Love is life 4ever!!!!!

subota, 29.10.2005.

Nesto malo od cetvrtka navecer....

Evo me...dosla sam doma!!! Danasnji dan mi ej onako....bolji nego jucer ali me jos uvijek sve zivcira!! Dan mogu podjeliti na dobre i lose stvari....dobre: 1. Vidjela sam Nenada, i cim smo ja i Tonka otisle ca...oci su mi se napunile suzama, nemogu vjerovati koliko mi taj tip znaci!! 2. Vidjela sam nekoga u gradu i o njemu cula sjajne vijesti ujutro tako da sam bila jako happy!! 3. Nakon 15 god moja mama je prvi put napravila pizzu i to odlicnu..inac uvijek idemo grupno van na pizzu...cijela family tako da je to odlicno... 4. Ja i Pepy smo se dog za jahanje.... i mislim da je to to...losa vijest je da sam pobrala 2 komada iz povjesti!! Naravno mama je svatila koliko ej ta tipica bolesna i koliko omalovaza zenski rod pa me razumije donekle...nisam ni usla u kucu a vec sam plakala...stavarno mi je upropastila cijeli dan.... Danas sam nakon neznam koliko godina vidjela 2 spota... Tony Breaxton – Unbreak my heart & No doubt – Don't speak....inace i te pjesme jako volim pa ono!! Sutra idemo u Tortugu pa necu pisati...ali cu se zato veceras ukljucivati jos par puta!!! Do iduecg javljanja....milione kissa saljem vam!!!

P.s. Postovi se nisu mogli pisati pa sada objavljujem.....


Od petka ujutro.....
Posveceno tebi....

...ko zna ako ćeš ikad pročitati ovo... ako da pogledaj ove sitne sate u koje ti pišem pa me se sjeti....
...a znaš zašto to radim....sjeti se kada sam te znala nazvati..i kad sam ti izgovorila dvije riječi "trebam te"...
..sjeti se tona..sjeti se boje mog glasa...
..evo događa se opet..neka nesuvisla bol..koja je neizdrživa...
...samo što sada se ne usuđujem..sada nakon svega nisam više tako hrabra..da posegnem za telefonom i nazovem te..
...istim intenzitetom ti to govorim ovako...i nikad nemoj mislit da je sve laž..da je blefiranje..pretvaranje...ne bi sada ovdje bila da je tako...
...ne znam zašto ne odustajem..ne znam šta je u meni...ne znam zašto traje tako dugo...
..vjeruj mi..voljela bi te mrziti...oh..da bar mogu..nijedna tvoja riječ me nija uspjela potaknuti na takav osjećaj...
...preveliki dio si zauzeo u meni..i sada nakon toliko vremena..umjesto da samo nestaneš..ti se širiš..mislim da zaboravljam..ali to je laž..opet se vratiš..opet lutaš mojim mislima..
..kako bi ti sad voljela čuti glas..nemaš pojma...nije mi ovo prva neprospavana noć...ne zna im se broj..a nije mi žao sekunde...jer su posvećene TEBI...
..kako bi samo htjela vratiti vrijeme...bez svih onih "ludorija"...da to mogu..ne bi pogriješila ovaj puta..imala bi te pored sebe...a to je sve što mi treba...
no ne kukam..i ne molim...samo te VOLIM...


05.04.2005. naša prva svađa!!!! Pamtim ja datume ko luda....

Ovu pjesmu sam kao mala obozvala....stalno sa ju pjevala....jucer sam nasla rijeci i morala ih napisati....pjeva musko ali ja sam uvijek pjevala kao da pjeva ONA a ne ON....
Kada budes plakao zbog jucer, novo jutro budi staru ranu, kreni dalje pa kako ti bude jer ja vise nemam te u planu!!! Tu sam pjesmu cak bila nekome i posvetila...jedne davne 2003....

Full sam happy....mislim da sam napokon dobila ono sta sam htjela...ali ipak...neznam sta ce biti od toga jer cu ja ispast pokvarena do boli a on ce ispast gad koji nezna postovati svoje frendove!!!Kako bilo da bilo...ja veceras idem u Tortugu..ide nas masa....makar tako kazu!!! Ovaj vikend ce biti jako dobar...odlican zapravo...necu ici van jer svi moji najdrazi idu negdje a ja mozda u sub odem do Dalmacije...ili ned ali nevjerujem....malo cu tj puno uciti jer moram iduci tjedan sve isparaviti i tako ali ipak...u ned idem na tekmu najvjerovatnije i onda ce popodne moj najdrazi doci do mene da mu pokazem neke slike.....a mogla bi zvat i jos nekoga...da ga malo vidim jer dugo nisam a posto smo best frendovi nadam se da ce doc...NECU GA SILOVAT obecejam!!!!! :o))) I tako...ovo pisem u 13:51 u petak...nisam u skoli jer idem kod ortodonta i tako...ali zato idem na drugi sat!!!!! ovo ce se moci citat negdje u subotu ujutro posto idem van!!! Fakat mi je danas dan odlican makar do sad jer se netko javio sinoc sa jednim sms i ostala sam!!! NINA JAVIO SE!!!!!! pricat cu ti....pusa svima i svih vas jako volim....a Ninu ljubim!!!!

- 11:28 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>