Volim...

I jedan cute glumac...Sean Faris

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


oN/oFF

diZzZ ßy:CoKojAdiCa

Images for your blog

Images for your blog

Bigoo

Bigoo



Images for your blog

Images for your blog




free image hosting

free image hosting




Friendster images

Friendster images




Myspace layouts

Myspace layouts










utorak, 13.03.2007.

evo meeeee...

Pa evo mene ljudi...Da nebi mislili da sam nestala...hehe Nisam pisala ništa duže vrijeme jer mi se neeeedaaaaaa...ja sam lijena.....jaaaaako....al dobro...Sad je došlo vrijeme i da nekaj napišem...Hmm...da se sjetim kaj je sve bilo...prvo, sad mi je fora jer nemam dva sata fizike pa uživam malo...Pa da krenem...Šta je sve bilo...Jučer sam se našla s bivšim...hmm...neću komentirat...skužila sam kak se tak drugačije ponašam prema njemu...nije ko prije...zapravo, nije nikak...haha super A možda je to zato kaj sam upoznala Dinu...hehhee Moj najslađi...dada, pa da vidite kak sam sad opet happy...pa neću bit cijelo vrijeme neka smušena...hehe al sad sam lijepo sretna...kak treba bit...pa uživam...i sad me zvao Dino...hehee zakaj??? heehhe slatkiiiiii a dobro, neću više...hehe Uživajte mi...pusaaaaaa :)



| ToAcH... (10) | ...tHe SkY | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.