Yes/No

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Photobucket

"Stvarnost je izlika za one koji nemaju maste."



Photobucket


ovo je obrnuta prica Blackovih.
u knjizi su svi u Slytherinima, kod mene su svi u Gryffindorima. Severus Snape nije raden kao lik JKR nego kao Alan Rickman s nekim Severusovim osobinama.
sve ostalo sto trebate saznat,saznat cete kroz pricu.

Photobucket

mail
mistress_bella@net.hr



hits




moon

Photobucket
Regulus Black

I'll be there for you
I'd live and I'd die for you
Steal the sun from the sky for you

sky

Photobucket

And dance your final dance
This is your final chance
To hold the one you love
You know you've waited long enough












Photobucket
Photobucket
Bellatrix Black je malo crno djevojce koje voli setati po mjesecini. Obozava napitke, idu joj bez problema. Jedna je od tri sestre Black, od kojih jednu ne podnosi a sa drugom se ne cuje. Bella je na 6. godini u Hogwarts te pripada plemenitoj kuci Salazara Slytherina. Bella je osoba koja je zaljubljena u glazbu i u njoj pronalazi svoj mir.
Photobucket
Photobucket


stars

Photobucket
Dakota Lenore Hart
Are you a lucky little lady in the City of Light
Or just another lost angel



Photobucket
Odin
I want to dive into your ocean
Is it raining with you



Photobucket
Marius
Hey you, out there in the cold
Getting lonely, getting old
Can you feel me?



Photobucket
Aaron Waters
Everybody's got their history
On every page a mystery




Photobucket
Starz Skrable
How do you do,
do you do,
the things that you do.
No one I know could ever keep up with you



Photobucket
May Stox
I feel wonderful because I see
The love light in your eyes.



Photobucket
Morwena Myldis Jacobson
So hard she's trying
But her heart won't turn to stone... oh no.



Photobucket
Ginny Loo Weasley
It means no worries for the rest of your days
It's our problem-free philosophy




Photobucket
Narcissa Black
Perfume came naturally from Paris
for cars she couldn't care less
Fastidious and precise



Photobucket
Athena Helena Snape
Like and angel who is fading on the edge of time
Like a burden on your shoulders can be crossing your mind




Photobucket
Nicolette Rosaline Caterine Granger
I'm going places, I've got ambitions
thank you but I don't need your permission
baby before you give me your love, give me your respect



Photobucket
Angelina Lovegood
Like a little school mate in the school yard
We'll play jacks and UNO cards
I'll be your best friend



Photobucket
Amy Morgan
I'm only happy when it rains
I'm only happy when it's complicated


Photobucket
Ella Mesyn
Im a woman of wealth and taste
And I laid traps for troubadours


Photobucket
Allegra Favole
Threatened by shadows at night, and exposed in the light.
Shine on you crazy diamond.









































































































































Photobucket

Haven't you got poet, or something like that?
No, y'see, the trouble with poet is
'Ow do you know it's deceased?

Photobucket





















Photobucket
Copyright © 2008. by Bellatrix Black
imam prava na sav text koji pise
i na sliku Pauley Perrette

Photobucket

Credits

design:.x. help:.x.x.

nedjelja, 12.10.2008.

17-I want you

-Bella budi se. Moras ici. Ajde Bells.-

Sandy me pokusavala probuditi. Uspjela je. Rukama sam protrljala oci te sjela na krevet. Pogledala sam Sandy koja je ubacivala zadnje stvari u kofer.

-Zar sve nosis sa sobom?-

Upitala sam ju znatizeljno na sto me ona samo pogledala i nasmjesila se slabasno. Zanemarila sam to te otisla do ormara i izvukla stvari te ih bacila na krevet. Ispod kreveta je bio veliki prasnjavi kofer. Otvorila sam ga i bacila stvari u njega. Ogledala sam se po sobi da vidim jesam li nesto zaboravila.

-A mislis ici u pidzami?-

Upitala me Sandy pokazujuci prstom na mene. Pogledala sam se i pocela smijati. Svukla sam svoju crnu pidzamu sa ogoromnom narandastom budnevom te navukla crne hlace i crnu mrezastu majcu. Kosu sam ostavila raspustenu. Obula sam marte te zatvorila kofer.

-Idemo?-

Pitala je Sandy drzeci kvaku i kofer u jednoj ruci. Pogledala sam jos jednom po sobi kao da odlazim zauvijek. Na prozorskoj dasci stajala je Aaronova uniforma od jucer. Primila sam ju u ruke te pomirisala. Miris cigareta je jos uvijek bio prisutan.

-Sad mozemo.-

Rekoh te krenuh sa Sandy. Marius i Odin su cekali zavaljeni u sofu. Sandy je poljubila Mariusa koji joj je uzeo kofer a ja sam se samo nasmijala Odinu. Krenuli smo prema izlazu da bi dosli na vlak.

Hrpa Slytherina se gurala po tamnicama ne bi li sto prije dosli do izlaza i sjeli u kociju te zauzeli najbolje mjesto. Medu jednima od njih bila je Katie koja se silno zeljela probiti naprjed. Za sad joj je to i uspjevalo.

-Black!-

Okrenula sam se na poziv mog prezimena i vidjela Severusa kako stoji na vratima svog kabineta. Rukom me pozvao da dodem do njega.

-Opet?-

Upitao je Odin a ja sam nevino slegnula ramenima.

Probila sam se nekako do njegovog kabineta te usla zatvarajuci vrata za sobom.

-Bella.-

Krenuo je ozbiljno, ali je napravio pauzu i otpio gutljaj plamen viskija.

-Ides u Regulusovu kucu?-

-Da.-

Pogledao me zabrinuto te popio do kraja plamen viski.

-Pazi se Bella.-

Pogledala sam ga u oci. Djelovao je zabrinuto.

-Hocu profesore.-

Poceo se smijati.

-A od kad smo mi to na odnosu profesor-ucenica?-

Nasmjesila sam se.

-Ne znam, profesore.-

Nasmijao se ponovo.

-Onda idi ucenice i vrati se ista kao i prije.-

Upitala sam mu veliki smjesak. Bilo mi je drago sto se brine za mene.

Izasla sam te se pocela gurati medu ostale. Kod velike dvorane sam se nasla blizu Helene.

-Jesi mozda vidjela Aarona?-

Viknula sam joj ali me nije cula.

-HELENA!-

Okrenula se.

-Jesi mozda vidjela Aarona?-

Odmahnula je glavom te krenula van. Vani je bila jos veca guzva. Svi su se gurali do kocija.

-Bellic! Dodi tu!-

Vidjela sam samo ruku kako mase te se probila do nje. Bila je to Ginn. Usla sam u kociju te je ona krenula prema Hogsmeadu. Smjeskala se cijelo vrijeme. I vrtila prstima.

-Ginn ima li nesto sto mi zelis reci?-

Upitala sam ju smijuci se, a ona je samo kimnula glavom.

-Pa daj vec jednom.-

-Znas onog decka koji me jucer pozvo plesati?-

Kimnula sam glavom.

-E pa jucer se nismo odvajali jedan od drugog. Cijelo vrijeme smo samo plesali i onda me na kraju poljubio i otpratio do sobe.-

Rekla je sve to u jednom dahu. Sjajila je, bila je presretna to se vidjelo na njoj.

-Drago mi je zbog tebe lutko.-

Rekla sam joj te me zagrlila.

Izasle smo iz kocije te se nasle pred vlakom. Do nas su dosle Diyala i jos dvije cure.
Jedna je imala dugu crnu kovrcavu kosu koja joj je padala niz ramena a druga cura je bila smede kose i smedih tamnih ociju.

-Ja sam Amy a ovo je Ella.-

Rekla je cura crne kose pokazujuci na drugu.

-Drago mi je. Ja sam-

-Bellatrix Black, znam.-

Pogledala sam ju u cudu i sjetila sam se kada me Diyala upoznavala sa drugima i isto su znali moje ime. Nasmjesila sam se.

-Pa Bellic vidimo se tek nakon praznika. Nemoj bit previse zlocesta prema deckima i sjeti se da sam ti ja jos uvijek zena.-

Rekla je Diyala te me zagrlila.

-A kad smo vec kod deckiju, jeste mozda vidjele Aarona?-

Upitala sam ali dobila sam isti odgovor kao i od Helene.

Ginn me zagrlila tako snazno da smo skoro pale na pod, ali to su bili njezini uobicajeni izljevi ljubavi.

-Ginn, GINN!!!!!!!!!-

Odmaknula se zabrninuta a ja sam hvatala zraka.

-Vidjet cemo se za par mjeseci ovo nije zauvijek ludice.-

Nasmijala se i okrenula curama a ja sam krenula za Odinom koji je upravo ulazio u vlak. Usli smo u prazan kupe i sjeli jedan nasuprot drugome. Sandy i Marius su pokusali zajedno proci kroz vrata, ali opet nisu uspjeli. Zapeli su te ga je ona poljubila.

Flashback

Sjela sam u prvi slobodan kupe i zabuljila se u gomilu trazeci Regulusa. Vidjela sam ga kako se raspravlja sa mojim skrbnicima,nekadasnjim roditeljima. U kupe je usao decko duge plave kose te su se zatim skupa pokusali uci djevojka plave kose i decko crne kose. Zapeli su na vratima priljubljeni tjelima. On ju je pokusao poljubiti ali se ona izmakla i sjela. Ostatk puta su svi sutjeli.


End of flashback

Pogledala sam kroz prozor i pocela razmisljati o Severusovim rjecima. Stavila sam slusalice na usi i pustila glazbi i okolisu da mi odnesu trenutne misli iz glave.
Sandy i Marius su zaspali zagrljeni, a Odin je citao knjigu.
Izasla sam van i krenula traziti Aarona.

Naisla sam na Angy, Nic i Starza. Sjedili su skupa i pricali o svojim planovima za zimu.

-A kuda ces ti Bella?-

Pitala je Nic na sto ju je Starz trknuo laktom.

-U redu je Starz. Idem u kucu svog bratica.-

-Oooo pa to je super. Pozdravi ga.-

Starz je rukom prekrio oci.

-Nic, Bellin bratic je poginuo.-

-Ajoj. Ja nisam znala. Zao mi je. Stvarno Bella. Oprosti.-

-Sve je u redu. Smijao bi se na ovo sto si rekla.-

Uputila sam joj utjesni smjesak ali i dalje joj je bilo neugodno.

-Ovaj, jel netko od vas mozda vidio Aarona?-

Upitala sam ali nitko nije imao odgovor. Izasla sam te krenula dalje.

Dosla sam do Mimy i May koje su se smijale i odlicno zabavljale. Nisam im zeljela smetati pa sam ih samo pitala i one su negativno odgovorile ali su rekla da mogu pitat u prefektskom kupeu.
Otisla sam do kupea te pitala Morbusa da li zna gdje je.

-Mislim da sam ga vidio tu negdje u ovom dijelu, ali nisam siguran.-

Kimnula sam mu u znak zahvale te izasla iz kupea.
Nisam morala dalje traziti. Bio je naslonjen na prozor i pusio.
Dosla sam do njega i naslonila se ledima na drugi prozor. Maknuo se s prozora i pogledao me. Nasmijao se.

-Dobro ti stoji crveno za promjenu Black.-

-Mogo si mi to i jucer rec.-

Pogledao me zbunjeno.

-Zar nisam?-

-Nisi Waters, nisi.-

Rekoh uvrijedeno. Povukao je dim te se nagnuo na prozor razmisljajuci. Nakon kratkog vremena se okrenuo.

-Jesam Bells. Prije nego sto sam ti dao poljubac u obraz. Nakon sto sam te poljubio rekao sam ti da izgledas predivno te smo usli u dvoranu.-

Pocrvenila sam, iako se to bas i nije vidjelo. Bio je u pravu.

-Oprosti.-

-Sve je ok Bells. Ako hoces reci cu ponovo.-

-Mislim da ne treba.-

Nasmjesio se. Povukao je zadnji dim cigarete te ju bacio kroz prozor.

-Ali sve jedno Black. Izgledas predivno i raspustena kosa ti dobro stoji.-

Zadovoljno sam se nasmijala.

-Ovaj, ja idem nazad u kupe. Jos malo pa cemo stic.-

Rekla sam mu pokazujuci prstom iza sebe. Okrenula sam se i krenula zamisljena i zadovoljna nazad prema kupeu. Nisam bila sigurna zeza li se on to sa mnom ili misli ozbiljno.
Sandy i Marius su i dalje spavali zagrljeni, a sad je spavao i Odin. Probudila sam.

-Stigli smo.-

Rekoh im te smo svi uzeli svoje stvari i krenuli prema van. Svi su krenuli prema svojim roditeljima. Medu njima je bila i Cissy. Majka i otac su ju cekali rasirenih ruku. Nisam imala potrebu da odem do njih i pozdravim ih iako sam mogla iz inata.

Mahnula sam Sandy,Mariusu i Odinu koji su skupa otisli. Teich, Ella i Amy su se jos jednom dosle pozdraviti.

-Sta Ginn nije s vama?-

-A ne. Ostala je sa Michaelom u skoli.-

-Michael je?-

-Pa onaj s kojim je plesala jucer cijelo vrijeme i zbog kojeg je tako sretna.-

-Ahaaaaa. Nisam znala kak se zove.-

Nasmijala se. Teich me jos jednom zagrlila pa su se sve tri udaljile.

Ubrzo je dosla Mimy sa May.

-Lutko!-

-Zvoncice!-

Uzviknule su Mimy i May sa smjeskom na licu.

Mimy mi je gurnula komadic pergamenta u ruku.

-Tu ce nas pronaci tvoja sova ako ju nabavis uskoro.-

Rekla je Mimy i nasmijala se te su otisle.

Nic,Katie,Angy i Starz su mi mahnuli.

-Mislim da je to moje.-

Okrenula sam se i vidjela Aarona kako se smjeska.

-Da je.-

Rekla sam mu i skinula njegovu uniformu sa sebe te mu ju pruzila u ruke.

Dao mi je pergament sa adresom.

-To je tvoja dnevna zadaca Bells!-

-Waters, ima li jos nesto sto hoces?-

Klimnuo je glavom i nasmjesio se kao mali djecak koji je upravo napravio nekakvu psinu.

-A sto to hoces?-

-Ja hocu tebe.-

-Na koliko dugo?-

-Nije vazno.-

Nasmjesila sam mu se. Okrenula sam se te krenula prema izlazu kolodvora.

-Black!!-

-Da, Waters?-

Dotrcao je do mene vukuci kofer za sobom. Uhvatio je zraka.

-Izgledas predivno Bells.-

Rekao je te me poljubio u obraz. Nisam znala sto da mu kazem. Nasmjesio se i otisao.

U trbuhu su se javili neki leptirici ali sam sve jedno krenula prema izlazu.

Na cesti je bilo sve puno snjega i kofer je isao puno teze nego sto sam mislila da ce ici. Vjetar je puhao i nosio snjega na sve strane. Iza par ulica bio je Grimmauldov trg. Trebalo je samo naci kucu broj 12.

Photobucket



[ comment |16| ] print ][ # ]

<< Arhiva >>

0