<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Can we see beyond the scars And make it to the dawn
            Change the colors of the sky And open up to The ways i loved you.                     
nevermind i'll find someone like you

Blog kreiran; 31.01.2010. (16:27)

ruLes.


~ 1 komentar, 2.
~ bez lanaca sreće ne sreće, hejtam to.
~ haha, neču pisat NE KOPIRAJ jer znam da to niko neče.
~ ako ti se ne sviđa nemoraš srat možeš samo iksat poznato ti je ;)
~ nemoj mi komentirat ono HEJ SUPER TI JE BLOG AJ SVRATI I KOMENTIRAJ! haha -.- bez tog. -.^
~ komentiraj, ignoriram glupe komentare, ali ih ne brišem jer mi se ne da.
~ JAVLJAAAAJ ZA POSTOVE.
~ ako si za razmjenu reci ja sam uvijek.
~ Don't like my blog ? oky, don't care.
~ postove pišem kad imam inspiraciju (a to bude rijetko kad) jer inače kad pišem kad nemam inspiraciju post budem našvrljan i neliči na ništa! ^_^

&hearts



SHE. :)
Haj, ja sam Ada. ovo-ono nije bitno. ime je dovoljno.
Before I used to care a lot about what other people say, but then I realized how much I’ve been living my life according to what they want that I forgot that in the first place, it’s MY life. My mistakes, my consequences. So stop hatin, get a life, and fuck off.

FEJS → piitaaj.
MSN → piitaaaaj.
FORMSPRING &hearts → eo klik i pitaaj me.


&hearts

you can't broke broken heart.
All about us &hearts
nemam konkurenciju.
do you know how much i love you? O.o <3333









:treptrep:

Creative Commons licenca
Creative Commons Imenovanje-Bez prerada .








credits

Designer: exquisitee
Base: liketragic!
Adjustment: BD dz

Opet. ;)
14.11.2010. (nedjelja)

kao i inače ljenost moja pobjedi. ali neka je.

jutros sam doznala nešto strašno, mislila sam da se to događa u zagrebu, ali eto dogodilo se i u mom malom selo od 4.000 stanovnika ( ako ne i manje -.- )
uvjek sam htjela da neživim ovdje, da se preselim u grad odma do mog sela. vjerovatno nikad niste čuli za gradište, e, gradište je pokraj županje, a ako nikad niste čuli za županju, e županja je blizu vinkovaca. uglavnom!

da. moja susjeda ima 17 godina. inače što god se dogodi ona to prva sazna..
e, tako je i ovo (ne baš prva ali eto njoj su odma javili :S ). uvjek se poslje 0.00 h gasi rasvjeta, a kad se ugasi ne vidiš ni prst pred nosom, a kako ćeš onda viditi iz auta čovjeka na cesti ? nikako,da. e, da počnem više. moj susjed (živi 3 kuće dalje od mene ) je pretukao jednog dečka (17 god. ). e,sad, nisam sigurna, tj. nitko nije siguran da li je bio još jedan koji ga je tuko, ja se nadam da nije jer njegov brat ide sa mnom u razred :S
hm, i da taj ga je pretukao i bacio na cestu a pošto nije radila rasvjeta išao je auto nije ga ni skužio i prekasno zakočio i pogazi ga :( odvezli su ga u bolnicu, al je umro. taj što ga je pretukao ili pretukli su/ je pobjego -.-

i,da. opet o tome što ga je pretuko; čovjek se čini nako normalan, ali zapravo nije. stalno se drogira ili šta ja znam i išao je na lječenje da prestane al' nije. svaki put kad ga vidim cigara mu je u rukama. IZGLED ČESTO VARAA!!

nikad ne bih rekla da bi se to tako nešto dogodilo u gradištu, ali eto je. STRAŠNO. svi moji prijatelji na FaceBoku su napisali za njega to, koji ga znaju.


16:14 | Komentari (16) | On/Off | Print | #