<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Can we see beyond the scars And make it to the dawn
            Change the colors of the sky And open up to The ways i loved you.                     
nevermind i'll find someone like you

Blog kreiran; 31.01.2010. (16:27)

ruLes.


~ 1 komentar, 2.
~ bez lanaca sreće ne sreće, hejtam to.
~ haha, neču pisat NE KOPIRAJ jer znam da to niko neče.
~ ako ti se ne sviđa nemoraš srat možeš samo iksat poznato ti je ;)
~ nemoj mi komentirat ono HEJ SUPER TI JE BLOG AJ SVRATI I KOMENTIRAJ! haha -.- bez tog. -.^
~ komentiraj, ignoriram glupe komentare, ali ih ne brišem jer mi se ne da.
~ JAVLJAAAAJ ZA POSTOVE.
~ ako si za razmjenu reci ja sam uvijek.
~ Don't like my blog ? oky, don't care.
~ postove pišem kad imam inspiraciju (a to bude rijetko kad) jer inače kad pišem kad nemam inspiraciju post budem našvrljan i neliči na ništa! ^_^

&hearts



SHE. :)
Haj, ja sam Ada. ovo-ono nije bitno. ime je dovoljno.
Before I used to care a lot about what other people say, but then I realized how much I’ve been living my life according to what they want that I forgot that in the first place, it’s MY life. My mistakes, my consequences. So stop hatin, get a life, and fuck off.

FEJS → piitaaj.
MSN → piitaaaaj.
FORMSPRING &hearts → eo klik i pitaaj me.


&hearts

you can't broke broken heart.
All about us &hearts
nemam konkurenciju.
do you know how much i love you? O.o <3333









:treptrep:

Creative Commons licenca
Creative Commons Imenovanje-Bez prerada .








credits

Designer: exquisitee
Base: liketragic!
Adjustment: BD dz

HAJ. :*
15.06.2011. (srijeda)

Ej, HAHAHAHA, de stidim se :P zadnji put sam pisala 31.3. al okej.
skužila sam već davnih dana da su svi zaboravili na svoje blogove,al' eto priznajem i ja sam. zato i pišem ovaj post. i svjesna sam da ga niko neče ni pročitat, al boli meee! svi ste pobrisali ili počeli nekoristit blog,e, pa onda ču i ja :S



hell jeah! napokon škola gotova! prosjek 4,7. :3 ma okej je. sad ljeto ovo-ono. uživanje.


eto,to bi bilo dosta,jer nevrijedi mi pisat bibliju,kad niko neće ni čitat, sama sebi pišem AHAHAHAH.
Bok.

20:05 | Komentari (3) | On/Off | Print | #