< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komemtari da/ne



By: Vekyca

Malo o nama!!..¤¤kisssach¤¤


Free Music

Free Music



Free Music
Mi smo: Karla i Poly
Zajedno: kližemo 8 godina
Uvijek: smo hepi i obožavamo klizanje
Nikad: se ne ljutimo jedna na drugu ili bi mogle (nismo mala djeca)
Ovaj blog: većinom piše Poly,Karlice nema i ne stigne,al nema veze...=))
O Karli....
raz: završila 6. sad će sedmi
voli: klizanje,hokejaše,putovati...
ne voli: valjda bahate i umišljene
ona je: mali anđelko hh!!
i ona vam šalje: biig kiissss
O Poly....
raz: završila 7. fala Bogu još sam jedna godina u OŠ
voli:klizanje,hokejaše,čokoladu,frendice iz šk i sa klizanja...
ne voli: odurne lakove za nokte i licemjere
ona je: jednostavno savršena....hhhhh......
i ona vam šalje: poruku,odite na:: ovaj blog koji radim sama
I SADA SLIKICA NAŠE EKIPE:::
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°°!~~˘˘^^°°LiNkIcHi°°^^ˇˇ~~!°°

Linkichiiiii!!!!!!!!!!!!!smijeh
moj i karlin
Moj!
Lein i moj
Moj osobni = NEW!!¤¤
Lein obični
Lein misteriozni
Lein s pričom
lein kul blog
Tenin blog
hebes nick (kul blog)
Nivesin
Nivesin i moj
Najbolji dizzevi-Bubsi dizajnovi
Reljica aka Anastazia
Tonkin privatni blog
Tonkin i Inesin
red rose girl
zivot jedne male (ANE)!
akačice!!!
NIKIN ZAAKOON BLOG!
blog s posebnim potrebama xD

Malo o onome što se događa tu u mojm kvartu-POLY!

-Lex i ja smo baš jučer pričale dobrih pol sata o POKEMONIMA!!
Da,da,nije smiješno,prisjećale smo se svih imena i znamo i pokemone i njihove vlasnike!
Oke...možda smo prestare jer smo osmi raz sad,al pa kaaj??rolleyes
I prisjećale smo se kak smo se plakale :: ja: kad se pikachu borio protiv nekod veeliikoog zmaja
i ja sam se rascmoljila jer nisam znala oće pobijedit il izgubit a bilo je neš vaažnoo!!I naravno -POBIJEDIO JE!
Lea: kad se butterfly rastajao od svih njih i otišao sa svojim viiisookoo u neeboo.....smuuc!!!!
Onda smo se sjetile i Yu-Gi-Oh!a i malo pričale..i tak...
Onda....Greblički mene i Melani napada konstantno, i jučer smo bile na rolama,a on je bio na bajsu...i išo ju je "zašlatat" (makar on ne zna kak se to radi) i ona ga je skoro srušila s bicikla!!
Go Mely!!!al nije ga tak JAKO gurnula,trebala je JAČE i sama je to poslje rekla!!!!!!
AGGGGGGRRR.......i onda smo se malo neš rolale i trogrlić mlađi nam se neš derao....
mislim fkt nismo čule ni rječ osim kaj je rekao neš ova u narančastom,a melani je imala zelenu majicu ,a ja rozu,mislim DDD dečko,mislio je vjerojatno na mene,ok bio je mrak..hehe....pa...
a dobro ljudi idem ja sad.....kisss!!!! priče sljede....pozzz

subota, 13.09.2008.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



- Komentari (18) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.