°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

26.06.2006., ponedjeljak

Saaaameee gluposti...smijeh

hey....evo mene napokon...joj sramota..samo 4 komentara..sram vas bilo..ma zezam se smijeh..znam ja da ste vi svi negdje na moruuuu, da se zabavljate i takoo...ma samo vi dajte....a mene ste ostavili tu samu???? ha? ...sala mala...danas sam poprilicno jadna pa se nemojte molim vas cuditi..znate..pubertet i te stvari..hihihi..ma kod mene nema nista novog....sve tuzno i jadno ko i uvijek..hihi..opet se salim.....ma ja imam jednostavno savrsen zivot....pfffffffffffffffffffffffffffffff lud..mos si mislit!!!!! ja sam daleko od savrsenosti..hihi..i tako vam ja lijepo ne mogu na more....----> zenski problemi....hihi..pa se lijepo tu kuham doma i patim ...ah valjda cu izdrzati jos malo...ma uglavcnom da sam bila ja jednom na moru..hihi..to je bilo u cetvrtak...isli lijepo mi (ja,very, miica, mateo i toni) oko 3 na moreeee..jupiiiiiiiii thumbup......sad sigurno mislite kako sam jadna ali vam ne zamjeram jer to svi misle..hihihi...ma ne..sad cu biti ozbiljna....uglavnom jedva sam cekala da dođem na moree i da se napokon bacim u vodu...joooooooooooooj....bas bih opet takoo........ma uglavnom htjela sam reci da je to bio prvi put u mom zivotu da sam posla odmah u vodu..hihi..inace kad se uputim u vodu treba mi jedno 5, 10 min da se bacim covjece...jer mi bude zima...ali ovo ljeto mi je tako toplo....................................................................................................
..................................................................................................................................i kao sto ste mogli skuziti jos uvijek u ovom postu nisam napisala nistaa pametno....ali kad danas se nije desilo nista pametno..hihi........e da..da ne zaboravim....izgleda da ovaj moj glupi blog cita sve vise i vise osoba..tj. osobe koje me poznaju............hihi.....I KAKO STE MI VI LJUDI CA ME POZNATE????? SAN VAN ZANIMLJIVA HA??? MA SAMO VI CITAJTE...........ALI SE NEMOJTE CUDITI AKO NAPISEN KAKOVE SVOJE GLUPOSTI IAKO SAN HI VEC DOSTA NAPISALA!!!! MORE TAKO??? AJDE DA VAS POZDRAVIN....E ALI BITE MI MOGLI BAREN PUSTITI KAKOV KOMENTAR!!!! AJDE MOLIN VAS.......................................................................................................................................................................................
e to je bilo za ove moje marčance.....hihi smijeh..ma meni ne smeta da oni sve ovo citaju .....samo kad im je zanimljivo..hihi..da bas!!!! i takooooooo........danas mi je tako dosadnoo a mogli ste skuziti po postu.......hihi.....pisem same gluposti ali nema veze..sad cete znati kako ima dosadnih dana u mom zivotu ..hihi.......evo sad sam npr. jadna, dosadna i sretna a prije sam bila toliko zivcana....ima puno stvari koje mi idu na zivce i najrađe bi sve oko sebe poubijala headbangheadbang...ali nemojte se bojati..necu vas..hihi smijehsmijeh...samo par osoba bi malo poklala burninmad...hihi..ah sta cete..nisam ni ja bas neki anđeo..hihi smijeh....ma ne bi ih poklala (ne uopceeee..hihi.. sala...) ali znate one dane kad vam svi idu na zivce??? ..e tako se i meni zna desiti....jednostavno se ponekad moram ispucati za neke stvari..u zadnje vrijeme sam sva u nekakvom glupom bedu i nista mi se neda....PMS..hihihi.....jadnoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihihi......ali posljednja 2 dana sam bila sretna....ma vidite uglavnom da pisem same gluposti....pa tako da idem sad........javit cu vam se..mozda ne ubrzo ali hocu..EVO JOS DA POSEBNO POZDRAVIM MOJE NOVE CITATELJE....hihi..ajde uzivajte..kisssssssssssssssssssssssssss kisswavenjami

hihi...ni ovaj post nece proci bez slike.....prvo TH...hihi..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

..a sad malo nogometasa....Kaka..hihi...njaminjamicerek

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

i to je to.....hihi.....kisssssssssss
- 18:26 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh