°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

02.06.2006., petak

Sretan ti rođendan !!!! cerek kiss

hey leute....kako ste? ja sam danas super ..a super sam jer sam se napokon rjesila matematike...nisam bas znala..zapravo samo sam nesto piskarala a ni sama nisam znala sta...ali nije vazno koliko dobijem ..samo da se ja vise ne moram brinuti za tu glupu matematiku....jos samo zamljopis (ali za to postoje salabahteri) i hrvatski...ma proci ce i to uskoro..hihi...nemam vam nista pametno danas za reci....ali zelim ovaj post posvetiti jednoj osobi....a to je moja prijateljica Suzy....a suzy ima danas rođendan..15 godina....pa Suzy moja nek ti je sa srecom ...da budes sretna, pametna, ludaaaa kao i sada, da upoznas BILLA (hehecerek), da ja i ti odemo na njihov koncert, da popijemo s njima pice ( da da vale samo ti sanjaj ludrofl)...i tak to...ma neka ti se jednostavno sve zelje ostvare...ovako..suzy ne zna da ja imam blog (mozda i zna) ali ce sada saznati...jer cu je zvati i reci joj...i mora vidjet ovaj post..mislim nije nista posebno ali zelim da zna da sam post posvetila upravo njoj...i da suzy ako ovo citas zelim samo da ne kazes nikom za ovaj moj blog jer ne zelim da neke osobe to saznaju...za sada znaju: tina, very (i ona ima blog),mateo, paolo, nana i fosi rubica.....a ne zelin da svi znaju..tako da ne govoris nikom o tome..ok suzy??? i ostavi mi komentar......ajde plizzz....

sada kad sam se "rjesila" suzy...sta da vam jos kazem?? hmm...??? meni ej zapravo ta matematika pretstavljala smrt..oduvijek sam mrzila matematiku ali ne zbog profesora ili tako nesto jer profa je zakon nego zbog same matematike..matematika je stetna za moj mozak jer sam glupa...hehehhe smijeh, pa mi sprzi mozak..hihiihiiroflrofl.....ajme kako se sada smijem..ali to je i donekle istina...sada sam u skoli na kompjuterima i pisem post a do mene je very i pise..i tu je tajnik a ja se cerim pa me malo cudno gledaju ali nema veze..hihiroflsmijeh....a joj...ne smijem se smijati....hihih...aa sada je bilo dosta smiajnja!!!! i da da nastavim.....a sta da uopce nastavim??????smijeh

hahahha...sada se smijem very kako je jadna......ja ju gledam a ona se totalno ufurala u to svoje pisanje pa me uopce ne sljivi...ali sada je progovorila..pa mi je rekla:"si ti dobro?".........................................
..................................aha!! sada sam se dosjetila sta bi mogla pisati..malo cu sramotiti very posto je ona mene u svakom postu........e pa samo cu vam reci da very cesto izgubi glas....hihihihihrofl..ma ovako vam je to bilo....proslo ljeto bile smo sa klubom u odbojkaskom kampu...i bili smo u nekim bungalovima..i u bungalovima je bilo dosta hladno i tako se very malo prehladila...a htjela je ic se kupat u more i tako je nagovorila i mene i otisle smo...i kako je very bila jako prehlađena govorila je onako "hrapavo" i grubo...i tako se ona bacila u vodu i kad je izasla iz vode nestao joj je glas...hiiihihihihi..utopio joj se glas hheherofl,uopce nije mogla govoriti nego samo onako saptati...pa smo je uvijek zajebavale..jer to je bilo full smijesno..ode very na more, baci se, i zađe iz vode bez glasa...kao da se utopio...hihihih..mozda vama sada nije smjesno ali tada je bilo za poludit.........rofl.....i jos jedan slucaj kada je odgovarala engleski..prevađala je neki tekst i polako polako ostajala bez glasa dok ga nije sasvim izgubila....rofl.....ah very uvijek se smiem ko budala kad se tog sjetim....ajmeeeeeeee...dug je ovo post....nisam ni skuzila...mislila sam da ce biti kratak i samo gledam sto da napisem da bi bio sto duzi ali nije potrebno...hihih...ajde ljudovi moji najdrazi citamo se...kisssssich vama i mojoj Suzy....cerekkisswave

i evo vam malo slikica...
e na ovim slikama gledajte billove face........takve face radi very i to jako cesto....hihi smijeh
prvo se ovako smije...preko k_ _ _ _
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

onda se smije ali misli nesto drugo....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

onda je ovako zamisljena.....
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

a ove face radi 100 puta u jednom danu...hihihi...rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

i to bi bilo sveeeeee...very nemoj se ljutit..ti znas da ja tebe volim..i moju miicu..i nanicu....i suzy...sretan rođendan!!!!! i naravno sve vas!!! kissscerek


- 13:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh