< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tincha

Opis bloga

Pa ovdje ćete naći sve i svaštva puno sreće!!!

Rich Girl Video
Rich Girl lyrics - Gwen Stefani lyrics








pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/g/8a6c63a6be924512e41e1d55dadcaf43.asx'>

Gwen Stefani Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Bunnyherolabs


Ovo su blogovi mojih frendova:
Popworld
Chica100
Rema
Mraka
Newcoolfrendica
Dolphinlover
666r666
Babe s placa
Draculja
Technobbb
Hellsing4ever
Allabouthmylove
Scrowlove
girl118
digitalka

A ova adresa je isto dosta potrebna:

Imegashack









www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


image hosting for myspace

image hosting for myspace


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Image hosting

Image hosting


Friendster images

Friendster images


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


MySpace Layouts

MySpace Layouts






















































utorak, 01.05.2007.

Novi post!!! ...lol...

Evo ljudovi da napisem novi post!!! Iskreno neznam kad sam napisala posljednji post tako da nemojte mi zamjrit ako dodam nesto sto sam vec napisala!!! nutnutnut
Evo ima dosta toga kaj se desavalo ovih (ja mislim) mjesec dana!!! zujozujozujo
Eto oveh mjesec dana za mene i mog decka su prosli jako kobno, svaki dan svade i prepiranja, a sve zbog nekih gluposti!!! nononononono Neznam kaj da kazem osim da smo jucer skoro prekinuli...namcornamcornamcor i sve zato sto je on meni tri puta rekao da sam glupa i jednom da sam mutava i da je drvo pametnije od mene jer suti!!! burninmadpuknucuheadbangmadblablaburninmad to me uzasno povrijedilo jer i ja ako sam ikad rekla njemu da je glup itd.. rekla sam iz zajebancije, ali eto!! Neznam na cemu sam sada s njim dali smo zajedni ili ne, nadam se da jesmo zato sto ja njega ljudi obozavam i ja nemogu bez njega, nisam spavala cijelu noc zato kaj jednostavno ja njega volim svakim danom sve vise i vise, a za njega nisam sigurna!!! nonono Evo dosta sad o tome!! Jucer je kupio motor i super izgleda (motor) mada ga jos nije dobio, ali vidla sam sliku, osim kaj mi je malo cudno s prednje strane neakvi kurac za koljena, al dobro...
Neznam dali vise imam best frendicu zato kaj jucer kad sam navecer dosla kod nje nije me sljivila ni pol posto, i sve se dogovarala s ziky, a kad mi je najvise trebala ona me sam poslusala i okrenula se!!! Eto Miky neznam kaj ce sad biti s nasim prijateljstvom!!! Mozda se ona ljuti zato kaj sam bila vani s njenom sestrom, a ne doma s njom!!! (ona mora biti doma zato kaj ima longetu)... Sve kaj cu reci da ima jako velike srece u zivotu!!! mahwaveludmahwave Eto miky sorry ako sam ti nekaj napravila, ali fakat mi sad trebas!!!
Pusa do sljedeceg posta!!! kisskisskisskisskisskisskiss

Pozdravljam: Miky (sreckovicku)
Reu (ludakinja u dobrom smislu)
Kiki (hvala kaj si bar ti bila uz mene jucer)
Ziky (neznam kaj joj je)
Laru (nadam se da ti je dobro u engleskoj)
Nanu (sorry kaj ti dugo nisam posijetila blog)
I ostale....
Ewo par slikica:

free image hosting hosted images

free image hosting



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words





komentari (42) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

s