LoL...=) hH

EvO AkO TkO HoĆe MoJu AdReSu... Za MsN...
girl_withblueeyes@hotmail.com
MuZiKa Za VaŠe UšI:

RiHaNnA- TaKe A BoW
OPET SAM PALA U DEPRI... I ZBOG LJUABI I ZBOG ODLASKA... A OVA NOVA PJESAM OD RIHHANE JE JEDNOSTAVNO ODLIČNA!


AA... PJESMA CRY... LOVE...!!!!

EvO PjEsMe CrY- PrIjEvOd...

Nisam tip cure koja će imati slomljeno srce,
Nisam tip cure koja će se uzrujati i rasplakati,

Zato sto nikad nisam ostavila svoje srce otvoreno,
Nikad me nije bolio rastanak,
Veze nikad nisu dopirale duboko do mene,
Nikad nisam imala sve u ljubavi,
Niti nekoga tko će mi reći da me iskreno voli,
A na vrijeme sam svatila da to ne mislim...

Moje misli su nestale,
Vrtim se u krug, I duboko iznutra, Moje suze izviru,
Gubim oslonac, Što se događa, Bježim od ljubavi,
Ovako se osjećam...

REF:
Ovaj put je bilo drugačije,
Osjećala sam se kao žrtva,
I kao da su me rezali nožem
Kada si otišao iz mog života....
Sada sam u ovakvom stanju,
I imam sve simptome cure sa slomljenim srcem....
ali nema veze nikad me nećeš vidjeti kako plačem...

Dali se dogodilo kada smo se 1. put poljubili,
Jer boli me pusti to,
Možda zato što smo proveli mnogo toga zajedno,
A sada znam da toga više nema,
Nikad ti nisam smjela dopustiti da me paziš dušo,
Možda sam zato tužna kad nas vidim razdvojene,
Nisam ti to napravila namjerno,
Ne mogu si zamisliti kako si ukrao moje srce...

Kako sam došla do ovdje s tobom,
Nikad neću svatiti,
Nikad nisam mislila da će biti toliko osobno,
I nakon svega umorna sam od toga,
Da pokušavam biti udaljena od toga da te volim,
Slomljenog sam srca,
Nemogu te navesti da misliš niti da
Ti pokažem,
Nećes me vidjeti kako plačem...


Image Hosted by ImageShack.us


EvO i nEkIh PjEsAmA...


Rihanna Lyrics

By: My LiFe




Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...ObOžAvAm MuZiKu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...NaKiT... LoVe...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...ŽvAkE...
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...A DeČkE... MmMm...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...PoLjUbAc... ŽeLjEa Mi Se PoLjuBiTi s DeČkOm Na KiŠi...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


...NeKaD i PlAčEm...
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...AlI InAčE SaM **~HaPPy GiRl~**...
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...VoLiM KiŠu...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...AlI LjUbAv NaJvIšE...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


BoJe ObOžAvAm...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komowi da / ne

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

...GlUpOsTi...

Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!



TrEnUtNo VaS Je...





Make an Online Now Count






LJUDI KOJI MI OSTAVLJAJU KOMENTARE I ČITAJU MI BLOG!!!




*~CvJeTkA~*
°°~Maty~°°
*~~*gold_girl*~~*
tutor-girl
x wOodOo doLL x
Dora$
*acceptable*
plUUsh rOOms > kiTTy
OnE bIcH
K@d n@r@$t€m ß!t ću t€Ł€v!z0r,K@d n@r@$t€m ß!t ću
...$...~ˇˇ~¤˘˘¤°°...ten@@@...°°¤˘˘¤~ˇˇ~...$...
.....·´`·»«* Crni anđeo *»«´`·....
perwerzna mrkwa :))
*°*BubamarichA*°*
svijet u mojoj glavi
*..mAjEnA..sk8..* :)
somebody
ja sam tko?
erna

JEEE.... KOJA LUDA STRANICA...
kako suuper
nije vazno...
strana... za 5
gadura dizajn
kva kva





Free Banana Dancing ani MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com

Ha,

Ha.. MaLo O ...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Hy ja sam jedna cura!! Jedna savim obična ali ipak posebna cura...idem 8.a razred osnovne škole u nekom gradu!... 8.A THE BEST! rođena sam u nekoj bolnici... šta ja znam u kojoj!! volim frendove, mjuzu, tulume, kino, svoju "SESTRU" , buraza,starce!!=) Imam fakat puuuno frendova i frendica!!! ali neda mi se pisati imena! slušam pop, hip-hop, domaće!!volim i neke narodnjake!! OBOŽAVAM RIHANNU!!!! najdraža pjesma mi je CRY!!! imam 14 godina!! obožavam plesat!! plešem kad god stignem! volim čitati horore! najdraži film mi je STEP UP!! Živim za rimiku... jednostavno je obožavam i gimnastiku također! i to bi bilo ukratko o meni!! by
SaD mAlO i AbEcEdA


A- A gilr like me, cura poput mene? Ima li koja?
B-Balon... he he...
C- Cry... zar moram objašnjavat... Carla... moja best frendica
Č-čitanje, obozavam čitat horore
D-dečki, obožavam se družiti s dečkima
E-easy,easy, česta riječ moje frendice maje!!
F- fran!!!- osoba koju mrzim...
G-glazba, obožavam je!!!!!!!!!!!!!!!!
H-hy, moj naj pozdrav!!
I-inače sam ok... ma mislim uvijek
J-jagoda moje naj voće!!
K-krevet, sleep, sleep and sleep!!
L-love!, zar trebam posebno objašnjavat?
LJ-ljuljačka, volim se ljuljati
M-Matija moja best frenica
N--moje ime
NJ-njofra- ???
O-OK, moji naj časopis
P-pjevanje i plesanje, kako to volim!! Poljubac ima li što ljepše!!
R-Rihanna moja best pjevačica
S-starci tko ih nevoli??
Š-šamari, moji najdraži, volim ih djeliti!!
T-tetka i tea - 2 osobe koje puno znaće u mom životu
U-Unfaithful i Umbrella moje naj pjesme
V-vjerna prijateljima!!
Z-zagrljaj- od drage osobe!!
Ž-život, my life!!


ZaKoN mLaDiH
1. Poljubac u obraz – prijateljstvo
2. Poljubac u čelo – čežnja
3. Poljubac u ruku – poštovanje
4. Poljubac u vrat – strast
5. Poljubac u usta – ljubav
6. Ljubljenje s jezikom – druga ljubav
7. Ugasi li djevojka mladiću šibicu – hoće biti ljubljena
8. Prije ljubljenja – mladić ne smije pušiti
9. Prije ljubljenja – glava djevojke leži na ramenu mladića
10. Poljubac traje – 3-5 minuta ili dulje
11. Poljubac sa zatvorenim očima – ljubav
12. Poljubac na rastanku – sanjaj me
13. Stisak ruku – htjela bi biti s tobom
14. Stati na nogu – ljubavna izjava
15. Grickati usne – ljubomora
16. Poljubac jezikom – duga ljubav
17. Ne treba djevojku pitati za kiss – već joj ga dati
18. Mladić ima pravo ljubiti djevojku – stariji od 14 godina
19. Gleda li mladić djevojku više od 3 minute – ljubomoran je
20. Kašljati – volim te
21. Kažiprst stavi na usta – zagrli me
22. Treptati očima – voliš li me
23. Gledati u oči – voliš me i ja tebe
24. Igrati se prstima – sanjala sam o tebi
25. Pucketati prstima – danas dobro izgledaš
26. Oblizavati usne – poljubi me
27. Uzme li djevojka nešto od mladića – on je ima pravo poljubiti
28. Lagan poljubac – želi nešto više od poljupca
29. Prije ljubljenja – gledati djevojku u oči
30. Hoće li djevojka mladića – on je ima pravo ljubiti
31. Ne mogu stajati – ljubavna izjava
32. Isplazi jezik – poljubi me odmah
33. čeprkati po nosu – ne mogu bez tebe
34. Poljubac staviti na usta – ljubi me
35. Puhati u čelo – odgovor ''DA''
36. Štipanje – želim ti nešto reći
37. Stajati na prstima – volim samo tebe
38. Pokloni li djevojka mladiću ZAKON MLADIH – voli ga
39. Štipanje po ruci – hoće se rukovati
40. Tko posjeduje ZAKON MLADIH – dužan ga je dati prijateljima


ponedjeljak, 09.06.2008.

**~... IZLET... ISSE KOLIKI POST!...~**

EJ…. PA EVO MENE…. Bila sam na izletu…. Pa vas molim ako će te čitati post da se dobro pripremite….

Pa ovako… probudila se ja u 5.30…. a bilo je rano…. Fakat PRERANO… ALI EVO KAJ ĆU…. I normalno…. Popizdila sam odmah rano u juto jer nisam imala kišobran i u 6 sati samo morala pospremati sobu…. Halo!!!!!.... u 6 sati! NO COMENT…. Ali ok… U 6.45 morali smo biti pred školom…. Aaaa…. I ok krenuli mi…. Sjedila sam s ivom… i odmah dernjava buka…. I PUSTIMO MI NARODNJAK…. Izmolili smo jedva profke da ih slušamo…. I uspjeli smo…. Ma mi smo carevi…. Pa smo i TOMSONA…. Slušali…. A meni pucala od njega glava…. A šta ću… pa smo se slijkali i premještavali 500 X… ivka i ja malo spavale… a Meša strgao stolac u autobusu…. Ali nikome ni riječi ok!!! Hh…
1. smo išli na krk… Ma tu vam nemam kaj pričati…. Išli gledat crkvu gdje je pronađena bašćanska ploča…. Al ok…. Pa samo onda otišli na neku šlažu…. I odmah smo svi popizdili jer nam raska nije dala da ivadimo kupače da se kupače iz torbi da se kupamo…. PA SMO SVI BILI LJUTI…. Ali neki nisu mogli izdžati a da se ne bućnu…. PA SU POLA NAŠIH CAREVA OD DEČKI U BOKSERICAMA SE OTIŠLI KUPATI! Ma carevi…. 1. je probio led Margo…. A zatim Jan, Tomas, Albert, Krajačić, Jura i Pix… mislim da je to to…. VALJDA… a mi smo ih tužnim okecama gledali i divili im se…. A nakon 5 min su izašli…. A onda smo se smijali… izlazili su iz vode pokrivajući s rukama kurčeve…. Isuse…. E crkli smo od smijeha!!!... HAHA… ali ok…. Kasnije smo otišli na trambulin… ja sam jedina od cura uspjela napraviti salto…. A romi i ja smo izvodile takve gluposti isee… hhh… pucali smo ud smijeha…. A dečki…. Koju su oni ludorije izvodili…. E NIH SAM SNIMALA …. PA ĆU IH STAVITI NA YOUTUB…. Haha… a najbolji mi je tomas bio…
Nakon toga smo vidjeli velllllika 3 tobogana…. I opet smo požalili šta nismo imali kupaći….
Kmeee… a jedini je Tomislav otišo na te tobogane… BLAGO NJEMU…. Kmee… a kako nas je zašpricao kada se spustio…. Isse…. Svi smo bili mokri ali svi… i trebali smo se presvačiti…. A najbolji mi je bio jan… lik je obukao Meašićeve hlače i majucu pa su mu hlače nakraju pukle na njemu… kad je skoćio…. Smo se čulo… ČČČČČČ…. Hlače na guzici pokle po šavovima.. aaaaa….Hhh…. smijala sam se… do suza… hh…
Pa smo krenuli za Kraljevicu… Nismo bili smješteni točno u centru… Nego u uvali Scott….
Odmah ispod krčkog mosta… aaaa. Ja i ivak bile smo u sobi 919… skroz na zadnjem katu i na kraju Apartmana…. Daleko od profača… yes… a odmah do nas… viki i tina… sobe su bile odvratne… ali bolje neg na maturalcu…. Lol… odmah smo išli u kraljevicu…. Do centra… pa smo 1 h… visili na kompu i na internetu… ja sam se zajebavala s Burkom… koji je bio do mene… a dopali smo se prek msn-a… lol… hhh… kasnije sam otišla na picu s krešom, Jurom, Janom, Romanom I Krajačićem… Pa sam krajačići platila pizzu… aaaa… koa poklon za krizmu… a ja sam jedva pojela jednu malu… dok je on sam veliku… aaaa… taj fakat ima velik apetit… a vikica j bila izgubila mobitel… koji je kasnije našla… HVALA BOGU! Pa smo se išli svi šetat po kraljevici…. I onda…. TUŠIRANJE I U DISKO!... jeah!
Popizdila sam jer nisam znala šta ću obuć… ali neš sam skombinirala… jedva sam se istuširala… Jer me cijelo vrijeme jebala vode… pustim hladnu opeče me vruča… a u pičku materinu… al ajde… i to sam preživjela… kasnije je tina došla kod mene… GOLA IMALA JE SAMO RUČNIK NA SEBI! Tražila je tajice…. A kad je izlazila… bili su neki likovi iz drugih škola… i kažu oni kristini…
- AJDE MALA… SKIDAJ SE…
A ona njima…
- PA DA STE ZGODNIJI MOŽDA I BI…
Isse kak ih je spustila… a ja se smijaem… suze mi cure… eeee… al ok…
Sad šta je bilo u disku… Bila je opet ta škola… I DEBILI zauzeli cijeli plesni podi… a mi ih guramo svojim guzicama… zamalo da nije bilo tučnjave… uff… al ajde super je bilo… došli smo u sobu negdje oko 1… I ONDA JE POČEO TULUM… do 3 sata sam bila u sobi s jurom ivom i krajačićem… pa je bilo fakat svega… kmee…. Nesmijem reći ćega… onda sam išla Do Burke… lik nije znao ubiti kukca… a ja jadnica bosa trčala dolje do njega… noge mi prljave mokre… aaaa…. Fujjj… kasnije sam išla kod Vikice i ive… i dečki su se napili jegera! A mi jadnice bila žrtva … jer su nam svojim povračanjem začepili WC!¨KMEE…
Ja i viki smo tračale do 5… baš smo komentirale kako se MNOGE CURE DAJU… Krajačić i iva su se zbarili… a ostale cure su imale ljubavne ugrize i bile su crvene… ja sam se spasila kada sam otišla u vikićinu sobu i slagala da imam dečka…. Haha… došlo juro… wew svi umorni jedva gledamo… moramo se pakirati… otišli smo na doručak… htjela sam popiti kavu… ali ta kava je bila odvratana… mislim TO SAM MOGLA I ISPIŠATI! FUJ…
No onda smo se išli kupasti… more je bilo super… i pouštali smo se na nekom toboganu… aaaaa… hhh… i napokon smo krenuli za zagreb… sve u svemu bilo je super…
ODLIČNO FANTASTIČNO!
I SAD SLIJEDE SLIKICE…
UŽIVAJTE…





| Klikni ako si idiot (36) | Klikni ako si još veci idiot | xD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.