Love Sex Intelligence

14.06.2010., ponedjeljak

Samo san

-Nešto mi zvučiš daleko. Ne znam da li je samo zbog daljine. Nekako si mi čudan. Čini mi se da si hladniji. Nešto nije u redu?
-Imam neke užasne snove, Ivana.
-Ponavljaju se. Već tri, četiri puta sam sanjao nešto i kad se probudim osećam se užasno. U stvari, svaki put kad mislim o nama i našoj budućnosti, javi mi se taj san.
-Šta god da se dešava, to je samo san.
-Ali osećam se užasno posle toga.
-Da li treba da dovodiš u pitanje našu vezu zbog jednog sna?
-Kamo sreće da je jedan!
-Ti bi da se zbog sna raziđemo ili misliš da je san posledica, nečeg što te već muči?
-Mislim da moja podsvest pokušava nešto da mi kaže.
-A nisi još protumačio šta ili ne želiš to da podeliš sa mnom?
-Pa, ne želim da o tome pričamo, dok se ne vidimo.
-Ali to je tek za mesec dana!
-Mrzim MSN.
-Znam, ali šta bismo da i toga nema?
-Možemo samo da dođemo do nesporazuma ovako.
-Pa to možemo i kad pričamo uživo.
-Ali možemo lakše da se objasnimo. Ovako su veće šanse da se posle osećamo loše.
-Ja se ni sad ne osećam dobro, kad me ostavljaš da čekam da bismo razgovarali i raspravili stvari. Ne znam, možda hoćeš i da me ostaviš, samo ti je glupo da to uradiš online.
-Eto vidiš, samo sam pomenuo da postoji neki problem i ti odmah misliš da hoću da te ostavim. Možda ti pokušavaš da me se otarasiš.
-Kad to budem želela, neću pokušavati tebe da navedem da to učiniš, samo ću otići.
-Rezerviši nam istu sobu. Je l’ hoćeš? Pogled je božanstven.
-Meni nije ni bitan pogled, kad si ti sa mnom.
-Pa to se i ja nadam, da kad te vidim, svi problemi će nestati.

Mesec dana kasnije…
-Hoćeš da se udaš za mene?
-Naravno.
-Ali kad te pitaju u opštini, moraš da kažeš da, ne naravno, ok?
-Ok.
-Sve, samo da izbegneš da, nasmejao se.

Sledeće jutro…
-Opet sam imao isti san.
-Hoćemo li i veridbu da otkažemo zbog tvojih glupih snova?
-Kad si pored mene, malo bolje se osećam.
-Malo bolje?
-Ajmo u šetnju. Idemo do plaže.
-Možda ćeš se osetiti još malo bolje.
-Ne, počeo je da vrišti Zoran, dok su se približavali stenama, na kojima je stajao visok, tamnokos mladić, izvajanih ramena i spremao se za skok u vodu.
-Njega sam sanjao, uzviknuo je prestravljen, dok je momak pravio salto.
Ivana ga je pogledala, kao da se ni malo ne uzbuđuje zbog njegove nekontrolisane reakcije. Zagrlila ga je čvršće i staloženim glasom rekla:
-Ne brini, dragi, njega i ja mogu samo da sanjam.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.