Love is life 4ever!!!!!

srijeda, 09.11.2005.

Onako za danas.....

Danas je dan kao savrsen....mislim ono....prubudim se i vidim 3 sms-a! 2 od Nenota i jedan od Klaica za cde onda idem pisat lektiru i cujem se sa Ivanom!! E onda sam u skoli pobrala 4 iz hrv(lektire) o komad iz biologije...ipak sam dobila komad...mislim znala sam!!! Imala sam cak 5 bodova znaci da sam ipak nesto znala! I onda za kraj dana...mislila sam da nista nemoze poci po zlu ali kad sam dosla doma ipak je....nasla sam se sa Policem u 19:55 na stanici kod Hypo banke i bila sam jako happy sta sam ga napokon vidjela i upoznala sam Patriciju koju znam od prije....sa maskara sigurna sam i tako....dakle moje najslade bice koje jako volim sam danas napokon vidjela!! i onda dodem doma i posvadam se sa starom jer je glupa i jer nista ne kuzi....mislim ona fakat nezna nista...kao da je preskocila pubertet!!! I onda tu na drugom gledam neki tuzni film di mu umire naj frend i sva se rascmizdrim jer svatim koliko volim svoje frendove....i sjetim se onoga sta sam danas napokon zakljucila!! Nakon god dana druzenja ja svatim da mi je osoba koju sam jako voljela....koja mi je bila sve....prava frendica zabila noz u leda, da je zaboravila sve poruke, obecanje, sve o cemu smo skupa mastale, sve ono sta sam joj ikada rekla....danas se ponistilo!! To za mene vise nije osoba kojoj mogu vjerovati....osoba koja mi je znacila sve....osoba koju sam voljela, osoba koja je trebala samnom provesti dio ljeta....unistila je sve!!! Neznam sta da joj kazem...osim onog HVALA....ali Hvala zato sta je uspjela zabiti noz u leda!! Priznajem nisam savrsena frendica, mozda nekada da ali nisam uvijek!! Znam i ja okrenut leda nekome, i zato ne trazim savrsene frendove ali ih nazalost imam.....2 best frendica Nina i Kamy i 3 osobe iz razreda koje obozvam i mislim sve najbolje DaDa, Claudia(Kika) & Petra i 6 best frendova Polica, Nenada, Crnjaka, Ziku, Zekija i Leona koje jako volim i koji su savrseni!!! Danasnji sat geografije sam bas provela u razmisljanju te osobe koja mi je dabila noz u leda!! Jednostvano ne kuzim kako....nije mi jasno zar netko moze u tako malo vremena zabiti noz u leda nekome....ne nije mi jasno ali sta je tu je!! Toj osobi vise ne vjerujem....ta osoba u mom zivotu kao best frendica vise ne postoji!!

I sada ide jedan biser sa Poslovnih komunikacija koji sam cula samo ja jer ga je Tonka jako tiho provalila:

Prof.na ploci pise:
2.ADRESA PRIMATELJA

-ime i prezime fizicke osobe
-naziv pravne osobe

IME i PREZIME = NAZIV TVRTKE
DJETALNOST
ADRESA
GRAD i POŠT.BR. - treba istaknuti ili veca slova ili razmaknuto ili podcratno ili podebljano
ev.DRZAVA
ev.KONTINENT

A Tonka mene ustipne i kaze...ili eventuvalno planeta jer ocito nismo svi sa Zemlje.... mozda nekome nije smijesno ali ja sam se parala od smijeha....fakat jesam!!! Mislim ono....a kakve je tipica(prof.)danas imala carape...ajme meni...e pa nebi to obukla da mi netko da ni 10000 eure ok pretjerujem tada bi ali ono....Tonka love U e da i Alma me je danas jakao uspjala nasmijati sa svojim zvukovima koje namogu opisati!

Do pisanja.....Aja

p.s. Policu love U

- 22:06 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>