Love is life 4ever!!!!!

četvrtak, 03.11.2005.

Za nekoga posebnog...

Današnji post posvecujem svojoj najdrazoj Kamy....iako smo danas nakon mnogo vremena bile same, razgovarale, plakale i smijale se..meni nije dovoljno!!! Sa tobom bi mogla biti jos 11 dana u istom krevetu, smijat se, plakat, grlit te i ljubit naravno!!! Tebi netrebam reci da te volim, da ti zahvaljujem za sve....sta si bila uz mene 13.07.2005., sta si me tjesila kad god je bilo potrebno, sta si bila moja najveca potpora...koja mi je uvijek pruzala ruke kad sam pala!! Koja me voljela sa svim mojim manama i vrlinama...koje je zvala i pitala, koja je plakala radi mene, koja je voljela njega, koja je uvijek nasmijana, koja nije okrenula leda, koja zivi za nas.....30.05.2004. I jos cemo puno godina skupa dozivjet...to znam ja i ti....i iako znam da ti netrebam reci hvala... ja cu ti reci....HVALA KAMY...za sve nabrojano!!!! Hvala za sve....volim te ljube...i znam da ces uvijek biti tu....jer ti znas da cu ja uvijek biti tu!! Hvala i za danas....sta si mi prvoj rekla ono....i ti si jedina koja zna za to sa moja strane...mogle bi se i datum dog pa da imamo isti dan...ha ha ha!!! Hvala ti...sta si bila u Bakru, sta si mislila na mene, sta si bila jedina....sta si najbolja i jedno od najboljeg sta se meni desilo u zivotu...volim te 4ever....30.05.2005. 4Ever 2gether.....love U baby 4ever!!!!

p.s. Je kratko ali sve sam ti danas rekla...a ovo ti je dokaz....u slucaju spora....ajme vidis Troop...DaDa...vidite da me hvataju poslovne komunikacije!!! :o)

Ovo je bilo za moju malu koju jako volim i koja mi puno znaci....znam da ju neki nevole....ili smtarju cudnom....ali to bice moras voljet!!!!!


Da i netko me danas pitao zasto ne brisem komentare kada jedan bas i nije normalan....evo odg....necu ih brisat jer da ih pobrisem ispalo bi da nemogu podnjet istinu, ili da je to istina...a to nije istina... i ja ju mogu podnjet...zato uzivajte citajuci komentare koji su primjereni za moj blog.....


DaDa...baby...iako sam ti ostavila komentar zelim ti i tu napisati nesto...
Neznam zatso si stekla dojam da te nevolim....ali volim te.....druga osoba si u razredu...zelim isto sta i ti....blize i jos blize....cim blize....volim te

- 21:04 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>