MOŽDA NEKAD!

Možda nekad život krene kako nisi htjela ti Kad ostavi te netko za kim ćeš plakati

Suze ljubavi kada zabole
Tada ćeš znati kako tužno je kad te ostave

Suze ljubavi kada zabole
Tada ćeš znati kako teško je kad te ostave

Budi sretna dušo, kad ne mogu biti ja
Ovo ludo sreće noćas sve ti grijehe oprašta!

00:00 ~ 01:00h = želi da zauvijek ostanete zajedno
01:00 ~ 02:00h = nazvat će te
02:00 ~ 03:00h = danas će te se poljubit
03:00 ~ 04:00h = bit će te sretni ako se nađete
04:00 ~ 05:00h = čeka te velika promjena
05:00 ~ 06:00h= sviđaš mu se
06:00 ~ 07:00h = sudar
07:00 ~ 08:00h = najfrendica će te izdati
08:00 ~ 09:00h = imaš konkurenciju
09:00 ~ 10:00h = imat ćeš iskrenu frendicu
10:00 ~ 11:00h = smeđi dečko misli na tebe
11:00 ~ 12:00h = dobit ćeš pismo
12:00 ~ 13:00h = cijeli dan bit ćeš happy
13:00 ~ 14:00h = nije iskren
14:00 ~ 15:00h = želi da hodate
15:00 ~ 16:00h = zabavljat će te se
16:00 ~ 17:00h = vjeran ti je
17:00 ~ 18:00h = prati te sreća
18:00 ~ 19:00h = nikad te neće zaboravit
19:00 ~ 20:00h = očekuje tvoju ljubav
20:00 ~ 21:00h = samo se poigrava tobom
21:00 ~ 22:00h = sanja te
22:00 ~ 23:00h = obožava te
23:00 ~ 00:00h = plavooki te tajno gleda


Trenutak je dovoljan da se upozna...
tranutak je dovoljan da se zavoli...
ali samo trenutak moze razoriti sve sto je trenutak
uspio STVORITI!!!


Sve sam druge tvojim imenom zvala,
sve im uzela nista nisam dala...
Jer samo kad se tvojih ociju sjetim...
nad svim neduznim muskarcima se svetim....

Voli onog ko voli tebe,
ali pazi da te ne zajebe,
kad ti kaže umrijet cu za tebe
ti mu reci: UMRI KO TE JEBE

Prosla jedna ljubav,
povratka joj nema....
ostao je samo datum kao teska uspomena.
Nitko nezna sto smo bili,
niko nezna što smo htjeli,
ali ipak ostajemo najbolji prijatelji


Srest cemo se mi opet,
zagrliti jako,
ni meni,ni tebi nece biti lako,
srest cemo se opet,
vjeruj mi bit ce tako,
vrijeme lijeci sve al samo
jedno ne,a to je sjecanje!!!


Jebes zivot kad covjek pati,
kad covjek covjeka ne moze da shvati,
jebes zivot kad nada vene,
kad zivis od jebene uspomene!!!!

To be sexi is
a hard job
but someone
has to do it!!!

TI SI NEŠTO

Ti si pupolj u kojem ruža drijema
Silno mi nedostaješ kad te nema

O LJUBAVI PIŠEM

O ljubavi, pišem usred noći,
jer znam da i onako spavati neću moći.

Jedna pjesma manje-više za nekoga tko često piše,
ali svaka u srcu ima posebno mjesto u srcu
jedno što zaljubljuju se često.

Ovo je još jedan stih posvećen njemu od mene
Što će se s vremenom pretvoriti u uspomene!

FUCK YOU

Imam hobi trčim po sobi,
i mislim na tebe,
kad bolje razmislim
ma ko te jebe
jer bolja sam od tebenono



OVO JE STVARNO ISTINA

Nikada, bas nikada shvatiti
ne cu zasto sam bas u tebi
trazilla srecu.
I nikada bas nikada
shvatiti ne cu zasto sam
od svih budala izabrali
NAJVECU!!!!!!yes



FOR .......!!!!!!

Imam malog andela sto
leti okolo s cekicem u
ruci i tuce ljude!!!
Svatko koga udari dobije
malo prijateljstva i ljubavi !!
Nadam se da ce tebe pretuci!!!kiss:cerek


NE ZNAM BAS KAD CE OVO VRIJEDITI...

Ako dobijes moju poruku,
dugujes mi zagrljaj,
ako je procitas-poljubac,
ako je izbrises-izlaza,
ako mi odgovoris-seks,
ako mi ne odgovoris,
dugujes mi sve!!!!blabla


SJECANJA

Mozda nisam kap, ali tiho padam,
mozda cinim gresku sto ti se javljam,
mozda me ne volis koliko sanjam,
ali jedno je sigurno-nikad te ne
ZABORAVLJAM!!!!!!!kiss

VOLIM TE!!!!!!

Dok pišem poruku
u sobi je tama,
Vidim sijenu na zidu
i ona je sama.
Srce tuguje no
jer daleko si odmene
pošalji mi još jednu poruku
JER LUDO VOLIM TE!!!



Ludacris ft. Mary j Blige Runaway love
Uploaded by syms93



Diddy Ft Christina Aguillera - Tell Me
Uploaded by lilmarcus



Bob Sinclar Rock This Party
Uploaded by perusse



Pussycat Dolls&Timbaland - Wait A Minute
Uploaded by costyn



Christina aguilera - hurt
Uploaded by hakim93200




Destiny's Child-Jumpin' Jumpin' (remix)
Uploaded by hakim93200



Christina.Aguilera - Candyman
Uploaded by hasche


Evo malo slika!!!

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Love Gif Images # 178220

Love Gif Images # 178220

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (14)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

U našem blogu nalaziti će se događanja iz naše škole i mišljenja o ljudima s kojima se družimo... Naše želje, očekivanja i dr... Ljubavi, simpatije i nesporazumi s našim frendovima...
Nadamo se da će vam se svidjeti, al' ako neće koga briga jer uvijek možete otići i na drugi blog...Zar ne??? Šala...
Naravno da će vam se svidjeti naš blog jer smo mi pet zanimljivih cura...

Linkići

Karlo
Ante
Neno
Matko
Miki
Dubrovčanka
Ifka
Ifka & Kora
Dugoselci
Denis-frend s mora
Veno
anjadizajn
gaduradizajn
kateedizajn
hanchy



Avril lavigne - girlfriend
Uploaded by jspe



Diddy ft. Nicole Scherzinger- Come To Me
Uploaded by migite



Fergie. Fergilicious
Uploaded by nessou972



Beyonce ft shakira - beautiful liar
Uploaded by florflor



Justin timberlake - sexy back
Uploaded by hakim93200



Evanescence -Bring me to life
Uploaded by dydy95



Evanescence -Call Me When You're Sober
Uploaded by migite


Ey ljudeki naši evo vam anketa pa glasujte!!!



NASA MALA ABECEDA!!!!!!
cerek


A-Afrika.Tamo je prekrasno
A pogotovo na devama
B- Bokte.To je postala cesta
postapalica i Beta
C- Cekaci. To smo mi!!! Meni su
oni najbolji.Naravno ima iznimki!!!rolleyes
D- Dugoselci. Bez njih se ne moze.
E- Kao, ma nemam pojma
F-Fotke. Sjecanja koja nikada
ne nestaju
G-Glazba.Green Day i Glorija
Betin najdraza grupa
H- Kao Haki. On je legenda
Horori e to je....nono
I-Izlasci.Bez toga se ne moze!!!
J-Jarun. Najbolje mjesto.
Da vi znate sta se sve tamo radi....
K- Kao kino. Dobro drustvo...Kraj-nitko ne voli kraj...
Odlicna zabava!!!eek
L-Lejla, Lana nasa imena he he
LJ-kao ljubav.cerek To je
nesto najljepse!!! I da ne
zaboravim ljeto. Najljepsi dani
M-Matea, Matko, Mislav, Micic...
Toliko frendova na M smijeh
N- Neugodnjak. Bas me zanima
kome se jos nije dogodio.Bolje da
vam ne pricam. Ima ih jakooo,
jakooo puno!!!! I naravno Neno
O-Odluke. E to je tesko,
pogotovo kad moras birati
P-Podjela. To me tako zivcira. Kada
ljude dijele. Umjesto da ih sve jednako cijene!!
petorke i naravno prijatelji.
R- Rastanci. Zbog njih se suze roneno Raska-the best
S- Starke. Jedana od najboljih marki!!!
Š-Kao skola. Zivi pakao
T- Testovi.Bilo bi bolje bez njih bang
U- Utrke. Naravno sportskim autima.
Jedna od mojih najvecih zelja je
nauciti driftati.
V- Votka. Neki i to vole.
Ali ja ne.....Ja volim voće...
Z-Kao zima. Meni iskreno najgore
godisnje doba!!!
Ž- Želje. Njih svi imaju.Neke se
ispunjuju , a neke ne!!!kiss

srijeda, 02.05.2007.

LINKIN PARK_IN THE END

LINKIN PARK LYRICS

"In The End"

(It starts with)
One thing / I don’t know why
It doesn’t even matter how hard you try
Keep that in mind / I designed this rhyme
To explain in due time
All I know
time is a valuable thing
Watch it fly by as the pendulum swings
Watch it count down to the end of the day
The clock ticks life away
It’s so unreal
Didn’t look out below
Watch the time go right out the window
Trying to hold on / but didn’t even know
Wasted it all just to
Watch you go
I kept everything inside and even though I tried / it all fell apart
What it meant to me / will eventually / be a memory / of a time when I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn't even matter
One thing / I don’t know why
It doesn’t even matter how hard you try
Keep that in mind / I designed this rhyme
To remind myself how
I tried so hard
In spite of the way you were mocking me
Acting like I was part of your property
Remembering all the times you fought with me
I’m surprised it got so (far)
Things aren’t the way they were before
You wouldn’t even recognize me anymore
Not that you knew me back then
But it all comes back to me
In the end
You kept everything inside and even though I tried / it all fell apart
What it meant to me / will eventually / be a memory / of a time when I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn’t even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn’t even matter
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
For all this
There’s only one thing you should know
I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
For all this
There’s only one thing you should know
I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn’t even matter
I had to fall
To lose it all
But in the end
It doesn’t even matter


Linkin Park - In The End
Uploaded by Ramses21



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.