Brzina je vrlina!

Sad ću napisat jedan brzinski post koji će možda ličit na Idin (bez uvredezubo)
Evo napisala sam ga.roflroflrofl
Al su mi onak malo dosadi posto vi u kojima je samo jedna riječ a to je ejjjjjjjj!
Ono ko da je neznam šta pa se žuri.
Moj savjet je: AK NEZNAŠ KAJ DA NAPIŠEŠ NE PIŠI!
Ok sad moram natrag na pooovjest i uraadit učenje roflroflrofl(kak to kaže krc)
Byeeeeeee!wavewavewavewavewavewavewavewave
Kisskiss

28.11.2007. u 19:56 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Svibanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Book!
Ime:Vida
Godina:13
Hobi: rukomet
Volim:sportove,zabavu, ljetovanja, praznike...
Ne volim: umišljene ljude,dosadne proslave, šminkerice...


Get your own Poll!







- Avril Lavigne Lyrics





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Broken hearts and dreams
Novi blog moje frendice Tene

Heart Breaker
Blog moje frendice Lucije

Sweet Drems (nije tiskarska pogreška zubo)
napravila ga je moja frendica koja je ujedno pisala i Cool Brool

Ouff-isme
Blog moje sestrične iz francuske (za one koje zanima kako izgledaju francuski blogovi)

Sjaatkiicii!

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Neke fora sličice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us