1988 dana kada se tužna cura rodila……bio je to lijepi sunčan zimski dan…..Badnjak…..moji su bili presretni…..mama i tata su dobili drugu kćerku, a moja sestra, malu sekicu koja će joj kasnije zagorčavati život…he,he…..
Krenula mala curica u vrtić….nije joj se sviđao…djeca su bila okrutna, i stalno su je zezala….ona je stajala na staklima od vrata, i čekala žuti kamion u kojem je bio čovjek kojeg je ona neizmjerno voljela….njen otac…..obećao joj je da više neće ići u vrtić….bila je presretna……
Ali, došli su dani kad je krenula u školu…..bilo joj je super prvih par godina…stekla je prijatelje( koje ima dan danas), imala je svoju prvu simpatiju…..od tada je sve krenulo nizbrdo…..počeo ju je stalno zezati i svašta ružno govoriti, a ona je sve to trpila i skupljala u sebi….i tako su prolazile godine…a ona je i dalje bila luda za njim……
počelo je ljeto……imala je 12 godina…..tada je upoznala tri super cure…dianu, edinu i martinu…..od toga dana postale su nerazdvojne……
jedno ljeto kad su završile sedmi razred…dobile su bicikle, i počele se vozikati u kvartu pa čak i malo dalje…..naletile su na neke dečke….i nisu im dale mira…..dan i noć su tamo bile….malo ali samo malo su se osramotile….prozvane su banda na biciklima…..
Došla je i srednja škola….diana je išla sa tom curom u razred…..sile su skupa…i promatrale sve oko sebe…..primijetile su dva lika s velikim glavama…i malo se nasmijale….i jednog kršnog dječaka koji je izgledao kao da ima 18 godina…….
prišla im je jedna simpatična cura malo crnja po imenu sara…..skroz draga cura……i od tada su postale najbolje frendice…..
sara ju je promijenila…..ta cura je bila tako sramežljiva i povučena i nesigurna u sebe, dok je sara bila čista suprotnost…..cura je i dalje sramežljiva ali onako ne….dosta ju je promijenila….. i tako su tekle godine…do drugog srednje… kad je cura izgubila svoju frendicu….bolio ju je jako….ali ne zbog njega, on je tu bio tako reći nevažan…nego zbog nje….zbog njenog postupka…..prošla je godina dana od toga….cure su opet bile dobre….sve se činilo savršeno….ali samo godinu dana…..došao je četvrti srednje…..cura je bila dan i noć tužna….bila je sretna ali istodobno i tužna…nešto joj je falilo….ljubav…..
dvije ferndice počele su se udaljavati od cure….ona je to primijetila…i upala u još veću tugu….smatrala je da je tako dosadna…..da samo misli na sebe…..nije razmišljala da možda izgubi i to što ima…..i eto došla do današnjeg dana…..izgubila je dvije frendice…..ali ne samo svojom krivicom…..jednog dana će to skužiti….sad je cura jako povrijeđena….ali ne više tužna…sretna je jer je ojačala…..sretna je jer je netko razumi……ali više nije to to…nema ni diane ni sare….sad su one super frendice….mene su ostavile na jednom od naših zajedničkih životnih putova……



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][29.04.2007.]

USPILA SAM.......NEMA VIŠE TUŽNE CURE.......

evo me doma……napokon….jutros sam isto bila doma, ali kratko ,pa otišla do frendice…sama je doma, naručile smo pizzu, iako sam ja pojela samo jedan komad, nema veze……..večeras ćemo vjerojatno opet đir, ili sjesti na naše omiljeno mjesto, žderati kokice, i čokoladu, i razmišljati kako je svijet grozan…….burninmad
sinoć smo se ubile kad smo bile vanka…….i napokon nisam više depresivna, frendice su me izvukle iz svega lošeg…….i zato im puno hvala…….ali trebam zahvaliti i selmi, anđeli i anici….cure hvala vam……….
za selmu: ići ću sutra s vama, nemam para na mobitelu pa evo ovako ti odgovaram…pusadead



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][28.04.2007.]

PROMETNA GUŽVA

napokon doma…jutros sam imala dobru namjeru otići na ispit iz glazbenog, ali prometna gužva me zaustavila, ma nema veze…..krenula u 9, a došla u grad u 10 i nešto……naravno opet kopaju po gradu, i takva je gužvetina…užas……
popodne idem do frendice, na kolače, časti nas jer je misss….to sam već rekla…..pa poslije toga idemo u grad sa likom koji je iz splita, malo mu grad pokazati, zabaviti se….otići do foruma……i tako…uglavnom, zanimljivo……

žao mi je što se ne želiš javiti na mob…..strašno mi je žao, a tila sam samo minut da te nešto pitam……i da, zašto se ja svojim pravim frendicama ne gadim…….



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


[petak][27.04.2007.]

SASVIM OBIĆAN DAN......

danas sasvim običan dan..........raspored je bio grozan danas...jedva sam izdržala...ali glavno da sam ispravila filozofiju...sad nemam niti jednu jedinicu.....jupi......party
ne kužim zašto ova kiša mora padati, kad ja imam lipe planove......
frendica mi je javila da će nas par danas častiti pićem jer je izabrana za miss na maturalnoj....jeeeee......
A što se tiće tema ovih proteklih dana, nemam snage se više s tim opterečivati......ali kad shvati....biti će prekasno.....



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][26.04.2007.]

ZAR JE TO TEŠKO......REĆI OPROSTI.....

napokon se bolje osjećam……shvatila sam neke stvari….napokon…..bila sam ljuta, ustvari još sam malo, na sve što se izdešavalo zadnjih par dana…….priznajem, djelom je moja krivica……ali nisam ničim zaslužila da riječ ne progovore sa mnom…….tužno i zaista jadno……do srži jadno…….prišla sam joj…..a ona me odbacila……rekla je da sada ne želi o tome……e pa gotovo je…..jer ja ne želim…….nisam ti ništa napravila……ali ti si naravno preponosna da priznaš pogrešku i kažeš onu tešku ali malu riječ ….OPROSTI……
poštujem vas, drage ste mi…..ali još mjesec dana… i to je to……



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][24.04.2007.]

GROZAN DAN

danas je dan bio katastrofa......ali nema veze, proći će i to......
samo, jedna osoba me jako razočarala i iznevjerila.........užasno me povrijedila....i čini mi se da je naše prijateljstvo očito bila samo jedna velika gluma.......ja se ne želim više prepirati meni je toga dosta......ali me boli što me ne poštuje......istina je bila sam loše volje zadnjih par mjeseci ali zar je to razlog da se udaljiš od mene......nije ako si prijateljica........
Puno sam plakala u školi......zbog koga?????
Ja nemam snage za ovo više........i ne znam kako da krenem dalje.......
rekla sam ti istinu nisam ništa preuveličala........jer čim sam osjetila da se skroz udaljavaš od mene pitala sam te u čemu je problem........ti si govorila jesi ti normalna, otkud ti to.........ali na kraju se ipak ispostavilo da sam ti dosadila i da ti treba više zabave u životu......tvoja stvar......ali barem si mogla na drukčiji naćin to rješiti........
gadno si me povrjedila...ali da, to tebe nije briga.......ti misliš samo na sebe.....



[ 0 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][23.04.2007.]

Skroz sam nesigurna u sebe......bojim se...i zbog svog glupog straha da ne izgubem ljude do kojih mi je stalo ponašam se jadno.......ljude do kojih mi je stalo povrjedila sam svojim postupcima i rjecima.....ali nije bilo namjerno....jednostavno sam ih otjerala i ostala bez ikog.......sama i nesretna.....jadna i glupa......
sorry jednoj i drugoj....nije bilo namjerno....stvarno mi je žao.....



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][22.04.2007.]

BOLI, UŽASNO BOLI

zar ljubav baš tako boli….ne mogu disati…srce me boli…ne mogu se smijati jer mi je slabo…ne mogu plakati jer suza više nemam…..
nemam više ništa…ostala sam bez ičeg bez ikoga…….bez osoba do kojih mi je stalo….zaista ne mogu više…..pokušavam, borim se ali ne ide ……trebam krenuti dalje, ali kako, na koji način????
trebam nekog da me zagrli, i kaže da će sve biti ok…..
znam, alkohol je kriv…………ali to nije opravdanje….ne, to nije opravdanje…..



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][21.04.2007.]

kad sve krene krivo....

opet, opet, opet kroz isto sranje prolaziti......osječam se ljuto, ogorčeno, jadno.....
bože molim te spasi me.....



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.