Love is life 4ever!!!!!

četvrtak, 10.11.2005.

Hajduk & Rijeka....

Nemam pojma zasto ali iako je vec 11 mj ja sam jos pod utjecajem Ljeta, Dalmacije, SUbicevca i svih svojih najmilijih i tako me jos drzi da budem dio Torcide....i tako sam se danas dala u rasparavu sa Rumicem....ne treba se nesto previse reci osim toga da on mrzi Dalmaciju i sve sta ide uz nju!! Mislim ako ja postujem Armadu i Rijeku....Postuj ti i TORCIDU i HAJDUK....bez brige nisam ja sada neki manijak za tim da ja to onako pratim ali ipak volim Hajduk radi svojim!! Danasnji mi je dan bio tako zanimljiv....uzasno....Rumic je legenda ziva.....i sada za kraj jedna mala pjesmica o mojima....


Na Poljudu, na Poljudu
Sa one strane Marjana
Navijamo, navijamo
Navijamo za Hajduka
ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale ale


Kad si prvi na kraju sezone
cili grad slavi šampione
ako ne uđeš u ligu prvaka
bodrit će te grupa luđaka
za te dat ćemo svoje krvi
nema veze zadnji ili prvi,
pratit ćemo te na kraj svita
mi smo vjerna Torcida iz Splita



valjda ce me do prvog mj. proc da Hajdukomanija jer bi moglo biti svasta......


Ali ipak...ja sam makar i normala....ako ce on navijat za Rijeku neka navija a ja cu jos za Hajduk ali ipak je i Rijeka tu kada zivim u njom i znam da sam u Rijeci u manjini ali u Sibeniku i Dalmaciji nisam....a mislim ono!!! Mozda Rijeku zatrpa cijela Torcida jer za sada znam jako puno Torcidasa..a malo Armade...ok znam i njih ali ono...navijanje im je.... :o) ma o cemu ja raspravljam...imam ja svoj Triglav :o))) i da poruka Denisu: ludaku jedan ti nisi normalan....slomit cu ti ruku i NIKADA vise neces dat tricu pa nemozes VEC SADA odustat....sta je vama kosarkasima?! Je sve u redu?! Predlozite treneru da vam unajmi navijacice i maserke?! Neke se nude.... :o) e da rekla sam nesto Doronu a on se samo smijao.... da sam jedan dan nevidljiva bila bi u njihovoj svlacionici....i cak me pitao PA ZASTO NEIDES ODMAH?! :o))))

P.s. neki misle da sam ja danas na necemu ali nisam...samo sam HAPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY......................nisam na nicemu.....do sutra a sutra bi mogla uzeti nesto jer necu biti kao danas.....

- 22:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>