Slikice

Rihanna - Let me.m...



target="_blank">rihanna










  siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

~°°~Opis bloga~°°~

StarFan blog o RihanniStar


heart

~°°~About me~°°~

-ime mi je Tina
-imam 13 god
-7.sam razred
-prošla sam s 5
-imam dvije mačke
-zovu se Pipi i Mrvica
-jako ih volim
-imam dobre frendice
-ne mogu reći koja je najbolja
-volim dobre dobre filmove
-svi glumci i glumice su dobri
-neki bolji od drugih
-slušam sve i svašta
-NAJVIŠE Rihannu
-svaki dan pustim njezin CD
-gledam skoro sve serije na TV-u
-tak da nemam najdražu
-tako vam je to.......
-ako se nečeg sjetim
dopunit ću...

Lynkychy

~°°~Neki dizajneri~°°~

Underground queen
flower(N)!kky:)
flowerMackovicka
flowerPeace design
flowerSir dizajn



~°°~Super blogovi~°°~

heartThe best damn blogheart
heartSk8er girlheart
heartCool Rihannaheart

heartMajenaheart
heartColorfull girlheart

srijeda, 02.01.2008.

Tko sam ja i zašto volim Rihannu??

Ja sam Tina. Imam 13 godina i naravno 7. sam razred.
Malo više ili samo mrvicu o meni ćete vidjeti u boxu.
Još danas nadam se!!
Rihannu sam počela slušati tek kad sam čula njezin hit ''Umbrella''.
Zakon pjesma!!!
Imam njezin CD.
Jedna moja frendica mi spržila.
''Good girl gone bad''.
Naj pjesma s ovog albuma mi je ''Don't stop the music''.
A inače od nje mi je naj pjesma ''Let me''.
Mislim da je to naj bolja njezina pjesma!!
U boxu ćete saznati nešto o njoj
i
o meni.....................
A sad
Želim vam puno sreće,ljubavi,uspjeha i zdravlja u 2008.!
2007. godina bila kako bi to rekla?? Bilo je svašta!
Poginuo je Toše Proeski,Blanka Vlašić proglašena sportašicom
svijeta,Rihanna se proslavila hitom ''Umbrella''. I još puno toga!!
A ja sad idem!!
P0§§a!!

P.S. nadam se da post nije PREdugačak...


Image Hosted by ImageShack.us



| Tell me about it... (50) | Save it... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.