Love is life 4ever!!!!!

ponedjeljak, 31.10.2005.

Nešto malo....

Trooper.... di si ti!? Polako me vec i zabrinjavas....nisi se dugo javio a moji postovi su tako “krati”...a nemam pojma di si!!! Vidimo se u srijedu...
Polako mi pocinje faliti inspiracije...neznam vise sta da pisem!!! Jucer sam bila toliko dobro “nastrojena” da sam odlucila napisati malo duzi sastav...mozda postane i knjiga!!! Neznam dal cu ga ikome dat da ga cita...ok znam kome hocu ali ajmo na nesto pametnije!!! Danas je Halloween...trebala bi to biti noc za pamcenje ali ocito nece biti!! Ja i Luka smo imali jako dobre planove ali su propali...neznamo ni sami sta cemo pa necemo nista!!! Halloween se oduvijek slavio...ja ga nisam nikada...jer nisam znala sta bi ali ove sam godine znala!!! Svijece i pravac groblje...je isfurano ali ej tradicija....i pricat price...ne lijepe...one od kojih ti se krv sledi u zilama!! :o) nažalost toga ove godine nema!! Da sam na Zirju znala bi sta raditi....znala bih...imamo kucu...samu..praznu...ali sada ne...ma dobro...valjda ce past neki dobar film pa cemo gledat i jest kokice kao da ih dugo nsmo jeli!!! Ponovno mi je dan za nista...jucer se nisam cula sa vaznim faktrom u mojem zivotu. I on kao da se promjenio...mislim znam sta mu je...zvao me u petak i razg smo i sve ali ipak...mislim da ni njemu promjena nije dobro dosla!!! Cula sam se sa svojima...u redu su...i danas ce u Red house!! “ Legendo jes nam ziva?!” tako je zapoceo razg od nekih 30 min trajanja...nismo marili za lovu..neka ide...iovako se nevidimo svaki dan. Nista nam nije vazno, glavno da se cujemo!! Doksy je odmah rekao da nisam dobro, da ce me morat malo ispitat sta ima u Rijeci...ma legenda moja...neznam sta da pisem javim se kasnije!!!!

- 21:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>