Volim...

I jedan cute glumac...Sean Faris

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Images for your blog

Images for your blog

Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog




free image hosting

free image hosting




Friendster images

Friendster images




Myspace layouts

Myspace layouts










utorak, 22.05.2007.

Dečki...da...

Evo vjerojatno puno ljudi zanima kaj ja mislim općenito o dečkima, kakve dečke ja volim...zašto ih volim...i tak dalje...Sad mi je baš došlo da u ova slova stavim nekaj zanimljivo...ako uopće bude zanimljivo...Pa da krenem...Prvo, još uvijek nisam otkrila točno kakvi mi se dečki sviđaju, nema tu nekih uvjeta, ak mi se svidi...super...Jedino kaj je meni bitno ljudi je da me netko razumije, da me zagrli lijepo kad treba, koji će me voljet ovak smotanu kakva jesam...hehe Mrzim kad dečko želi promijenit curu! Ne kužim u čem je fora, ak dečko voli curu, voli je zbog onog kaj ona je, a ne zbog toga u šta je on želi pretvorit...Ja mislim da svi normalni tak misle...Meni se to osobno dogodilo i osjećala sam se jadno i glupo jer mi nije jasno zakaj je netko bio sa mnom ako me želio skroz promijenit?! I onda kad se sjetiš da ti je netko govorio kak te voli više od svega i bla bla, a sad kao da je sve to bila neka predstava...Iskreno, naučila sam bit povrijeđena od strane dečki, pa sad nisam tolko slaba ko prije, to me ojačalo, ali mi je bilo teško prihvatit činjenicu da ti netko u jednom trenu može značit sve, a onda ništa...Kad ja volim, onda svi znaju da volim hehe Niš mi nije ljepše od toga kad imaš nekog s kim možeš sve podijelit, kad te netko voli i uz tebe je uvijek...Al onda se vratim u ovaj šugavi svijet i skužim da me muči pitanje JEL TO UOPĆE POSTOJI??!! Ja sam samo jedna osoba koja želi malooo ljubaviii, al me nitko ne kuži...Moja Fatale meni kaže da kaj bi ja htjela da mogu imat kog oću, al nije tak...Ja dečke ne doživljavam ko igračke i ko nekog kog ću šutnut odmah drugi dan! Nisam taj tip cure niti ću bit! A moram priznat da sam skoro postala takva prije nekih mjesec dana, al onda sam skužila da se neću mijenjat zbog nikog i da ću samo sebi napakostit i to opako...Tak da skoro skoro...Al to je prošlo...Nadam se da me nijedan dečko više neće natjerat da postanem ono kaj ne želim bit...A i ima malo, ali meni puno znače, moji frendovi koji me bar malooo vole...hehe Mislim na dečke sad...A cure...hmm Imam čak tri ok frendice...dada Ne stignem se javit na mob hehe Katarinaaa :))) Fatale, Iva...pozz vama i mojim freendovima hehe Ak se tak osjećate...ko će me zagrlit??



| ToAcH... (14) | ...tHe SkY | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.