°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

09.10.2006., ponedjeljak

Instant karma's gonna get you...smijeh

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!!!!!!!!!!!!!....evo me...otkad me nije bilo, ha?..ah sta cete? takav je zivot..jer skola sve useeereee...hehe...i ljudi moji, kako ste mi vi?...kako vam u skoli?...nadam se da vam je dobro kao sto je i meni....ma mislim osim sto moram uciti meni predobro..ovi ljudi su svi prezakon i bas ono skroz pozitivni...i bas se zabavljamo...i..ma super je...evo stvarno...mozda jesam dosadna..ali meni to puunoo znaci..odnosno to da imam dobar razred...i da se svi slazemo..evo meni cak i preko vikenda fale svi..volim biti u skoli jer mi je ono..super....zanimljivo...i smijesno....i sve najbolje..hehe..tako smo u petak imali zadnji sat biologiju..i profesor nas je ranije pustio sa sata..i ono kada smo se spremili mi se svi ljubimo (mislim u obraz), decki nam daju pet ili nas zagrle..i ono profesor stoji i samo začuđeno gleda i pita :"ma sta se vi svi tako ljubite?"..hehe..e vidite sada kako se mi volimo..hehehe...ma uglavnom predobro mi je..nadam se da je i vama tako..ali ako nije ..vidit cete, sve ce to sjesti na svoje mjesto ubrzo....nekima treba vise nekima manje da se naviknu na nova lica, profesore, predmete, skolu i bla bla bla...znam znam nije to bas lako...meni nije bilo...ja iz onako jadne i male skole di nas je bilo sve zajedno mozda 100 u ovaku veliku skolu i puuunoooo ljudi..hehe...kao sto sam vec rekla ja ne volim velike promjene...ali na ovo sam se brzo navikla, mogu reci.....ali to je naravno zahvaljujuci divnim ljudima oko mene...jer da nije bilo tako onda se sigurno ne bih navikla tako brzo.......ma dosta je bilo kenjanja o skoli...hihiiii.......uglavnom kao sto se vidi ja sam sretnaaa....hehe-..a dobro mislim nisam..jer.......ma nije bitno...ali mislim ono nisam sasvim sretna ali ...ma da kazem jednostvano sam dobre volje...e da..tako bi se moglo reci..jer da sam sretna...hm??...pa bas i nisam..ali dobro..o tom potom....hehe....e kao sto vidite ja sam opet promjenila pozadinu..hehe..ova je ljepsaaaaaaaa..hehe..pa kako i ne bi bila??..ali dobro.....ma uglavnom..nemojte se zacuditi ako opet ubrzo stvaim novu...hehe..ne znam, nesto me puklo..hehe...i takkooo....e da se pohvalim..hehe....dobila sam 5 iz ispita iz geografijeeeee....hehe....salim se malo......ali ono ipak je to moj prva ocjena pa je valjda spomenuti....etto takoo...................jos uvijek nam popravljaju dvoranu...tako da jos uvijek nemamo gdje trenirati..ma jj...k vragu i ti treninzi vise!! sve skupa mi ide na zivce...inace imamo previse treninga pa nam je to previse a sada imamo malo pa opet ne valja..ma jjoojojjjjjjjjjjjjjjburninmadheadbang.....u subotu smo imale prvu utkamicu u ovoj sezoni..mislim pobjedile smo ali opet..bile smo kao posrane na terenu..a ja..o boze..ja ne znam sta mi je bilo...nisam znala ni di sam ni sta sam ni sta radim..bila sam toliko izglubljena i nije mi se dalo...ajoj..i jos k tome sam uganula nogu...odnosno zglob..i sada me boli ko..ma joj...sve je to.....jadnooo....ja ne znam sta cu kada pocnu redoviti treninzi...jer sada kada nemam treninge..to mi je dobro s jedne strane..jer stignem i naucit i odmorit se..i sve..a onako cu biti mrtva umorna..ajojj...ma ne znam..uglavnom meni nikada nije dobro...ali dobro..ionako ne moze sve biti savrseno...pa tako da.......izdrzat cu ja to...ko i svi....pa tako i ja......e gledate li sta onaj big brother??..ja kako stignem..ali samo znam da bi pola ljudi pobila tamo..ma mislim..zivciraju me..ili se nesto proseravaju ili placu i svađaju se..ona lea i violeta...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.mad....zivci mi rade na 100000........a onaj simon...samo nesto filozofira...:"me razumijes?..me razumijes?..razumijes??..."...a razumijem bozee....a joj....stalno to govori..ali dobro ajde..to sam spomenula onako bezveze...inace........oept moram spomenuti naughty giirrllllllll..hehesmijeh..naughty je popularna na mom blogu..hehe...ma samo da jos jednom kazem da je zenska presupeeeeeeeer....opt smo se ja i very nasle sa njom pretproslu subotu..i tako mi bile u mcdonaldsu..jele...razmjenile neke postere (naughtynaughty...)..pricale..zajebavale se...zamisljalenaughty..smisljalee...i takoo...hehe...ma bas mi je drago da je bilo tako super......e da......i ca da vam jos recen lipi moji????.....uglavnom za sada je sve kako treba...nadam se da ce tako ostati...ali ipak..zivot je zivot..pa stoga i prevrtljiv.....pa tako..poznata naughtyina: "DUM SPIRO, SPERO"...e bas tako...ajde ljudi budite mi dobro i budite sretni koliko god mozete biti.........volim vas sve puuunoooooooooo...kisssssssssssskiss=)))))))

....nemam rjeci.....................

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:16 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh