Love is life 4ever!!!!!

nedjelja, 30.10.2005.

More.....

Jednom davno su naši preci pričali jednu priču!! Još uvijek vjerujem u nju....
Život počinje u moru!
Iako smo napustili more, more nikada nije napustilo nas!!!
O ovom mjestu mi je govorila......
Uron

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sječam se jedne večeri...bilo je jako hladno...svi su sjedili doslovno jedan na drugom...iako su večeri u 8 mj.prilino tople...ova nije bila!!! Bojim se da mi ni to nije smetalo...mislila sam samo na nas razgovor koji je zavrsio pred nekih 10 min...razgovor o tom svijetu!!! Oni koji rone...oni ga znaju..ja obozavam more...i ronit i plivat!!! Kada sam prvi put dosla na otok...mogla sam do druge strane plivat bez stanke...bila sam u kondiciji...znala sam pravlino disati i sve sta ide uz to!! Ove godine sam pokusala....jedva sam uspjela...naravno sa stajenjem kojeg prije nije bilo...prije sam normalo plivala tamo i nazad!! Sada ne ali fakat nisam mogla...odustala sam...Uzalud da se trudim kad nemogu...nemam kondcije rekla sam!!!!Izasla sam van i Mario mi je bacio ručnik sa pitanjem “Sta zivcanis, moras jos malo ronit na dah i tako, uspjet ces!! Pa ja svako jutro plivam do tamo i nazad!!” “ Znam Mario znam, ali ja sam na Rivi a ti tu, pomirila sam se da nema sanse da ponovno plivan do tamo i nazad” Gledala sam na drugu stranu koja mi se cinila tako daleko a bila je tako blizu...bez brige...nisam se vise trudila da uspijem!!! Pomirila sam se sa tim da nema vise onoga da ja i Mario ko ludaci plivamo ko ce brze...on je kosarkas, visok 195, svaki dan ima treninge 2 puta dnevno i tata ga tjera da pliva preko ljeta...svejedno...svaki dan smo provodili na dasci. Plivali smo na drugu bandu ali ne tako da vidimo ko ce prije, vec da vidimo kako nam ide iz dana u dan...i malo po mala...tako cemo svako ljeto!!!I tu su mi vecer rekli kako je to roniti ali bas onako kako to ide...znaci sa “svom opremom”...sarkazam!!! Nista samo maska i peraje...ok i dihalica!!! Bruno mi je pricao kako on to obozava i kako mu to dobro dode, Zeki je rekao da to radi jer mora a ja sam zakljucila da nebi voljela toliko roniti ali da bi voljela plivati sa dupinima koje obozavam!!! Jednostvano ih obozavm....znate onako plivat sa njima?! Ili slobodno jahat konje!? Ajme predivno...Obozavam more...jucer sam gledala onaj film...Uron....ono je dio iz njega!!! Film je super..kako tipica roni i pliva!!! Zanimljivo....jedva cekam ljeto...sada i radi toga...da ponovno mogu ronit, plivat i radit sve gluposti u moru....i igrat ribice....da da da...tu igru obozavam!!!

[IMG]http://img341.imageshack.us/img341/8946/dupin10na.jpg[/IMG]

- 22:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>