Where is the LOVE ?

16.01.2007., utorak

MI ZAPRAVO NIKADA NEĆEMO BITI ZAJEDNO

Danas je trebao biti taj dan... Mislim , ono , realno gledano , cijelo vrijeme sam čekao da on riješi to što ima za riješiti s bivšim. I nadao sam se da ćemo sada... JEBOTE KAKO SAM GLUP BIO...
Pa zapravo se ništa nije promijenilo... Njegov bivši zapravo nije bio razlog zbog kojeg mi nismo zajedno... Razlozi su bili drugi , rekao sam ih u prvom postu mislim... I te stvari koje su nas sprječavale još uvijek postoje...
I šta...sve je isto...Danas smo se manje više cijeli dan dopisivali. I ne znam koliko puta smo došli do zaključka kako je glupo što ne možemo biti zajedno i kako je to nepravedno a super si pašemo po svemu... Hm i sad... Pitam se... Što on uopće osjeća i osjeća li išta... Ali ako ništa ne osjeća zašto je onda ljubomoran kada spomenem Matu. Evo danas sam npr. rekao kako shvaćam da nažalost ništa od nas , usprkos tome što je on riješio to sa bivšim i da sad hm ne znam što da kažem Mati. A on je rekao nešto u stilu da se neke stvari ipak jesu promijenile tralalalalala ali naravno nije rekao da želi nešto... I sad će se desit da ću ja propustit OPET!!! svoju šansu sa Matom. Istina ne bi tu moglo biti ništa obzirom da se vraća u Ameriku ali bi bar moglo biti preeeedobrog sexa. I to s vjerovatno najzgodnijim tipom kojeg sam ikad upoznao. Plus još je dobar i drag i stvarno se trudi oko mene.
Odlučio sam ne duljit u postovima , bit što je moguće kraći jer vjerujem da se ljudima baš i ne čitaju romani... Uglavnom, danas mi se javio i jedan zgodni dečko kojeg sam otpilio prvi puta jer je tada u igri bio Žarko... Dopisivali smo se nešto bezveze ali eto neću to spominjat dok ne vidim hoće od toga šta biti. Shvatio sam da treba imati neku rezervu sa strane. NE , NE PLANIRAM se maknut od Žarka jer jednostavno ne mogu a i ne želim. S nikim do sada nisam imao takav odnos, takvu komunikaciju. S nikim se nisam tako dobro razumio. No dobro. Žarko je evo upravo otišao , svratio je nakon teretane. Bili smo u stanu jer je cimer sa svojim dečkom otišao u šetnju pa smo mogli biti sami. Gledali smo neki film i mazili se , ljubili... I onda je cimer napisao da dolazi nazad. A i Žarko je rekao da mora doma. Uglavnom, heh dao sam mu majicu koju sam našao u ormaru , meni je prevelika... Crna a na njoj piše VOLIM KAD SI MI BLIZU hehe... Baš se obradovao, a ja sam bio sretan što sam ju dao upravo njemu jer stvarno je tako... I kad je odlazio pogledali smo se i tako se čvrsto zagrlili... i dugo se tako držali... Izgledalo je kao... kao da se grlimo zadnji puta... Brrrr smrznem se čim pomislim da bi to moglo biti istina... Uglavnom , poslao sam mu sms... U nastavku slijedi dopisivanje naše...

Bilo mi je jako lijepo maziti se s tobom...i happy sam zbog toga...Ali svaki put kad se trebamo rastati dođe mi da te čvrsto zagrlim i stisnem jer te želim zadržati...Za sebe.Jer svjestan sam da ti nisi moj i da se vrlo lakomože pojaviti netko s kim ćeš htjeti nešto...I onda...Ma hm...Nevažno.Lijepo spavaj. Kiss

"Žarkec , ja klopam fino...Tnx na vremenu i cmokekima i majici naravno!! Baš ću vidjet sutra kad doma dođem kako mi stoji.Nemoj se žalostiti pliiiz..Nema još toga kaj bi bio za mene "netko"...A ovo što mi imamo je kvalitetno i teško se može prekinuti"

"Nema još tog nekog...Ali pojavit će se...Kad tad.Sad nisam tužan ali tad ću biti jako...Ovo što imamo je nešto jako jako lijepo,a nestat će kad dođe TAJ NETKO"

"A nemoj tak Žarac... :-( Ružno je to.. I nemora bit tak...Kaj znaš kaj bude sutra...Fakat nemreš znat.. Mi smo si žarki fakat i teško je to izgubit. nemamo se na osnovu čegaposvadit i prestat viđat..Kužiš lima..Zvao me trener i rekao da će ujutro po prahove i kupit će nam naša sranja..Meni i tebi.."

JEBALO GA to njegovo TKO ZNA SUTRA i te spike... Pa ja njega želim za sebe , za dečka , za vezu... a ne da se mi mazimo i ljubimo i sve a onda kad se jednom tajanstveni mr.Netko pojavi da se ja moram maknuti... Bit će mi straaašno tad...Napisao sam mu

"Da hm sad je sve super.Ali kad se pojavi netko drugi tke će te mazit i ljudbit itd znam da će mi biti straaaašno.I nećemo se mi prestat viđat i družit ali to više neće biti to...hm no možda treba uživati u ovim trenucima i ne mislit na situacije koje bi se možda mogle desit.Cmok"


"Ti si Žarko prekvalitetna osoba da to pokvarimo nekim prolaznim stvarima..Šta ja znam..Volio bi te fakat imat za duže..A vidio si sam da veze ne mogu trajat duže od nekog vremena,,Kaj ja znam..bilo bi super imat tako dobrog frenda za najdužeeee..A ak i bude kakva iskrica u tome,nebude nam bed.."


MOŽE LI MI NETKO MOLIM VAS REĆI KOJI KURAC TO SAD ZNAČI ????font> Šta je s tim htio reći??



"Da...Ali ak ovak nastavimo ja ću se ZALJUBIT! U tome je problem...I ti ćeš-ali u nekog drugog..Hm nemam pojma..Nadam se da će onda taj kojeg nađeš biti tolerantan prema nađem odnosu koji će tada biti stvarno PRIJATELJSKI.Hm jedino što ćeš teško naći nekog kom neće smetat da se mi čujemo...bla bla bla"

Jebote više stvarno ne znam šta bi mu naspiao... Jer mi je u glavi takva zbrka da uopće ne mogu realno razmišljat...užas!!!

"Uh znaj da bi više volio imat ove filinge prema nekom ko ih cijeni..A ti si takva osoba Ž! Nažalost nisam mogao birat i nemrem upravljat time..Krivo mi je i žao mi je sebe jer to nije fer.Šta drugo da ti kažem..Nadam se da se nećeš baš tak zaljubit jer te ne bi htio povrijedit jer si predobar Žarki mali"

Divno , divno zaista divno...Nek se ja zaljubim ali ne jako...onako umjereno pa kad njemu neko dođe da ne patim baš previše...Stvarno nemam riječi, tako sam mu i napisao...

"Vjeruj mi da nemam pojma šta da ti odgovorim.Stvarno više ne znam šta mogu reći a da se ne ponavljam.Jebi ga..Lepo spavaj :-)"

"Kužim Žarkec..popijem shake do kraja i idem na spavanje...Pospan sam. Ej, aj mi sprži one filmeke kaj si mi pokazao!"


"Budem, nema frke. Uh jebote..drekec. A niš..Čujemo se..."


Eto ovo dopisivanje možda još potraje ali o ostatku budem pisao sutra...
AKO NETKO IMA NEKI SAVJET SLOBODNO NEK KAŽE... MISLIM DA MI JE VIŠE NEGO POTREBAN

- 23:49 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O čemu ću pisati...Hm samo istinu o onome što mi se događa...o prošloj ljubavi, o onoj budućoj koju želim a koja se čini neostvariva (vjerovatno mi je zbog toga toliko i privlačna) i općenito o svemu što se događa u vezi toga...