Ovo je moj pas,mađarska vižla(lovački pas). Zove se Astra.







Evo malo o Peppersima!!!
Jedna od mojih najdražih pjesama ,ima prekrasne stihove,pogotovo u sredini pjesme Užiwajte!

Red Hot Chili Peppers Lyrics
Hard To Concentrate Lyrics







Vokal: Anthony Kiedis
Rod: 01.11.1962,Grand Rapids,Michigan

Bass: Flea
Rod: 16.10.1962,Melbourne,
Australija

Bubnjevi: Chad Smith
Rod: 25.10.1961,Saint Paul,Minnesota

Gitara: John Frusciante
Rod:05.03.1970,New York,


Green Day


Bon Jovi


Fall Out Boy


Druge slikice

















[/









  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (9)
Prosinac 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

boomp3.com
To bi bila ja!
Ovo je moj drugi blog jer se onaj nažalost pokvario(a baš je bio dobar). Dakle zovem se Tena.
Imam 13 godina. Ljubav...... ,pa nije za sve.
Obožavam slušat Pepperse . volim svog psa ,Astru. Osim RHCP-a još slušam i Bon Jovia,Green Day, Fall out boy....... Gledam Three Hill,McLeod's Daughters
,Uvod u anatomiju........Bavim se tenismo i jahanjem,dakle obožavam životinje. Volim izlazit van sa prijateljima,ić u kino i u neke parkiće. Ne volim ljude koji se pretvaraju da su nešto što nisu,mrzim glupe,neiskrene i umjetne barbikice......Ima još puno toga što mi se neda pisat.

Linkovi

Blogovi koje ja posjećujem:
Heart Breaker Blog moje frendice Lucije
blog moje frendice Ane
Vansice & Starke
Neki blogovi koje ja posjećujem
Horse Destiny
Oni čine život
Rea is the best
Red Hot Chili Peppers
Otherside


Red Hot Chili Peppers Fan
Club

Neki konjeki sa Hipodroma iz KK Pony Express
Bamby cerek


I Love You još jedan slatki konjić cerek



Anonimocerek

Alisacerek

Frodocerek

Beecerek

Paulinacerek

Robicerek




[url=http://imageshack.us][













petak, 21.12.2007.

Long time ago!

Hello! Evo mene nakon tri dana,inače naslov nema nikakve veze ni sa čim,sam mi je to kao i uvijek prvo palo na pamet. Ja bih vam pisala svaki dan ali zbilja nemam nikakve inspiracije,moram priznat da ni sad nemam ali ću ipak napisati post. I tako konačno je završlila najgora noćna mora ,ŠKOLA! Moram priznat ja sam jako zadovoljna svojim ocjenama,imam samo jednu četvorku al to je iz likovnog. Ljudi mi se smiju kad čuju da imam 4 i likovnog i kažu kao pa kak možeš imat 4,to mi nije jasno to je valjda najlakši predmet na školi. Ma živo mi se fućka,jedino mora ostat tak i na kraju godine,al ja mislim da to nije moguće. Možda je bolje da to ne govorim jer se onda može ostvarit. Inače.............................Dobila sam konačno MP3,to mi je poklon za Božić iako sam ga dobila danas. Sama sam ga izabrala i nije uopče puno košto. Samo 500 kn i još k tome ima 1GB memorije. Meni je to super sam moram skužit kak presnimavat muziku jer me nekaj taj program zajebava. Ljudi ja vam čestitam ako ste uspješno završili ovo polugodište,a oni koji nisu zadovoljni svojim ocjenama će se sigurno u drugom malo bolje potrudit.
Evo za kraj jedna super pjesma od Bon Jovi-a - Lost
Highway



| KiSs M3!! (13) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.