Where is the LOVE ?

18.01.2007., četvrtak

OSTAO SAM SOLO . . .

Jučerašnji dan je bio potpuno nezanimljiv. Vidjeli smo se navečer , šetali i pričali o nekim glupostima... Ništa posebno. Zato i nisam pisao ništa. No onda me oko pola 2 nazvao Mate i počeli smo pričati o odnosu mene i Žarka i tu smo se zakačili jer sam ga uvjeravao kako nije u pravu... No ispostavilo se da je...Jutros sam se čuo sa Žarkom , sve je bilo super i onda sam mu poslao sms :

"Mate si je zabrijao kako se ti i ja zapravo uopće ne kužimo i da su nam želje totalno različite,da se ti želiš vratiti bivšem i da ćeš se trudit to nekako ostvarit, a ak i ne da si samnom u ovom odnosu dok ne naiđe netko na kog ćeš zabrijat i kaže kako ja moram shvatit da ti mene nikad ne bi htio za dečka"

i nakon toga odmah još jednu :

"I oko toga smo se zakačili jer sam ja rekao da nije u pravu,da si rekao kak se želiš maknut od bivšeg jer smo skužili da je on sad druga osoba i da ne tražiš nikog drugog i da se nikad ne zna šta može biti među nama.Pa nisam glupan, da si mi rekao NIKAD NEĆE BITI NIŠTA prigvatio bi to i drugačije se ponašao."

Ovo je on odgovorio...

"Evo ja se otuširai..Hmm,šta da kažem Ž..Već smo o tome spikali i rekli što je.Ja sam ti rekao da su okolnosti druge, tj. da sam mlađi i da nisam upoznao onog prije,ja bi htio da mi dečko bude(š) ko što si ti!Kažem ti, tijelo je lako napravit al sve drugo nije..Mate je DIJELOM u pravu.Znaš mene i šta mi je u glavi i duboko u meni..Fakat te nebi htio povrijedit nikada jer nisi to zaslužio i znam kako je to.Ne znam šta da radim jer nemrem protiv sebe.">


"Ja sam ti govorio za guzu i neke kratkotrajnije stvari..Da nikad neću reći nikad..Znaš i sam da sam ti rekao da ne bi mogla biti veza prava zbog godina i toga što imam dosta godina i moram mislit na budućnost.Jel tako bilo..Kužiš Ž?">


Ovo je baš diiiivno za čuti... On je meni govorio "NIKAD SE NE ZNA" , "TKO ZNA ŠTA DONOSI SUTRA" , ili kad sam rekao kak ćemo nas dvojica završit u Americi i tamo živjet i zajebavat se "AJDE SUPER , BAŠ JEDVA ČEKAM" i još milijardu drugih stvari...A ništa od toga nije mislio... Tj. kad je rekao "NIKAD SE NE ZNA" mislio je na to da nikad se ne zna, možda ga jednog dana i pojebem. Pa da mi je do jebanja imao bih koga , to mi bar me bi bio problem naći... Straaašno se osjećam. Odgovorio sam mu :

"Onda nemoj protiv sebe nego onak kak ti misliš da je najbolje..Ja sam taj koji će morat protiv sebe,svojih osjećaja i želja, ali nije bed. Sad bar znam na čemu sam.Guza i kratkoročnije stvari su mi manje važne.Sve 5, od danas krećem onda drugačije, od nule.Nemaš beda!"


Nakon toga me nazvao , skužio je po glasu da sam sjeban. Ništa nisam govorio , pustio sam njega da govori...a to se svelo na "hm...čuj..ne znam šta da kažem...hm...teško je ovak...da , jebi ga" i onda sam ja rekao da idem na fax na predavanje i nek uživa u teretani. Sad je poslao sms ali ne planiram odgovoriti...

" :( Fakat nemoj biti tužan. Idem vježbat!" ...

Pa samo idi nema frke...Ja idem nazvati Matu, ispričat mu se što sam bio bezobrazan sinoć i tak... Možda raspakira kofere i ostane još koji dan... I ja si trebam dozvoliti da budem sretan, bar malo...

- 10:19 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O čemu ću pisati...Hm samo istinu o onome što mi se događa...o prošloj ljubavi, o onoj budućoj koju želim a koja se čini neostvariva (vjerovatno mi je zbog toga toliko i privlačna) i općenito o svemu što se događa u vezi toga...