°*°It's time to be a big girl now...and big girls don't cry*°*

01.06.2006., četvrtak

Mateo, Paolo, Nana, Very i Ja

hey ljudovi..kako ste? ja sam danas ok..bio mi je danas supeer dan osim sto sam morala ucit matematiku...valjda sam naucila..ali ne znam bas...mogla sam imati matematiku 5 ali ocito ce bit 4..meni nije toliko stalo do te petice..mislim htjela bi da je 5 ali samo radi upisa u srednju pa da se lakse upisem ali inace mi nije uopce vazna..ali mojoj staroj izgleda je..danas sam joj rekla da ce vjerojatno bit 4 jer da ne kuzim nis kao ni cjeli razred pa je malo popizdila (oprostite na izrazu)..i pocela mi govorit da se malo potrudim, da vjezbam jer da ce mi trebat....ja sam joj rekla da imam jos i previse bodova i da cu se upisat a na opet:"ma mozda neces,ma potrudi se, ima puno onih koji imaju sve 5..." i bla bla bla....nesto sam vjezbala ali nisam previse i bas me briga....ali nije me nis volja ja samo zelim uzivati u posljednjim danima kao osmasica .....samo cekam da zavrse svi ti ispaiti i ispitivanja i da dođe ljeto, da idem na more, da se druzim s prijateljima.....i tako to....i tako sam ja dana umijesto da sam vjezbala matku cjeli dan provela s very,nanom i dva prijatelja iz razreda (mateo i paolo)...i bilo mi je bas super...prvo smi bili kod mene i zajebavali se sto na sat smijeh...i tako sve od podne do 3 sata...onda smo isli malo kod nane koja nas je posluzila sokom i grickalicama..(hvala ti nana)....pa smo do nekog drva tresanja koje je bilo u blizini i najeli se kao nikada..kasnije mi je cak bilo i slabo...a ta tresnja nije ni nasa vec od nekih tamo..ali nije vazno..glavno je da smo se mi najeli..hehee...i da..sta sam htijela reci?????? e da....dok smo se tako danas druzili bilo mi je tako lijepo s njima ko nikada..jer..mislim jesu oni zabavni i sve..ali bilo mi je lijepo jer sam uzivala u svakom trenutku s njima posto cemo se rastati sada.....i tako da mi je bilo stalo do svakih gluposti koje si izvalili ili napravili.......i ne znam....zao mi je sto vise nista nece biti kao prije...mislim mi cemo se viđat jer smo iz istog mjesta i jos mateo ide u istu srednju ko i ja...ali opet nece nista ostat isto ko i prije....smrc,smrc....i mateo i paolo ako citate ovaj post zelim vam samo zahvaliti na ovakvom divnom danu, i reci vam koliko mi znacite kao prijatelji i koliko vas cjenim i VOLIM cerek...... i nadam se da cemo se uvijek ovako druziti i da cemo uvijek biti ovako štupidi lud (bismo mi rekli) i jadni ali i pametni i ludiii lud!!!!!!!!! HVALA VAM kiss.......I molim vas ostavite komentar..ne morate nista pametno napisati...makr samo hey....ajde plizzzzzz......ok!! ja mislim da sam se dosta raspisala i da bi to bilo to za danas....i da da zahvalim svima vama sto me posjecujete i ostavljate komentare i nekima sto su me stavili u linkove...volim vas sve jako punooo...kisssssss kisswave


ah..kako volim ova dva stvorenja...cerekcerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


- 21:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

A moj blog je o...

Linkovi

Nesto jaaakooo malo o meni...hehe...smijeh