°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

01.09.2006., petak

HAPPY BIRTHDAY!!!! cerek cerek smijeh

Ola moji! pa di ste mi vi? evo i mene nakon prilicno dugo vremena..hehe..prva stvar danas....HAPPY BIRTHDAY BILL&TOM!!! cerekcerek....e da..nasi mali twinsići imaju rockas..17 godina...hehe..to je prava stvar....zalim sto im ne mogu osobno cestitati ali takav je zivot..hehe..pa iako oni nikada ovo nece procitati..zelim im sve najbolje....ppuuunoo uspijeha, sexa (heeh..ovo ce posebno tomu odgovaratinaughty), srece...ma svee samo najbolje im zelim..........................i takko ljudi moji ja uzivam u posljednjim danima slobode...hehe..skola,skola,skola uciti se stalno moranut..e da bas tako....ajoj...stvarno se nadam da ce mi u srednjoj biti ok....a tako me strah ne znam zasto ali je..a nema neki poseban razlog zasto sam takva..valjda zbog toga jer ne znam sto me sve tamo ocekuje....svi govore da su u ekonomskoj dobri profesori i da je full dobra skola, ali sta ja znam..opet me to bas i ne smiruje..ali dobro da vam ja sada tu previse ne kenjam o skoli.....................ja sam inace dobro...u zadnje vrijeme sam cak bila dosta i sretna..hehe...samo sam se glupirala i zabavljala..hehe..e to je zivot..hehe..ma bilo mi je supeer....nas dragi paolo je imao rockas pa samo to proslavili na pizzi..hehe..njaminjaminjami...naravno da smo se glupirali i smijali bezveze...hehe..kasnije smo isli na koncert od gibonnia...ma bilo je prezakonsmijeh....gibo je stvarno zakon covjek....nisam znala bas ove novije pjesme jer ga nisam slusala vec dugoooo...ali one starije sve smo znali..i bas smo se ono derali a ono svi nas gledaju da li smo pukli..hehe..ali nije nas bas bilo briga hehe....pa ipak je to koncert....valjda neka zabava a ne da tamo stojim ko posrana i buljim u praznodead....e da usput oprostite mi na ovim izrazima...hehe...kasnije smo prespavali kod mie u puli...i bilo je zakon..stalno smo se smijali i nisamo spavali...spavala sam svega sat i po...a drugi dan kad smo se vratili kuci, nisam mogla ni oci drzati otvorene..osjecala sam se ko da me netko pretukao a ne da sam se zabavljala..hehe....taj dan sam trebala na trening....da mos si mislit da mi se dalo....i to jos tri sata trpit onog debila treneranutzujo..ajoj....tako da smo mi opet isli na festu..heeh..bilo je preeseuuper....vidjeli smo sve koji su billi sa nama na ekskurziji.....i bas je bilo lijepo vidjet ih...ono cjela ekskurzija ti se vrati u glavusmijeh..dobar je to osjecaj..hehe..inace mi smo zderalenjami....ja i very...heheh..tko drugi??....pa smo se zabavljle u lunaparku....ma bilo je supeer......a onda drugi dan na treningu....ajojjjjjjjj..sve smo htjele prebit trenera..ma sa tim covjekom je nemoguce biti u dobrom odnosu....kao sto bi trebali biti svaki trener i igracica..ma on samo nesto sereee..ajoj...bas sam ljuta opet...burninmadmad....sve smo izgubile i volju i zelju za odbojkom samo zbog njega..i jos malo nam fali da sve prestanemo igrati....jos malo cemo biti strpljive a kad nam pukneeeeeeburninmadheadbang.......adios...........ma bolje da ne pricam o tome..samo se naljutim bezveze...................a onda sam ja par dana provela sa very..hehe..to je bila prava zabava..pravo smijenjesmijeh, a ne ono lazno kao inace...lijepo smo se ispricale, zabavljale, glupirale...gledale smo us5 i th na kezetama..heheh..sve smo mi lijepo proucilenaughtynaughtysmijeh..heheh...taj dan smo bile kod very..i ona mi lijepo napravila jedan taaaakoooooo dobar tostnjami....uuuu..da mi ga je sad pojest..hehe...ma biloje presuper...kada sam sa njom uvijek se smijem sa svim srcem i blistam od srece...hehe...a poslije me bole trbusni od smijanja..hehehesmijeh....i tako smo danas kod mene slavile billov i tomov rockassmijehcerek..heheh...i opet se naravno zabavljale po svoju.....i takkooooooooooo........................................
e znate sto se ja sada trenutno pitam??????....sto sada rade bill&tom...mozda slave negdje...mozda nastupaju....mozda jedu..mozda se tom zabavlja sa nekom curomnaughty..heheh..to me bas zanima..heheh....a uvijek se izgubim u tim mislima.......tako da je bolje da ne mislim na to jer onda poludiiim..heheh..ma luda sam i ovako...hehe...i tako..sta da vam jos kazem???......ma nista..hehe..valjda sam se dosta napisala...hehe....

e samo da jos stavim par slikica.......hehe..ipak da se proslavi njihov rockas kako treba..hehehe......=))))

eheee...prvo mala poslastica..billova guzaa..hehee...naughtynaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ovdje bill odmara na vodici..hehe...cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a moze li mi netko objasniti zasto je on tako slaaadaaaak????cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ma samo ti pivaj srce...hehe..cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a vidi ti ovog slatkicu..hehe..naughtycerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....i twinsići zajedno....hehe..bas ih je lijepo za vidjet....cerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....i to bi billo to...hehe..jos samo jednom: HAPPY BIRTHDAY BILL&TOM!!!!cerekcerek
KISSSS&POZZZZkisswave
- 21:37 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh