design by Bahata =) Veljača 2009 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (1)
Listopad 2006 (1)
Kolovoz 2006 (2)
Srpanj 2006 (6)
Lipanj 2006 (9)
Svibanj 2006 (10)
Travanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

†...Baby, you're goin' down in the dark...†

Image Hosted by ImageShack.us

poljubi me da zaboravim
zagrlime da se nastavim nadati
pusti me da zatvorim oci..
da te usrecim...
trazeci njega u tebi...
nakraju....prvenstveno...oprosti mi
nikad neces biti odabrani....
pitam se dali takav postoji


Image Hosted by ImageShack.us

†nije me briga sto misli osoba koju ja mrzim i koja mene mrzi
mene zanima sto ti mislis sto ti volis jer ja tebe volim†



Image Hosted by ImageShack.us

POKUSAJ TE...NEOSUDUJ TE IH...VOLI TE IH KAO I JA...DAJ TE IM PRILIKU DA VAS VOLE....

zivcanamala

avenger_girl(maj kiki)

morbid shit

sweet litle lie(hejenica)

rock fairy(hejenica2)

rock and peace girl

usamljeni andeo

zajednicka ludara

loce

marko

insomnia

hmmm...my metalka...blogerska ljube..

find me in hell(moja kara xD)

moja stoja

devil driver

mo81u5

PRIDRUZI MI SE...voljet cu te...kao i ti mene...




Image Hosted by ImageShack.us

†pa sto reci o meni....
ja sam jedna obicna mulica na neobican nacin....
volim goth...
i mrak....
obozavam ljepotu tame...
muziku...
zivot...
pjesme...
pisati...
rijeci....
vatru....
ljude...
bojim se samoce...
i jake boli...
bojim se ljudi koje volim....
nevolim strah....
ljude koji se boje biti slabi...
iako se i ja bojim biti slaba....
ali neljecim svoje frustacije na drugima
nevolim jako sunce ili svjetlo....
nevolim dugo biti u vodi....
zbog onog kako izgledam poslje...
ali volim more...i suton...
zapravo sam jako pozitivna i vesela osoba....
........†

Image Hosted by ImageShack.us


†MUZIKA†
nirvana†
type o negative†
soundgarden†
sisters of mercy†
dinosaur jr.†
evanescence†
within temptation†
him†
lacuna coil†
temple of the dog†
stone temple pilots†
morbid angel†
coldplay†
the 69 eyes†
marilyn manson†
†i jos svasta.....

†...................†

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je ovdi od 21.06.2006

†Svaka boja u magiji ima svoje značenje.Opcenito boje utjecu na raspolozenje
Pa evo ga...†


Bijela - zaštita, pročišćavanje, mir†
†Crvena - zaštita, snaga, zdravlje, hrabrost, strast, seks
Svijetlo plava - liječenje, smirenost, sreća†
†Tamno plava - promjene, psihičke vještine
Zelena - novac, plodnost, rast, posao†
†Žuta - intelekt, privlačnost, učenje, gatanje
Smeđa - liječenje životinja†
†Pink - ljubav, prijateljstvo
Narančasta - stimulacija, energija†

Image Hosted by ImageShack.us

The 69 Eyes- Gothic Girl

Burden by the heart
She loves her sunglasses after dark
And every single day her little life falls apart

She´s out to look so macabre and alone
She´s close to hook on her dying

Just like a gothic girl
Lost in the darken world
My lil´gothic girl
Darkerside jewel are your razorcuts for real, baby

You can see
She´s on her road to ruin
Stigmata from crucifiction
On her pale white skin

Tribal pagan art
She loves her tattooed Egyptian mark
And every single day her love will tear us apart

She´s out to look so macabre and alone
She´s close to hook on her dying

Just like a gothic girl
Lost in the darken world
My lil´gothic girl
Darkerside jewel are your razorcuts for real, baby

Image Hosted by ImageShack.us





i ovo vam je za prevodenje....da imate ipak neke koristi od mene...xD...hehe!




















Instant prijevod


www.bosiljak.hr
Upišite pojam








četvrtak, 29.06.2006.

JEBES NASLOV JEBES POST

kako ste vi....ko mene nista posebno....zivot se krece....ponekad vuce....ali nista posebno....upoznala sam jos novih ljudi

koje sad pozravljam....naravno pozravljam i one stare....i svima....bas svima saljem veliku pusu(osim onim koji mi se gade ili

smo u svadi....)....lito je ludo....za vecinu stvari me nije briga....oni decki mi se vise nesvidaju.....ja zelim nekog ludog...koji

je spreman za sve i svasta...koji ima muda.....pa da vidimo sto bi mogla reci da post nebude dosadan....nemam ideju....malo

cu opisivat dogadaje....u zadnjih par dana smo vecinom sredivali vezu od frendice i frenda....napokon su zajedno....svaki

dan smo na plazi....danas smo uzeli lopticu ljubi i jopi...zato sto su oni nama bocu Miru(nepitaj te)..... onda smo otisli na

kamenja i s muskima se igrali lopticom....opet smo isli na nocno....bilo je ok ali jucer je bilo lude....jucer smo se samo ja

pekar i skoljarev kupali u onom mraku kraj kasuna(potoplljenog starog drvenog broda)...bilo je pomalo jezivo...ja njih pocela

srasit...s noktima ih preko leda pa ih pitala dali to osjecaju....pa da vidim mrtve ljude....tiho bi plivala kraj njih....ili zaronila i

prosla kraj njih samo da osjete strujanje vode....kako su se usrali....dogodilo se jos dosta toga ali nije to za svacije

oci....dovoljno je reci da cu se ja cesce kupat u maici i gacama....a ljudi nedami se vise idem ca....VASA BLACK GIRL kissss n
pozzz

Free Image Hosting at www.ImageShack.us najbolji od najboljih i jedan spotic

NEGATIVE CREEP (Nirvana)

Video Code provided by VideoCodeZone.Com






| komentari (30) | print | # |

utorak, 27.06.2006.

POST POSVECEN KURTU

OPROŠTAJNO PISMO KURTA COBAINA:
Govoreći jezikom iskusne budale koja bi očito radije bila ponižena, djetinjasta, tužna, ova poruka bi trebalo biti prilično jasna. Sva upozorenja, od mog upoznavanja sa etikama zajedno sa nezavisnošću i zagrljajem vaše zajednice, su se pokazala veoma istinitim. Ja nisam osjećao toliko uzbuđenje slušajući muziku koliko stvarajući je i pišući je toliko godina. Osjećam se krivim radi ovih riječi, npr. kada se povučemo sa bine i pogase se svjetla i kada me masa ljudi zove na bis, to me ne pogađa na isti način kao i Freddy Mercurija koji je, tako se činilo, volio biti obožavan i voljen od te iste mase ljudi, što je nešto što ja veoma cijenim i čeznem. Ja ne mogu od vas napraviti budalu, nikoga od vas, jednostavno nije fer za vas i za mene. najgori čin, koji ja mogu zamisliti, bio bi varajući ljude i folirati da imam 100% zabavu. Ponekad osjećam da bi trebalo osvijestiti se prije nego što izađem na binu. Ja sam pokušao napraviti sve što je u mojoj moći, jesam, Bože, vjeruj mi da jesam, ali to nije dovoljno. Ja poštujem činjenicu da sam utjecao na mnoge ljude.Ja mora da sam jedan od onih narcisoidnih ljudi koji poštuju stvari tek onda kad one nestanu. Ja sam preosjetljiv. Ja bih morao biti lijena osoba koja potcjenjuje a da bih dobio zanos za sve ljude koje osobno znam i za fanove Nirvanine muzike. Svi mi imamo nešto dobro u sebi, i ja mislim da jednostavno previše volim ljude, ali ja jednostavno ne mogu preći preko frustracija, osjećaja krivnje i empatije koju osjećam prema svakom, tako je osjećam da me čini jebeno tužnim. Malog tužnog, osjetljivog, nepoštovanog čovjeka, Isuse, čovjeka!!!
Zašto jednostavno ne možeš uživati? Ne znam, imam poštovanje žene sa slatkim ambicijama i moje kćeri koja me toliko podsjeća na ono što sam ja nekad bio: pun ljubavi i uživanja, prolazeći mirno pored svake osobe misleći da je svako dobar i da me neće povrijediti. To me muči do neke granice koju ne mogu zamisliti. Ne mogu podnijeti misao da Frances postane samouništivi roker koji će se ubiti kao što sam ja postao. Ja sam velik, ali od moje sedme godine ja sam postao mrzovoljan prema svima uopće. Samo zbog toga jer se činilo previše lako za ljude da budu zajedno i da budu empatični. Empatija! Samo zbog toga jer je previše volim i osjećam se žalosno za ljude. Hvala svima za zabrinutost i pisma tokom ovih godina. Ja sam previše zlovoljan, baby! Nemam više želje ni za što i stoga zapamti: BOLJE JE IZGORIJETI NEGO UVENUTI! MIR, LJUBAV, SLOGA.
KURT COBAIN
Frances i Courtney, bit ću na vašem olatru.
Molim te Courtney, samo nastavi...za Frances, za njen život koji će biti sretniji bez mene.
VOLIM VAS! VOLIM VAS! VOLIM VAS!!!

ja virujem da je zadnji dio od od - molim te Country....... dodan to jest da ga je country napisala

NIRVANA JE NAJBOLJA GRUNGE GRUPA I ONA NIKAD NECE BITI ZABORAVLJENA

saljem vam svima pusu vasa BLACK GIRL



| komentari (40) | print | # |

nedjelja, 25.06.2006.

STVARI KOJE VOLIM

ja jednostavno obozavam tamu.....mrak....imam osjecaj da me ona moze skriti.....da sve moze skriti....obraniti me....cuvati.....svi uvik traze svjetlo.....ja ga nevolim....vise volim noc....tako tajnovitu....jezivu...tamnu....meni srecu prikazuje taj mrak.....iako uvik imam neko svjetlo u toj tami samo da prikazem neke djelove svega.....to volim....ona me prikazuje.....tama s jednom lampom....nikad nedopustam ljudima da udu preduboko....da me prvise osjete....to tako volim....osim toga volim tekucu crvenu i crnu boju....volim ih zajedno odvojeno....pomjesano....crvena je tako jaka mocna boja koja uz crnu toliko dolazi do izrazaja to je tako dobro....volim nirvanu....te rijeci....osjecaj....ritam....sav zivot u svemu tome....patnju koju pokazuje ta muzika....bol...savrsenstvo....volim muziku....grunge....taj jebeni ritam....jednostavno obozavam....volim zivot....volim svaki prokleti trenutak....koliko god je los i tezak volim ga i cjenim ga.....volim plesati....osjecati hladni zrak koji viori oko tebe....volim dodir....koji ponekad previse znaci...daj tezak prvi dodir od kojeg ti srce brze zakuca.....tu toplinu u njemu....zadovoljstvo....volim duge razgovore na telefon....nekako se lakse otvorit kad nevidis oci....volim moje prijatelje koju su tu samnom.....koji paze na mene....koji me vole(bar ja to mislim)....volim toliko stvari da bi ovaj post bio toliko dug...volim vas svih....

align=left>
I adopted a cute lil' poison fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!
nekako me posjeca nas mene

image hosting

image hosting

ovo je sve sto ja i batbie imamo zajedno

ovo kao da vidim nas samo sto bi boje tribale biti crna,crven,bez i siva
layout for myspace

layout for myspace



NEMOJTE ZABORAVIT NA ANKETU IDEM SAD
VASA BLACK GIRLburninmad



| komentari (41) | print | # |

srijeda, 21.06.2006.

MA NEZNAM O CEMU BI PISALA



adopt your own virtual pet!





SAD SE DOGOVORITE KO CE OVO BITI PA CE DOBITI IME

idem sad....i saljem vam puno pusa....VASA BLACK GIRL
i nesmi te se uvridit to je salanamcor



| komentari (52) | print | # |

utorak, 20.06.2006.

-SVE I SVASTA-

pa meni vam je jebeno ludo u zivotu....jucer sam prekinula s deckom.....svi su mislili da cu biti tuzna a ja sam bila tako sretnasmijeh....sad se opet mogu vratiti na posao kurvanja....hehehe....mislim prva dva tjedna mi je bilo super snjim ali poslinamcor....on je mene ostavia i svi su mislili da me je to pogodilo.......a ja sam to tila....hehehedead....muskima je to toliko vazno a mene boli kuraclud

.....svidaju mi se dva tipa jedna plavusacerek i jedna brinetacerek (nemojte odma pomislit na marusica i runjica jer nije takonamcor) malo cu ih opisat oba dva su visi od mene i imaju malo duzu kosu.....bas su slatkicerek.....razmisljala sam bili tila biti snjima pa neznam.....nevirujem....mozda.....ma ja sam skroz otislanut.....ajme uzasa jedan tip koji je puno stariji od mene se napalio na mene....iskreno ja se njega bojim....ma ja sam otislaludzujo

burninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadburninmad
volim tog smailica zato sam ga stavila bas je sladak.......ma idem ja skroz sam luda...KISSSSkiss
VASA BLACK GIRLburninmad



| komentari (22) | print | # |

subota, 17.06.2006.

DUGA ROZA NOC

mi se lipo dogovorile da cemo otici na svirku i onda spavat kod stoje...ja vec rekla materi da cu spavat kod kiki i tiane a nama stoja javi da mi ipak nemozemo ko njeheadbang....ja nisam znala di cu leci i tribali se svi(ja david masa skoljarev) uvuci oko 2 ujutro kod tiane i kiki da niko neznanut....masa usla prva jos oko 11-12 i 3 ure stajala u malom ormaru....ja ka glupaca stajala na ulici jedno vrime je skoljarev bia samnom....on je reka materi da mater od tiane i kiki nezna za spavanje....njegova mater je rekla da nam je to glupo i da dodemo ko nje....i otisli mi tamo....skoljarev spava u rozoj sobludi....uzas....tiana i kiki i masa pobigle kroz prozor iz kuce.....ja sam se bojala spavat u rozoj sobieek....tiana masa i skoljarev su bili zajedno u krevet....hehehesmijeh....ja i kiki lipo dole na pod....one u 5 otisle u kucu da im mater ne skuzi a ja do 8 spavala....masa je bila otisla kod tiane ali kadd se penjala stolica je pukla pa se vratila...ja i kiki njima srale da smo spavali s nekim tipovima....skoljarev popusia foru.....kako je to bilo smisno.....tribali ste vidit kako su me ljudi na ulici gledali.....ja tamo lezim u hladu(to je jedno stablo koje tako zovemo) na sk8u......sve u svemu bilo je ludo....to s prijateljicama sad je sve ok......neko mi fali ali sutra u nedilju dolazi....jedva cekamkiss...ajme vidi koliko sam na pisala...ma idem ja...VASA BLACK GIRLmah



| komentari (26) | print | # |

subota, 10.06.2006.

OVO JE ZA MOJE STARE DOBRE PRIJATELJICE

neznam sto mi je...ovo mi je najsretnije ali opet najgore vrime....imam osjecaj da se udaljavam od prijateljice....to me boli....nebi mi bio prvi put da mi se to dogodi...ali jednostavno nezelim jos jednom prezivit isto sranje.....znate onu-sve na svjetu prolazi kao morski val ali jedno ipak ostaje prijateljski zagrljaj....ja imam osjecaj da meni sve odlazi....i da uvik dolazi neko novi....ali ja nezelim nekog novog....opet sam i sretna i nezelim da ta sreca prestane....kad samo pomislim da ce se to dogoditi produ me trnci...pozelim zaplakat....opet nadam se da sve umisljam....prolazna faza....bojim se da ce jednom umriti ta nada.....nezelim da ni na trenutak nestane ono dobro.....nezelim joj jednu svadu....nezelim biti jaca.....nezelim to prezivit....sto cu sve sposobna biti napravit kad se to dogodi....stvarno se bojim....uvik pokusavam uzet sto vise....dobit sto vise a ne izgubit nista....kockam se s svim....iskusavam svoje i tude granice.....ali uvik nesto izgubim....svaki put umre jedan dio mene a drugi....novi....se rodi....nezelim se vise mjenjat....zato molim vas oprosti te mi...kamoli ti....sto se udaljavam....previse volim....previse zelim i uvik popusima.....ali nema veze znm da ce jednom sve biti bolje.....saljem svima jednu veliku pusu i pozravljam vas...VASA BLACK GIRLyes



| komentari (51) | print | # |

četvrtak, 08.06.2006.

O SVEMU PO MALO

upoznala sam neke nove ljude(hyuza,stoju,donata i peronju) koje sad pozravljamwave...skola uzas proci cu s 3.8 a na polugodistu sam s 4.0 mater ce me ubitbang.....sad sam u kazni nesmim vanka....ona misli da cu se ja popraviti ako me stavi u kaznu.....bit cu jos goraburninmad......sad cemo ici na izlet u pag koji ce bit sranje ka i vecina izleta ali nema veze jedva cekam.....pokisa mi je sk8....uzas.....ali prezivia je.......idem ja ca i svima vam saljem pusu a jednu veliku mom deckukiss.....VASA BLACK GIRLzujo



| komentari (16) | print | # |

petak, 02.06.2006.

SORRY STO NISAM PISALA POST

pa dogodilo se svastazujo......tribala bi ja puno pisat......slavila sam rodendan u jebenoj i bilo je superthumbup......u pocetku dosadno ali posli super.....gadali smo se palacinkama......skocili u more....posli otisli do vruljice i sprdali se.......bilo je malo problema s bendom zamalo sam otisla.....bili smo se svi popsvadili medusobno....ali ne zelim o tomezaliven.....skola je zivi uzas....mater ce me zaklat sve sam spustila.....moram se pohvalit uspila sam skocit sa sk8om.......i imam novog deckacerek....pozravljam vas svih vasa BLACK GIRLmah



| komentari (70) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.