I'M NOT DED - ¤×MY SOUL TO HELL FOR A COMPANYפ - Blog.hr

¤×MY SOUL TO HELL FOR A COMPANYפ

četvrtak, 25.05.2006.

I'M NOT DED

J*** te, napokon se bliži kraj i ovog tjedna. Sve je tako u k****!
Ljudi, ne da mi se ni živit više. This life sucks!!!
Nakon pet godina treniranja u ovoj j****** klasi ja u zadnjoj j****** sezoni ispadnen iz reprezentacije. (inaće da se predstavin, ja san jedna ženska iz splita, treniran jedrenje, iman 15. godina, zgodna san, lipa, pametna...ma šta'š govorit više=)
Moj život je u k****, ka da iman na ćelu istetoviran broj 13. Jedino šta me drži na životu je, naravno, MUZIKA. Muzika mi je jedini motiv da iden dalje. Ali ne baš bilo kakva muzika, ja volin da rastura. Blažen onaj koji je izmislia METAL. (usput u ovom blogu moran napisat: J**** MATER SVIMA KOJI PIŠU PROTIV METALA, KOMENTARE ZADRŽITE ZA SEBE KA ŠTA NI JA NEĆU KRITIZIRAT VAŠU MUZIKU). A sama pomisao na to da ću za četri miseca napokon dobit tu nevjerojatno očekivanu ELEKTRIĆNU gitaru.
Ja želin imat bend i ja san 100% uvjerena da ću u tome uspit. Nemojte me se sad pripast kad van kažen da obožavan sve šta ima veze sa mistikom i magijama. Užasna mi je želja, koju najvjeojatnije nikad neću ispunit, da napravin woodo doll od jedne d**** koja me j***** nervira.
ajme, ne znan šta da van više napišen....(ka šta ste primjetili iman veliki problem-ne mogu se odviknit od psovanja, to mi je na sreću jedini ''porok'')

P.S. ljudi iz splita koji se bave muzikon i koji u tome žele uspit -nek mi se jave
- 21:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>