Love is life 4ever!!!!!

srijeda, 02.11.2005.

Uhavti ritam...izvidaci & I

Imala sam svoju ljubav...prije sam se bavila plivanjem ali kada sam prestala radi koljena odlucila sam ici na izvidace! Bili su moja velika ljubav...na njima sam dozivjela prvu ljubav...par mjeseci je bila obostarana a godinu dana jedna....samo sa moje strane!!! Gripa...znam da cu ga uvijek pamtiti kao i Marka iz Kutine koji je u mom zivotu meni puno toga objasnio...za neke stvari neznaju ni moji najblizi!! Tamo sam imala najbolje prijateljice...no mislim da je samo jedno prijateljstvo opstalo....uvijek cemo se mi sjecati tih dana kada nas je bilo 5 velicanstvenih ali neki se nece htjeti vratiti! Neki su se promjenili..ja sam medu njima...priznajem!! Nina ce reci da sam sebicna...ok reci da sam i kuja....mozda fakat i jesam ali nemogu protiv starca(je da me pustaju van ali me nece pustit 3 dana sa tim ocjenama)i protiv sebe!! Svatila sam i sama da sam na izvidacima zadnju god dana bila radi KUTINE....htjela sam i Kutinu i otisla...vratila se tuzna jer su se moja nadanja od god dana srusila u jednoj sek. MARKO VISE NIJE BIO NA IZVIDACIMA!!! Ok culi smo se i sve....onda je dosao prvi mjesec kada sam po prvi put mozda onako za pravo osjetila TU LJUBAV JEDNOG AKAVCA....zaljubila sam se i sva bila u njemu!!! Marko se ponovno upisao na izvidace samo da bi se vijdeli....moje prvo natjecanja dok sam bila u vezi bio je KOT...na kojem je bio Marko!!! Po meni nikakva opasnost ali po Ivanu da...ok bilo pa proslo!!! Znam samo da sam gore ludila....jedva sam cekala da dodem doma...da ga izljubim,izgrlim i kazem mu koliko mi ej falio....po prvi put falio mi je i Dado a i moja mama...po prvi put!!! Kada sam dosla doma...mama nije mogla vjerovati koliko sam ju izgrlila i koliko sam suza prolila...previse mi je falila!!!Tada sam svatila da sam svoje odsluzila....Gripu nisam mogla imati a nisam ni htjela jer sam imala Ivana...Marko nije vise htjeo na izvidace...ostale su samo poruke....neki dan smo se culi i tako!!! Neke druge stvari postale su mi vaznije....i sama sam milion puta rekla...Rade cu ici na tekme nego ga 3 dana na vidjet!!! pocela sam voljeti tu kosarku....nisam propustila niti jednu tekmu...njihova navijacica!!! Sada mogu reci da mi ej preko ljeta falila....i to jako kao i oni!!! To su mi bili frendovi...par njih i best!!! Nisam si mogla dozvoliti da idem na natjecanja a da ga nevidim!!! Voljela sam ga i nisam mogla bez njega...nije mi bilo dovoljno sta smo se culi...trebao mi je i on!!! Moja volja je prosla...jos uvijek volim sve ljude tamo...jos volim to....ali nemogu na natjecanja....3 dana bez svojih najdrazih!!!! Na logore nisam isla jer je to ljeto...a ja nemogu bez Zirja...cudno ali istinito!!! Ja sam to bial usporedila sam nekim kosarkasima...neki treniraju sa puno ljubavi a neki ne...zato ej su tu pa ajde....tako si i ti od samog pocetka sve uzela sebi i zavoljela to...ja sam imala zelju i mislim da ono sta sam radila da sam radila dobro...npr prva pomoc i dnevnik puta....I sada je natjecanje....i nezelim ici!!! nemogu....doci cu na proglasenje da vidim neke ljude i tako ali nemogu ici!!! I sada neide niti moja ekipa...zao mi je ali nemogu protvi sebe i staraca!! Jos uvijek se sjecam prve Kutine, zborovanja, zimovanja SVEGA...da NINA JA SE JOS UVIJEK SJECAM...ali moja ljubav vise nija onakva kakva je bila prije...ne prema NJIMA...sada imam vazniju stvar bez koje nemogu!!! Ovisna sam o njoj i to je to...nemam ja tu sta mozgat i neznam sta!!! Cak nevolim ni neke ljude tamo dok negdje drugdje volim 7 osoba....zao mi je Niny..znam da me mrzis...znam da nezasluzujem nista ali tako je otisla i Sara i Jenny a ostale ste ti i Jelica....od onih 5....zao mi je...ja cu vas uvijek voljet i pamtit nas zajedno ali mislim da je moje vrijeme doslo...ja moram dalje...znam da sam pogrijesila ali mislila sam da se mogu vratit sada vidim da nemogu....moje vrijeme je isteklo!!! Ja samo znam jedno..dok je god jedna osoba na izvidacima od nas 5...UHVATI RITAM POSTOJI...zajebi ti Vekija Jelenu Edija i Ficu....mi smo okupile UHVATI RITAM ja ti jenny jelica i sara...i iako nas nema....nekih od nas....vas 2 ste tu i UHAVTI RITAM POSTOJI...i htjela ti ili ne....ja sam u dusi jos clan toga kao i Jenny i Sara... Nina volim te kao i Jenny i Jelicu i Saru....i UHVATI RITAM....mi smo vjecne dok god jedna od nas 5 bude u 3.Maju.... dokle god.....love U & pozdrav

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:08 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>