Love is life 4ever!!!!!

četvrtak, 27.10.2005.

Mozda i nije sve tako CRNO!!!!!

Jucer sam napokon dobilla pjesmu koju sam trazila jako dugoo....i naravno moj(jednom cu vam ispricati i tu pricu) xy(zamolio je bez imena pa...) ju nabavi za tren!! Jeste li kad culi za grupu Conjure One...ja nisam do jucer...dok mi nije poslao rijeci pjesme koju je on napisao a oni uglazbili.....Sleep...pjesma je predivna!!!! Fakat je!!! Jucerasnji dan je bio dobar...mislim cak je i Mileta primjetio da sam jako zivcana a i Petra...jeeee....ljudi pocinju vidjet i mene!!! Cula sam se sa Nenadom i Zikom...bila sam sva happy!!! I danas sam....moglo bi se reci!!! Ili nisam....ma boli me kurac za sve!!!! Danas ce me ona bolesna Sabljakusa dignut i zapicit komad...iako ja mislim da sam nesto i naucila!!! Nemam pojma koliko cu dobiti iz knjigovodstva...nezelim niti mislit na to!!!
U zadnje vrijme jako puno mislim na jednu osobu sa kojom sam sve zavrsila makar sam bila sigurna....sve do jucer...ponovno sam pocela razmisljati o njemu!! Sta ako ipak nije sve onako crno kako ja to gledam!!!A sta ipak ako je?! I ako nema povratka...ako nema sanse da nas dvoje ponovno budemo JEDNO...sta smo nekada bili!!! Ali kada je to bilo...vise niti ne brojim dane...nikada se ne sjetim tog datuma!! Sjetim se svih nasih OBLJETNICA ali tog datuma nikako!!! Zasto?! A i sama znam da povratka nema...znam da je sve CRNO...da nije bijelo, da se nemogu nadati, a mislila sam TRAJAT CE ZAUVIJEK!!! Da trajalo ej zauvijek samo u snovima!!! Da mi je makar Zeki tu...on bi me odmah razumio!!! Jucer sam se cula sa Doksijem...zvao me je ujutro...a popodne mi je dan uljepsao DALEM...moj mali Alen...e tog tipa trebate vidjet!!! Kakvo tijelo tip ima!!!AJME LUDNICA!!! Ali ipak ja njega volim samo kao frenda...isto kao i ostale sa Subicevca!!! Markana, Doksija i Zekija...nekoga ipak malo vise!!!Nemam pojma sta mi je...neda mi se nista!!!! Znam da cu jadnog Nikolu ubiti sa tim pisanjem...jako dugo pisem....ali cuj...vec sam ti rekla sve!!!!
Zeki mi jako fali...znam da bi vse bilo drugacije da je o tu...sve bi bilo drugacije!!!SVE!!! Ali nema ga i sve je isto...nema nikoga da mi kaze da sam najluda od svih i da me obozava....da mi dokazuje koliko me voli!!! Da narucuje Brandy za nas...da se smije svemu...nema ga...a ja ga obozvam!!Sta ej najbolje njemu to niti ne treba dokazat...on to svaca...on zna da mi je sve!! Dokazala sam mu!!!Kad se sjetim sta je sve radio radi mene...di me je vodio sve...cak je i Nutelu papao samnom...ma ljubav moja mala!!! :o) Cak je i uspio prepoznat da niej sve u redu od jednog razg....i poslao je Ziki sms...nezeli mi reci sta je pisalo...ali mozda nije ni bitno...vecinu znam radi Lare!! I onda me Zika zvao i tjesio...a ja njemu plakala...e njemu fakat obozavam plakat!!! Kad se sjetim 14.07. kad je dosao kod mene...i pogodio me jastukom...i sve samo da ne placem..a ja cmizdrim ko malo djete...trebate imat snege slusat moj plac...to je fakat neizdrazivo!!!!

Sad sa se sjetila...svih onih pravih rijeci koje vam netko “proda” ja znam da sam ih mnogo i “kupila” ali znam da cu jednu pamiti zauvijek...tj.taj razgovor...taj mi se razgovor urezao duboko i mene i nezeli van...mislim da cu taj razgovor pamtiti dovjeka, bio je kroz suze...da je netko to vidio ili cuo...mozda bi ga i on pamtio:
!: Pa ako ti je stalo zasto ne vratis sve?
?: Neznam, nemogu.
!: Nekuzim te, ali nije bitno...samo me jos zadnji put poljubi, molim te...ne trezim puno jelda?!
?: Ja to mogu vratiti ali znam da cemo samo patit. Vjeruj mi bolje je ovako...
!: Da mozda za tebe...ali misli malo i na mene...i ja sam tu!!
?: Zato to i radim...da ne patis....
!: Dobro...nemojmo vise o tome...volim te i uvijek cu te voljeti...uvijek...para siempre...(valjda se tako pise)
?: I ja tebe...LIM te VO!!!
Evo i sada su mi oci pune suza...kad se sjetim toga...mozda bi bilo najbolje da ga NIKADA nisam cula...krv mi se sledila!!! Znam da niesta niej kao prije... i nikada nece biti...ali mozda je tako i bolje!!!!

Evo rici pisme....
I know it's late
I shouldn't call at this hour
But yet, my fate
I need lips to devour

My nervous system is shot alright
I won't sleep unless you
Sleep with me tonight
Deep with me tonight

I know it's late
We've known each other a while
I can't wait
To see your twisted smile


Kindred spirit of candle light
I won't sleep unless you
Sleep with me tonight
Deep with me tonight

And my thought to my saint
I'm so tired but I faint
Sleep with me tonight
Sleep with me tonight

Drown out the machinery in my head
Bring your peace of mind to my bed
Without sleep there are no dreams
Without dreams, we fall appart at the seams

Kindred spirit of candle light
I won't sleep unless you
Sleep with me tonight
Deep with me tonight

And my thought to my saint
I'm so tired but I faint

Sleep with me tonight
Sleep with me tonight
Sleep with me...
Sleep with me tonight
Sleep with me...
Sleep with me tonight
Sleep with me...
Sleep with me tonight
Sleep with me tonight
Sleep with me tonight

- 11:44 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>