< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

image hosting for myspace

image hosting for myspace





Cell Phones
Cingular


već po samom naslovu znate da ovo nije neki pametan blog pa ako vam se to ne da čitati - ko vas jebe nađite drugi blog; ali ako čitate i naše veličanstvo će čitati vas :)

Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



vidimo da svi po tim blogovima stavljaju neke abecede pa zašto bi mi bile drukčije? kud i svi tamo i mali mujo

A - arlen i ana (naša ljupka imena)
B - ovo je samo za arlen - podsjeća ju na jednog dečka
C - pa nešto... najdraža marka - walter Wolf (BIJELI OBAVEZNO!!!!)
D - DANAS - tako živimo, nije nas briga za sutra
E - Ena - jedna jako draga cura koja ima jako kovrčavu kosu
F - fen - arlen ne može bez tog živit, a ana malo manje
G - gimnazija - tu se aNA ŠKOLUJE
H - hoteljersko - turistička - tu se arlen školuje
I - idioti - cijeli muški rod, čast iznimkama.... kojih nažalost ima jako malo
J - jastuk - stvar prirasla srcu tj. glavi
K - kurac - ne znamo šta da napišemo
L - lovranski - tu ne trebaju komentari
LJ - ljubav - sere nam se od te riječi
M - maškare - zakon
N - nora fora - i poručujemo petri da je bolja od fifi ( ha, ha)
NJ - njoki - mmmmmmmmmmmmmmm
O - oko - ana ima zeleno, arlen plavo vauuuuuuuuuu
P - poruka - kako je arlen sretna kad ju vidi
R - riba ribi grize rep - ajme kako smo pametni
S - subota - - zna se sve
Š - šminka - uuuuuuuuuuu
T - traktor - a eto, prvo palo na pamet.......
U - usta - jako česta pojava u našim životima (naravno, misli se na brbljanje)
V - volim te - ne tako česta pojava u našim životima
Z - zaljubljen - ja sam zaljubljen................ ooooooooooo
Ž - život - takav je kakav je alli dobro dođe

image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



myspace layout

myspace layout



image hosting file

image hosting file

Linkovi

da...da..... skoro svi imaju blog, i moramo priznat da su svi super, ali tko na ovom blogu zasluži biti napisan....eeeeeeeee.... to je već nešto hehe....:) pa onda se probjte naći, pusa

jedna feeeenomenalna osoba koja stvarno zaslužuje biti prva na popisu, ma super frendica koj nas svih ohrabruje svojim osmijehom :) - dolly

luda 100%, s totalnim stilom nosi sve što može, ma jednostavno super - crazypetra

odlična cura, ima krasnu, kovrčavu kosu i uvijek je dobre volje i voi crveni mallboro - petraaaaaaaaaaaaa

dvije cure iz naše bivše škole koje uvijek uskoče kad zatreba - laurica i ivaaa


ah, što reći o dragom nam gremlinu? ma jednostavno the best; a onda kad ju spojjite sa nives celzijus.... milina - lara i ivana i uz njih jedna skroz luda cura koja se stvarno zaljubila u jednog tipa - dodica

super cura iz 1.c; uvijek spremna za zabavu - maša

dvije cure iz našeg bivšeg razreda - ivona i angie

super cura iz arleninog razreda - pepa

legende..... još jednom iz arleninog razreda - pajo i luka

arlenina seka; odlično nas je obukla u pipi duge čarape - marta i njezina frendica koja ima taaako lijepo ime....ana

iz razreda čovjek koji jednostavno ne može bez čokolade....tino

maaaaa odlična cura, s kojoj sam ja, ana, uspjela razvalit klupicu na stanici , hehe, toliko o plesu na karnevalu - ena

fenomenalna cura, ide u 7. razred oš čavle i užasno je simpatična i preslatka - martin@

super, super, super, super cura iz arleninog razreda - natasha

cura koja ima super blog i puuuuuuuuuuuno komentara - ivana

tri cure koje su mi jednostavno prirasle srcu i koje su mi jedne od mojih najboljih frendica, naravno, uz arlen (da me poslije ne ubije, hehe) - dea, sara i još jedna dea

dva luđaka iz razreda, koji jednostavno ne mogu bez pive, no koliko sam uočila na karnevalu ni bez vranca - tejko i crni

ako smo koga zaboravile, javite se pogotvo oni koje ne znamo


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

subota, 02.06.2007.

...Nema naslova...ne znam šta da napišem...mislim znam ali ne znam...joj...isuse još sam na naslovu...hm...da...ne obazirite se...evo,evo neću više....

...hehehe...ne obazirite se...bolest me je totalka uništila...lud
pitate se bolest??? da,da... Arlen je OPET bolesna...ali ovaj put malčice ozbiljnije...dobila sam mononukleozu(molim bez komentara,naravno na ovo),a uz to su mi još i jetra loše...krasno ne?? za poludit...headbang
i sad vam ja lijepo doma ležim,odmaram,tj dosađujem se,još bolje rečeno umirem jer ne smijem ništa..."bez fizičkog napora"-riječi doktora...jebem ja njega...mislim,hellooo ljeto je kraj škole a ja moram doma ležat...burninmad
najrađe bi se ranila bang,pucala u koljeno 6 puta,kako bi moja sister rekla...
a uza sve to kraj škole je,to me naravno jako veseli ali ja moram ispravit ocjene ako ne želim roknut razred ili još bolje da me ne ocjene...i sad vam ja moram bolesna u školu odgovarat predmete koje moram...baš mi je zabavno...aj dobro ovaj tj idem odg povijest i prehranu pa sam na miru,ako niš drugo ranije će mi počet praznicirofl ,a još MOŽDA ako mi se bude dalo ću ić pisat njemački,ono pošto sam ga konačno skužila pa da malo podignem prosjek ukoliko je to moguće...rolleyes
i tako vam je to...drugog nije niš novo..ljubav koma,život općenito još veća koma,ali jebi ga držim se ja...hehehe...
...kod Ane vam je sve isto(moram vas malo obavjestit pošto se ona ne udostoji napisat novi post),nadam se da će se udostojit gospodična dovuć do mene,ono da vidi svoju bolesnu frendicu...bilo bi uredu od nje,ne??
i to vam je to stvarno više ne znam šta da pišem...ovo je dosta...nemojte mi šta zamjerit,već sam rekla da sam od ove bolesti skroz poludila a tek sam tjedan dana bolesna...puknucu
nadam se da ćete nas komentirat...
puSsA od A_r_l_e_n kiss wolim wa$ cerek



| komentari (42) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.