http://www.makepovertyhistory.org When girl love a boy - Blog.hr
Pročitaj
Ovaj je blog o mojoj ljetnoj ljubavi. Stvarno sam ga zavoljela. Ali on je otišao. Pisati ću na engleskom, a vi me slobodno ispravite.


Online prijevod

www.bosiljak.hr


Upišite pojam
Engleski --> Hrvatski
Hrvatski --> Engleski





When girl love a boy

petak, 04.11.2005.

Dear James,
Today...I dont know what to write, but I wanna write something. It is my first time when I write on class of computer sience. Well, I go to my granmas flat, and she dont have computer. Do you remember how was on rain day, you eat pizza, I eat pizza... I remember, it was margarita, with only cheas... You see? I remember evrithing. So, I must goo. I love you.

- 14:51 - Say it (4) - Printaj it - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ljubav je - kada i sam pogled na voljenu osobu izmami tvoj osmjeh...

Ljubav je u nasim srcima - ne samo da bi bila tamo nego da bi ju sa nekim podijelili...

Ljubav je kao cvijet.Daj mu malo vremena,strpljenja i dovoljno njeznosti i brige i vidjet ces kako pred tvojim ocima cvijeta u nesta prekrasno i nezamijenjivo...

Moja je ljubav poput mora ali je i kap rose .
Kad se u noci , srna rubom sume proseta ,
moja ljubav u oku jezera procvjeta .
I sto je jos ljubav moja ?
Ona je miris sa izvora gdje se cvijece radja ,
dakle , u dahu vjetra i pod oblakom ona drijema .
Ona se ne stidi , a i svugdje je ima ,
u meni samom i uvijek je tamo gdje ja disem .