Where is the LOVE ?

09.01.2007., utorak

2 Žarka i 1 Mate...I puno problema...

Mate... Zadnja tri dana su bila puna svega i svačega tak da nema šanse da sve napišem...Zapravo pokušat ću sažet što je kreće moguće...
Dakle , sve tri zadnje večeri smo se vidjeli. Ali na otvorenom. Šetali smo svaku večer bar po 2 sata i pričali. A o čemu smo to imali uoće pričati... Pa kao i do sada. A jesu li se neke stvari promjenile? Jesu pa nisu , onda opet jesu pa nisu i tako stalno u krug. Ali ja se osjećam bolje. Dakle da krenem nekim redom. Znači u nedjelju popodne sam dobio zagonetnu poruku na mob od nekog tipa. Rekao je da me vidio u petak u gradu ali nije bio potpuno siguran jesam li to ja i da se napatio dok je došao do mog broja. Naravno da sam odmah nazvao svog PRIJATELJA Žaarka i rekao mu da mi je netko pisao a da ne znam tko. Pokušavali smo dokučiti tko bi mogao biti ali nismo uspjeli. Zvao sam broj , poslao nekoliko smsova no odgovora nije bilo. Žarko je otišao u teretanu a ja večerat. I onda sam dobio poruku sa riječima jedne pjesme a na kraju poruke je pisalo „Ak ti nešta govori pjesma vidimo se na trgu za pola sata.Ako ne, ništa!“ NISAM MOGAO VJEROVATI!! MATE !!! Napisao sam Žarku da mislim da znam tko je i da idem do grada se naći...

Tko je Mate? Pa ... upoznao sam ga prek ljeta 2005 na moru. Jedan jedini dečko s kojim sam se upoznao spontano , bez chata , profila i tih sranja. Družili smo se to ljeto, izlazio je samnom i mojim društvom , sve je bilo super... Jednu večer smo popili malo , zabrijali... Neću sad duljiti tom pričom. Ja sam tada bio u vezi već nekih godinu dana (ovoj vezi koju sam prekinuo prije 3 mjeseca). On se bio zapalio za mene. Lagao bih kad bi rekao da on meni nije bio privlačan. Je. Dečko je i tad bio prezgodan. No bio sam u sretnoj vezi i nije mi ni na kraj pameti bilo prekinuti ju. GDJE MI JE PAMET BILA??? Anyway, rekli smo da ćemo svakako ostat prijatelji , jedno vrijeme smo se intenzivno čuli no onda je on odeslio kod tate u Ameriku. I tako smo izgubili kontakt. Od tada je eto prošlo godinu i 3 mjeseca. Mate je danas 23godišnji APOLON! Savršeno tijelo , prelijepa slatka faca , pramenovi , sav preplanuo... Pravi Amer!

Dakle, našli smo se na trgu i bio sam preeesretan što ga vidim, a i on što vidi mene. Sjeli smo na cugu, prvo se neko vrijeme samo gledali i smijali, a onda krenuli s razgovorom. Tko šta radi, kako je u Zagrebu , kako je njemu u Miamiju , bla bla bla... I naravno došli smo i do ljubavi... Ja sam mu spomenuo svoju situaciju i kako sam zapravo u kurcu i ni sam više ništa ne znam. I onda mi je on rekao : „Eto , tako sam se ja osjećao kada sam otišao u Ameriku kod starog. Nikad ti to nisam rekao ali zaljubio sam se bio u tebe, a znao sam da je to nemoguće bilo tada.“ Ostao sam šokiran... Nastojao sam skrenuti temu s toga jer moram priznat da mi je bilo malo neugodno. Uglavnom , Žarko mi je poslao poruku da je završio s treningom , da ide do svojih pa da se možemo vidjet kasnije da mu ispričam tko je tip. Kako se Mate u 21.30 trebao naći s bratićem to je značilo da ću biti free. Rekao sam da može... I tako , prije nego smo se pozdravili razmjenili smo bluetoothom nekoliko slika, tj. on je meni poslao neke svoje na kojima se naravno vidi njegovo više nego savršeno tijelo i još ljepša faca. On je otišao do bratića a meni je došao Žarko. Šetali smo kvartom i je sam mu počeo pričati o Mati. A kada sam mu pokazao sliku vidio sam šokirani izraz na njegovom licu. Prvo par sekundi šutnje a onda riječi : „Tip je stvarno predobar. To mi sada nabijaš komplekse hehe. To ti je prilika, naljutit ću se ozbiljno na tebe ako ne budeš s njim.“. I tu je nabacio neki kiseli osmjeh. Skužio sam da mu nije svejedno no nisam htio načimati tu temu. Pričali smo još o Mati , ja sam mu prillčao kako smo se upoznali i kako je to u neku ruku bilo romantično i rekao sam da se sad tako kajem jer vidim šta sam mogao imati. A i prije godinu dana je bio jednako zgodan. Samo sam ja bio glup. Pitao sam Žarka kako njegov odnos sa bivšim. Rekao mi je da su se pomirili kao frendovi i da nema ništa više za sada. No, shvatio sam da se on nada kako bi se to moglo promjeniti. Uglavnom , nakon 2 sata smrzavanja on je otišao doma a ja u stan. I opet je krenulo dopisivanje do kasno u noć a nastavilo se tokom cijelog jučerašnjeg dana. Povod svemu je bio naravno Mate. Pa evo od svih silnih Žarkovih poruka napisat ću samo neke... Vidio sam kako mi neki kažu da ostavim dečka na miru, da ga ne gnjavim... No , mogu li mi onda objasniti neke od ovih poruka :

„Vidiš kako se u životu mogu desiti stfari koje ne očekuješ.Kao tebi taj Mate sada. Tako ja isto ne mogu reći je li među nama nešto moguće ili ne. Tko zna, možda od nas jednom , nekad i bude nešto. Volio bih to iskreno ali ne mogu se natjerati na to...“

„Hmmm ja ću danas ubit se od posla a ti se buš vidio s tim komadom i tko zna kaj radio! Baš super za tebe , drago mi je da ćeš uživat!“ (sumnjam u iskrenost ove poruke) Ja sam odgovorio da 99% sam siguran kako neće biti ništa jer se ovaj vraća u Ameriku za 2 dana i da niti on ne želi jer bi se samo mogli vezat bezveze i žalit što nismo bili zajedno kad smo mogli.

„He..Onaj 1% danas bi mogao biti jači od onih 99.Tak da uivaj. Bude mi drago. Smajlek. Hm a ak je on tebi dao svoje fotke onda si i ti njemu svog maacana poslao AAAAAAAAAAA“
- Rekao sam da jesam poslao 2 slike i da su mu se jako svidjele...Mislim zašto bi lagao i rekao da nisam slao kad jesam...


„Heh znao sam da je morao vidjet fotku.It's ok!Hehe...I znam da če ga danas uživo osjetit hmm...AAAAA“
- Sad sam već poprilično siguran bio da ga hvata neka lagana ljubomora ali još uvijek nisam htio ništa spominjat. Malo sam ga vozao da vidim šta će biti...Obzirom da se nas dvojica tokom ova 3 mjeseca ni jednom nismo baš jebali...hm ... zanimalo me hoće li to ponudit... Rekao sam da ne znam ništa, da mi je jako žao što smo mi samo frendovi i što njega nikad nisam... I sad eto umjesto da je rekao nešto u stilu DA ŠTETA ALI TAKO JE I GOTOVO on je Napisao Igor

„Hm pa čuj , tvojih 20cm još uvijek lako završi u mojoj guzi. He znaš to!“
- i tu su onda krenule neke poruke napaljivanja i šta ja znam...onda sam mu malo dizao ego kad sam rekao da bi uvijek izabrao prije njega nego Matu , pa sam mu morao objašnjavati razloge – koji su istiniti i sasvim realini. Uglavnom činilo mi se da bi on ipak htio nešto... ma jooooj ali onda opet komplikacije i ta sranja ...

Naravno navečer smo se našli , šetali , pričali... I onda je on opet spomenuo bivšeg i osjećaje koje još ima i nadu da će se pomirit i meni se digla kosa na glavi. Kad smo se rastali opet su krenuli smsovi i onda sam ga pitao da mi iskreno kaže jel bi mu smetalo kad bi se ja povatao s Matom. I priznao je da bi , da ne zna zašto , ali da se osjeća čudno kad na to pomisli. I tu su opet krenula polemiziranja o tome kako bi on odmah pristao vratit se bivšem bez obzira na mene a ja se tu bezveze mozgam umjesto da se s ovim zabavljam... Osim toga Žarko i ja smo samo prijatelji i to je bio njegov prijedlog... No on stalno viče možda , jednom , nekad , tko zna, pa sad kaže i da bi mu smetali ali da želi da ja budem sretan , da želi da ja s ovim budem ... Ma joooj ... U kurac
Ja sam jutros imao kolokvij koji je katastrofalno loše prošao. Nakon kolokvija nazvao sam Žarka i on mi je rekao da se sprema za teretanu da se dogovorio sa bivšim. MRTVO-HLADNO! Nakon svega što smo raspravljali i nakon što sam rekao da s Matom neće biti ništa , jer uostalom i on razmišlja slično kao i ja i misli da bi mu samo bilo teško otići. I ONDA KONJ KAŽE DA IDE S BIVŠIM U TERETANU!! Ja sam rekao :

„Pa super , dobro se provedi. Ja se idem naći s Matom, idemo na ručak pa onda kud nas put odvede.“
I tako , sad mi je već muka od svega jer znam i kako je taj razgovor završio i zaista ga ne želim spominjat.

I baš me briga šta će sad netko reći za mene , recite slobodno da sam glup i nenormalan i ne znam šta još... Ja samo radim ono što želim , govorim istinu ljudima do kojih mi je stalo i sa kojima nešta želim... I na kraju ja ispadam konj... Uf , idem jesti pa vježbat...

- 17:06 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O čemu ću pisati...Hm samo istinu o onome što mi se događa...o prošloj ljubavi, o onoj budućoj koju želim a koja se čini neostvariva (vjerovatno mi je zbog toga toliko i privlačna) i općenito o svemu što se događa u vezi toga...