Love Sex Intelligence

14.06.2010., ponedjeljak

Seksi tuširanje

Volim vodu. Volim mora. Još više okeane. Ali ne prija mi ništa ko najdraži tuš.
Tuš sam zavolela kao vrlo mala. Nekako spontano kao klinkica od sedam, osam godina (da li je moguće?!) otkrila sam da mi taj čarobni mlaz može priuštiti još neko zadovoljstvo osim same lepote slivanja vode niz telo, samo je potrebno usmeriti ga u međunožje.
I sve je lako. Tuš ćuti. Tuš ne misli. Tuš ne smara.
Sve je na meni. Nema nikakve krivice, nesuglasica niti ljutnje učesnika. Divan i jedini robovlasnički odnos u kom me ne grize savest što iskorišćavam ne dajući išta za uzvrat i jedini odnos u kom uživam u svojoj vlasti mada bih ako već mora da biram između biti u vlasti ili biti povlašćen, radije uvek da gospodarim.
Žmurim. Ili ne. Mislim. Ili ne. Obično, uvek mislim. O čemu? Pitaj boga.
I niko mi ne prebacuje što sam odsutna. Niko se ne duri i ne hladi i ne spušta jer na mom izrazu tela, u drhtaju, u uzdahu ne vidi, ne čuje, ne oseća ono što očekuje i želi. Tuš nema očekivanja. Tuš nema želje. Mlaz se ne smanjuje, ako ga ja ne zatvorim. Mlaz ni ne naraste, ako ja ne poželim. Sa kurcem već nije tako. Kurac se kurči, traži, zahteva. Pljuje, povraća. I to kad je zadovoljan! Tuš je tu samo na mojoj usluzi. Uvek kad želim i koliko želim. Kurac i ako je tako sjajan da može i hoće kada god ja želim teško da će biti i toliko divan da se ne duri, ako ja nekad ne želim. Ako mi je nešto drugo prioritet. Makar samo u trenutku. Ništa sujetnije od kurca. Pičke su navikle da ćute i čekaju. Čekaju i nadaju se. I budu srećne ako ih žele. I kako onda pica sme da se osmeli kaže ne kad se njegovo visočanstvo diglo i spremilo za (pro)boj? Pička uvek može, kažu zablude. Kurac kad je raspoložen to mora da se iskoristi.
Kurac je ljubomoran i hoće da je jedini. Ljubomoran je ne samo na druge kurčeve nego na sve što može da oduzme njegovo traženo vreme sa picom. Kurac je nesiguran. I jedan običan tuš može da ga ugrozi. Tuš je siguran u svoju poziciju. Ni najneobičniji muškarac ne može da ga ugrozi. Muškarci dolaze i odlaze. Tuš ostaje.
Ipak neki impuls, neki znaci života u meni i njemu, neko pulsiranje navode me da ipak biram meso. I polumrtvo živo meso. Njegove suptilne vibracije uvek šapuću želju da se reanimira. Ma kako snažnog praska, ma kako simulirao život, tuš će uvek ostati mrtav. Tuš je uvek u mojoj vlasti. Ja sam u vlasti (ili milosti) kurca.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.