< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi on/ff

dizajn by MaLa CuRica

kosTur by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

hm...pa na ovom blogu ćemo pisat uglavnom o svojim životima,ljubavi,dečkima,
frendovima...pa uostalom zaključit ćete i sami...



Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

~Linkici~

°°...nJiH zNamo..°°

°°...mAteJa°°
°°...zVoOnČicA...°°
°°...koOnDiLi...°°
°°...boOjAniCa...°°
°°...mAjA...°°
°°...duNjA...°°
°°...sArA...°°
°°...miMa...°°
°°...miLana...°°
°°...tAčiKa...°°

°°...nJih sAmo pReko bLoga...°°

°°...x0x0...°°
°°...mY oWn wAy...°°
°°...jUst mY liFe...°°

~o nama~

...jA saM vaM jeDna
0piČena cuJka....vEjiKa
.sAm zAjeBantica.....
e pa dA....iMe mI je
Iv0nA....dja,dja....z0vU me
Iv0nA,zV0nČicA,IvA.....
zAb0rAvilA sam KaK sE pReZivAm...
iNače žIvim u Bel0m Manastiru
hehe....r0đeNa saM 31.07.93....
aHHa....i u h0r0sk0pu sam lAvica....
iNače naPunila sam u 7. mjeSecu
14 g0dina....i tAk....
iDem u LeGenDarNi 8.B
raZred....l0lim ih jAk0....

L0lim puN0 spaVat....
a zaTim v0lim...
bL0gich,d0bRe ljUde...
mSn,hAjDuK....SmS....
šaLu,zAjeBavat ljUde...
smiJat se...D0BIvAT PeTiCe...
hehe....my m0biTel...
maKe-uP....
j0š viŠe v0lim sv0je frenD0ve....
i naRavn0 0biTelj.....

nE l0lim......pRv0 uČit....
t0 naJvise m0gu reCi mrZim....
onDa....iCi u šk0lu i biTi u nj0J
uMišlJeNe,zAvidNe i Ljub0m0rnE
ljuDe...uF....dInam0 ( s0rry ljUdi)
al jEdn0stavn0....lAž....i nArAVn0
jEdiniCu....

tRenutno neMam baŠ neKi hobi
...ne tRENiram niŠta...m0žDa
budem a j0j kad ce t0 bit....
aJm0 reĆi da mi je h0bi 0vAj bl0g...
i nAraVn0 mSn.....

šT0 se tiČe ljUbAvi B0LJE DA
NiŠt ne k0mentiram....ma nI neĆu...
heh.....k0dA da je T0 vaŽn0...hehe


Photobucket



ejjjjjjjjj.........ovako ja sam vam
jedna mala ludacha a moje
cjenjeno ime je Mateja
al većina njih me zovu teja
prezime nije bitno ionaku
cu ga za jedno 10-tak godiina
promjenit=)
ja vam trenutno imam 14 godina
a rođena sam 14.9.1993
i u horoskopu sam DJEVICA
idem u legendarni 8.b koji obozavam
moj msn je sweetgirl_bm@hotmail.com

ja vam volim jako puno pričat
pa većina njih kaže da sam velika
brbljavica, volim zaebavat sve oko sebe=)
ali ne smeta mi ni kad drugi mene zae.....
moje ljubavno stanje:.......hm pa
moglo bi se reć sretno zaljubljena.........

volim puno toga jednom rječju
sve što vole mladi....međuostalom
zabavu, izlaske, dečke,make up
moje frendove, glazbu maximalno
uživanje, volim spavat, visit na netu
volim biti u pravu, volim i plakat....heh
i šećer na kraju svog marka i naravno
svoju obitelj=)

nevolim:..
dvoličnost, učenje, matematiku
pametovanje, glumatanje
laži, potiskivanje osjećaja,
nepravdu, ne volim kad me se
rano budi, kada me kritiziraju prije nego
sto me uopce upoznaju,
naređivanje, ma ima jos puno toga...

~eo toliko o nama.......




~the best fiends~





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Refugee dizz



Refugee dizz



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


utorak, 20.11.2007.

˙˙of...kak nas dugo nije bilo˙˙ Iv0na


ej....ewo nas napokon....uf kak nas dugo nije bilo....koda da nas zemlja progutala
....sorry ljudi kaj vam bas nisamo komale....nisamo imale bas puno vremena....
škola nas skroz zaokupirala....grrr.....al hwala na ovim komentarima koje ste
nam ostavili....sigurno ce na ovom postu biti vise....a i mi cemo se potrudit
da vam komentiramo.....ahha.....i tak....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

kod nas se puno toga izdesavalo....al necu sa do tome....
ipak nema smisla o tome pricat......svi znaju o cem govorim....(mislim
vecina zna)....jedva cekam srednju.....hehe.....


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

et mali kratki postic od nas...nemam volje pisat veci.....
al necu se vise nervirat zbog nikog....jer to sve skodi meni...
NIKOM DRUGOM
kissy,kissy
komajte nam

- 17:22 - kOmEnTiRajj (120) - PrInTajj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.