Where is the LOVE ?

07.01.2007., nedjelja

KONAČNI KRAJ

Sinoć me ipak nazvao , oko pola 4. Taman prije nego sam zaspao. Naravno , bio je vani sa društvom i sa bivšim. Rekao je da su se super svi skupa proveli ali da s bivšim nije o ničem posebnom razgovarao. Ma uostalom boli me kurac. Bitno da (valjda) nisu završili zajedno u krevetu. Uglavnom dogovorili smo se da kad se probudim dođem do njega , negdje oko 12.30... I tako je i bilo. Probudio sam se , spremio i krenuo prema njemu kako bi konačno razjasnili situaciju. JESMO LI??? Naravno da nismo. Ušao sam , sjeo , on je sjeo kraj mene i u roku sekunde naslonio je glavu meni na rame. A ja? Naravno rastopio sam se od sreće iako sam znao da to ne smije biti tako. Krenuli smo se maziti , ljubiti... I kolikogod sam se pokušao opirati, želja je ipak bila puno jača... Od razgovora na kraju nije bilo ništa... Ali smo zato obojica morali na tuširanje... Krenuli smo prema autu da me odbaci doma a on će u teretanu. Negdje na pola puta do doma dotaknuo sam se toga kako nismo ništa rješili i kako to nije bilo ok. Ali smo brzo promjenili temu. Kada sam izašao iz auta opet mi je u roku sekunde došao sms

"Nadam se da se ne ljutiš zbog ovoga. Nije trebalo tako biti , znam... Stvarno sorry"

- "Nema veze, bilo mi je lijepo kao i uvijek Ali problem nije nestao,on još postoji i moramo ga danas rješiti" , odgovorio sam mu

I tako , popodne je proveo u druženju s familijom a ja sa cimerom. Izašao sam navečer do grada nešto pojesti, a sa Žarkom sam se dogovorio da se vidimo kad krene prema stanu. Od toga naravno nije bilo ništa jer je bio umoran ali to me nije sprječilo da ne riješim situaciju. Pa barem preko telefona. Prvo smo 40 minuta razgovarali o glupostima i izbjegavali temu. A onda kad smo je se konačno dotaknuli to je bilo sve samo ne razgovor.Bar u početku. Zvučalo je keo pokvareni gramafon...

žKhm ... Ovaj ...hm a ne znam kaj da kažem...Da, hm , zajebano...pa da...hmmmmmm , pa malo tišine. I onda sam ja naravno krenuo. Rekao sam da ne želim bit sexfrend jer to za mene ne postoji. Tu mu nešto nije bilo jasno, nije se slagao ali sam ga 10minutnim izlaganjem uvjerio da sam ja u pravu tako da je prihvatio to. Isto tako smo zaključili da ne možemo bit u vezu. Naravno , ne zbog mene nego zbog njega. Ali nisam mu tako baš htio reći pa smo zaključili da si super odgovaramo ali da eto brojne sitnice koje nisu vezane uz nas ne dopuštaju tu vezu... I onda smo laprdali još nekih sat i po...O svim mogućnostima , o tome tko šta osjeća , što donosi budućnost bla bla... Uvjerio sam ga i da je to što smo sada prijatelji ipak kratkotrajno i da ću bit jako sretan ako se uopće budemo sjetili jedan drugome čestitati 2008. S tim se isto nije složio no onda sam mu dao milijun argumenata tako da je na kraju i to prihvatio , uz odatak kako će se zaista potruditi da to ne bude tako.

Hm a najviše od svega ga je pogodilo kad sam na kraju razgovora rekao da mi je danas zadnji puta pušio... Pazite , kao iz topa je pitao ZAŠTO!!??? Nakon 2 sata razgovora. Pa s kim ja posla imam? Uglavnom , ja sam se samo nasmijao i napravio blesav pa sam rekao da ima dobar smisao za humor. Rekao je onda da je umoran i tu smo manje više prekinuli razgovor... Na kraju je pitao od kada to važi, kao taj dogovor da smo prijatelji. Odgovor OD SADA ga nije zadovoljio pa je rekao da ćemo to morat sutra ustvrdit kod njega. MOŽE , NEMA PROBLEMA. Iskreno, nije mi uopće teško kao što sam mislio da će mi biti. A sutra će mi bit još bolje kad vidim kako se želi mazit, ljubit i sve ostalo a kad ja kažem : SORRY ŽARKOOO , ALI TO NE RADIM SA PRIJATELJIMA... Nadam se samo da ću imati snage to reći... Ma hoću... Moram...

- 01:09 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O čemu ću pisati...Hm samo istinu o onome što mi se događa...o prošloj ljubavi, o onoj budućoj koju želim a koja se čini neostvariva (vjerovatno mi je zbog toga toliko i privlačna) i općenito o svemu što se događa u vezi toga...