Love is life 4ever!!!!!

subota, 29.10.2005.

Napokon smijeh i suze.....ali radosnice....i sjecanje....

Danas mi je dan kao savrsen....bila sam napokon sa Leonom u gradu, prvo u Kinu pa u Hamibiju i tako...ma ludnica!!!IMALI SMO SPOJ!!!!! :o)))....jako zanimljivo....ma smijali smo se do suza....sa njim mi je uvijek sve smijesno!!!! Ali bas uvijek....ujutro sam se cula sa Ivanom i uljepsao mi je dan svojim humor....mama i tata su bili isto super raspolozeni....veceras cu se cut sa Miletom...ma super....sve mi ide onako kako treba!!!!

Sve do....

usla sam u 7a, i iskrcala se na stanici koju smo nazvali SBK(specijaliteti bosanke kuhinje...restoran)....kao i svaki put...isla sam istim putem....i pogled bacila na prozor od kuhinje....nisam vijdela svijetlo...znaci moji nisu doma...pomislila sam JEEE.....SAMA SAM....i onda sam se sjetila mraka koji me ceka u hodniku!!! Ukucani zgrade nisu u dobrim odnosima i nemamo svijetlo na stubistu...tj...imamo ali se pali samo kod mene...tj na vrhu...gore se i gasi!!! Posto sam otisla dok je jos bilo dana....u 17:30...nisam upalila svijetlo!!!! CEKAO ME MRAK...nikada ga nisam voljela!!!Mogu reci cak da ga se i bojim...nemam nikakva dobra iskustva sa njim pa ono...Zato je Fear of the dark i posvecena meni....Od kad mi ej nona umrla sve je isto....kao sta je bilo i prije...od kad je postala kao "biljcica"...nije mogla nista....od tad ej sve isto!!! Sjetila sam se neceg....sjetila sam se nje i svih svojih koji su umrli....u 3 mj pokopala sam ih 3....sjetila sam se None....kad sam bila malena uvijek bi prvo njoj dosla na vrata(zivjela je kat ispod) i zamolila ju da bude na vratima dok ja neudem u nas stan...sada je vise nema....danas je nije bilo da bude na vratima dok ja udem...nema mi je djeda...ni tate od best frendice...ni ujaka...niti prijatelja iz osnovne....a ubrzo nece biti ni drugih!!! Dok ovo pisem pitam se....sta nam zivot znaci uopce?! Kako da budem sigurna u ono sta je prof.vjeronauka rekao...da sve ima smisla?! Kako?! Za mene puno stavri enma smisla i mislim da ih jos dugo nece imati....nekuzim...kad ti je najbolje taj netko nestane(u bilo kakvom smislu)...sjecam se jednog teksta iz Stvranog zivota u OKu.....od prije 2 god....jos ga cuvam...decko joj je umro....ono sta sam prije znala....sada dok sam mislila na one kojih vise nema...jos sam vise razumjela....KOLIKA SAM JA SRETNICA?! Imam 2 roditelja, imam neke osobe kraj sebe,clanove obitelji, imam best frendove i imam BIVsEG decka kao best frenda koji je ziv....zapitala sam se sta bi bilo da kraj nije bio onkav kakav je bio....da je bio onako...uzasan...da sam ga vidjela to popodne...da smo se poljubili i na povratku kuci....bum...njega vise nema!!!Lupio ga je auto ili tako nesto...sta bi tada bilo?! Da se nisam oprostial od njega...da sam cekala da me nazove a on nebi zvao!? Mislila bi ko zna sta je?! Javio bi mi Dado sigurno...ajme...kolila sam sretnica...o je ziv...on je tu...kraj mene...ne kao decko..kao osoba koja me voli i ja njega.....tu ej kao moj best frend!!!! SUPER MI JE.....sjecam se jednog dana...jos smo bili skupa...bila je subota ili nedelja...znam da je bio vikend jer je obicno tada odlazio u Lovran kod svojih....zvala sam cijeli dan...na kucni....nitko se nije javljao...od negdje 10 pa do 11...srce mi ej stalo....mob nije imao(pokvario se)pa ga nisam mogla dobiti...Dado nije znao di je...Trenig niej imao pa nisam mogla pitat Nenada....srce mi ej stalo...vjerujte...nisam mogla svatiti kako to da se CIJELI dan nije javio...da niej nazvao...poslao sms sa sestrinog moba....Boze moja...sta bi bilo da nisam imala priliku da mu kazem ZBOGOM VoLIM TE....?!A znam sta bi bilo...bila bi u vecem K....nego sta sam bila kad smo prekinuli...mislim...znala bih da ga nikada vise necu vidjet, zagrlit, poljubit, rec mi hvala za sve, posvetit mu nesto,bilo bi uzasno...ne samo za men...dobra je osoba...puno bi ljudi falio...ali necu vise o tome...to se nije dogodilo i nece...
Sad ce netko rec pises to...nisi ga jos preboljela...jesam jesam... i te kako!!! BEST frend mi je...sutra ej kod mene na cajanki :o)...pisat cu jos kasnije....

Ljudi volim vas... pusa svima!!!!!

- 21:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>