Where is the LOVE ?

06.01.2007., subota

KOJE SRANJEEE...

Što se danas desilo? Pa više sam i sebi dosadan s ovim pizdarijama. Ne znam zašto to jednostavno ne pustim da ide svojim tokom i gotovo... Trebali smo se vidjet ali naravno nismo. Zašto? Jer je htio navratit ali na kratko jer je frendici obećao da će izaći van s njom. To mu je prvi izlazak nakon neka 3,4 mjeseca otkad je prekinuo sa bivšim. ja sam rekao da nije bed da se možemo vidjet i drugi dan jer smo ionako većinu toga razjasnili. I on je rekao OK, BUDEMO SE DOGOVORILI. Naravno, nisam bio zadovoljan odgovorom. A ne znam šta sam uopće drugo mogao očekivat. Uglavnom , rekao sam mu da i ja idem van i tu je krenulo neko dopisivanje. Nisam ja glup , odmah sam skužio da je to zajenička frendica njega i ovog bivšeg konja njegovog pa sam ga pitao jel će biti i ovaj vani. Rekao je da ne zna, da mu je ova samo rekla da idu još 2 dečka i 2 cure. DIVNO , BAŠ SUPER!!! Sigurno će bit i bivši njegov. Rekao sam mu da mi obavezno javi gdje će biti pa da znam izbjegavat to mjesto. Nije mu bilo jasno zašto bih ga izbjegavao pa sam ga detaljno podsjetio na njegove razloge da neće moći objasniti tko sam bla bla bla i da ne želim dovoditi obojicu u neugodnu situaciju. Osim toga rekao sam mu da uopće nemam želju vidit ga u društvu s bivšim. Nakon tog sms-anja smo se čuli i sasvim normalno pričali, malo o glupostima , malo o ovome ali bez ikakvog konkretnog zaključka. Mene najviše u svemu smeta što on ni sam ne zna što želi i stalno govori rečenice u stilu NIKAD SE NE ZNA ŠTA DONOSI SUTRA i te spike...Pa ako me želiš onda me želiš. Sigurno neću čekat 3 mjeseca da se odlučiš. Valjda još nije svjestan da ću se ja držati onoga što dogovorimo. Dakle ako smo prijatelji onda smo prijatelji...sada i uvijek. Ali nikad više ništa seksualno neće biti između nas. To mu očito nije jasno pa ću morati pojasnit. Uglavnom, javio je kako misli da će ići u „Peoples“ ... To je bilo u 22 sata , prije nego je izašao. Od tada ništa... Ja sam poslao nekoliko poruka u kojima sam ga pitao gdje je no naravno nije odgovorio. I evo sad su 3 sata , ja sam došao doma, sva sreća nisam ga sreo nigdje – ni u Khali , ni kod Bosanca ni u Galleryju i ne znam gdje smo sve bili... Što me pati?? Pati me to što je rekao da će rano doma, a još nije došao jer se nije javio. Dakle , postoje dvije mogućnosti – ili je još vani pa se ne može javiti (kaže da mu je glupo tiškat pred svima jer bi ga sigurno pitali kome piše – KOJI DEBILAN RAZLOG)... Druga mogućnost – ona koja bi mene definitivno povrijedila je da su on i bivši završili kod njega u stanu pa se eto ne može javiti... Napisao sam mu SMS da se obavezno javi kad god da krene doma jer ću ja sigurno biti buda. Tako mu sutra neće moći reći kako je mislio da je kasno... E pa sad me baš zanima... Doduše , ako mu je bivši i bio neće to htjet priznat... Ali već ću ja to izvući iz njega i saznati... A ako je tako – onda znam što mi je činiti... Brišem broj i završavam tu priču...

- 02:53 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

  siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
O čemu ću pisati...Hm samo istinu o onome što mi se događa...o prošloj ljubavi, o onoj budućoj koju želim a koja se čini neostvariva (vjerovatno mi je zbog toga toliko i privlačna) i općenito o svemu što se događa u vezi toga...