Love is life 4ever!!!!!

ponedjeljak, 07.11.2005.

...........................

Javio mi se Bruno...napokon..nemogu vjerovat kao da sam i SOKIRANA onako...javio se jucer jer je bio na Zirju pa je Doksija pitao moj broj moba!! I Doksi me je zvao...i tako sve ide kako treba!!! Danas sam isparavila čak 3 komada iz poduzetnistva na 3...nemogu vjerovat!! Tako sam sretna i tako.....bas sam happy!!! Od ponedeljka pocinjem trenirati sa svojom DaDom...pocinjem trenirati VESLANJE...naravno da smo lude ali da probamo.....zasto ne....znamo da cemo crknut i sve to ali mi ipak idemo...i tako da se malo mucimo i ucrstimo do 6 mj!!! I da u petak su Dado I Ivan bili kod mene i Dado mi je skuhao veceru...onu koju je obecao jos 14.07. kada me je tjesio ko nikoga i tako da sam se najela finih raznjica i nisam pozalila ni sekundu sta nisam bila na ni vise ni manje nego LIPSUSU....bilo mi je super...u subotu sam bila na instrukcijama iz kemije i sve svatila ali sam isla ponoviti i u ned...i tako....u sub su svi bili kod mene, Dea, Ogi, Ester, Zeljac, Nea, Fico, moja teta i Petrin tata i bas sam se nasmijala. A u ned sam se digla u 7 da bi do 9 ucila poduzetnistvo i da bi u 10 isla na tekmu Triglav – Primorje...naravno Triglav je dobio 79:74 i Milenovica moram pohaliti valjda prvi put jer je za kraj dao tako lijepu TRICU...ma savrsenu!!! Onda sam svatila da ja i Polic jos uvijek mislimo isto i da se jos uvijk volimo i bas sam bila happy....tj on mene nije pozdravio na tekmi ni ja njega i to je bilo ono...kao ja nisam njega ni on mene a ubiti on mene je...ja njega jesam ali nismo vidjeli to!! I onda sam se spremala da se izderem na njega ali je on mene nazvao i onda smo si to ispricli i jako se smijala i svatila da se volimo jako jako jako.....i tako ej moja ljubav upucena u sve kao i Ivan.....i Ivan i Dado su u ned bili kod mene i bilo je super....Ivan ima predivna leda....predivna...zaljubila sma se u ta leda :o)! Nakon svega toga svatila sam da sam full happy jer se jedna osoba pali u mene....ako citas znaj da te ljubim!!! I o njemu se nema nista posebno za rec osim da je fakat tip super i da mi se svida ali opet ide ono sta ce osoba koja me zna znat na sta mislim!!! Ma super...ma sva sam happy...napokon mi je nesto krenulo!!!Ma super.....covjece!!!I tako...mislim da nemam sta vise za pisati jer nisam lose volje a da pisem da sam dobre volje to nebi bas!!!!

P.s. Za Jakova: E baby..kako si mi ti?! Koliko te nisam vidjela od tekme na Srdocima...ponovno postajem aktiva pa se vidimo...i tako...pisi mi puno puno puno....pusaaaaa

- 21:56 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>