Love is life 4ever!!!!!

nedjelja, 23.10.2005.

Jedan mali testic......



Koje boje je vaše srce?!


Moje srce je.....
Pink info
Your Heart is Pink


What Color is Your Heart?
brought to you by Quizilla


Dakle ovako...jucer smo bili u zivotu!!To se definitivno moze nazvati zivot,zadnji put sam se tako naplesala i napjevala i naludirala prije 2 mj....naravno na ZIRjU!!!Luka,Kamy,Rumic,Lučano i ja...isli smo prvo do grada a zatim u Tortugu...bilo je super!!!cak je i Zic bio gore :o)....dakle dodemo ja i Kamy prvi put gore i vec smo bile na stolu(ako se to uopce moze nazvati stol)....ajme ludnica!!!! Cak sam i zaspala ujutro za utakmicu Triglav - Sv.Matej ali mi ej javljeno da su dobili (Triglavci) 95 razlike....sigurno je MILENOVIC "najbolje" igrao....saznat cemo sutra....sigurno ce se pohvaliti!!Jos se nisam cula sa nekim...tj.jesam ujutro i popodne ali sad nista a bash mi se razg! Jucer sam imala samo 10 min vremena da razmisljala o nekome posebnom ko u zadnje vrijeme jako zaokuplja moju glavu(samo mi je on jos trebao)...poseban decko moglo bi se rec....ali tu su jos uvijek i one dvije osobe....mislila sam i na njih a i na NJEGA*.....njegovo ime necu reci ni da me ubijete!!!I tako sam ja u tih 10 minuta shvatila bezbroj stvari...danas mi se javio bivsi....full sam se iznenadila kad sam vidjela sms i poziv jer je izgubio mob...jedno od pitanja je bilo...IDES LI NA LIPSUS?!....samo sam kratko odg DA IDEM...mislim da nemam sta vise za rec...neznam ni sama...ici ili neici!!!Ide mi se ali to je ponovno 3 dana...sama...ok ne sama ali ipak sama...cut cu ga....valjda ocu!!!A mozda i ne....a nemam pojma...zadnje natjecanje....KOT...bilo je dobro ali znam da sam isla samo radi jedne stavri!!!tad sam imala dragog pa mi je bilo uzasno....znam da sam jedva cekala da dodem u Rijeku...a kada sam dosla...i cim sam ugledala njih....bila sam presretna!!A tek kad me poljubio...ajme zaboravila sam na sve i svasta...tad sam svatila da mozda i nikada necu moci bez njega....ali mogu i te kako!!!VIDITE....NAKON 3 mj JA SAM ZIVA..........jesam li?!Disem,smijem se,placem,ali dali sam potpuno ziva...mislim da ne!!!Ziva sam jedino ljeti...a tada je to...jako lako...preko zime....zivjela sam jedino proslu..jer sam ponovno imala njega...stalno ON...ispada da je meni bilo dobro jedino kad sam imala njega....ISPRAVAK NETOČNIH NAVODA....jedino mi je tad bilo dobroo u SUGAVOJ RIJECI....inace mi ej u Zivotu odlicno i bez svega toga...samo da sam sa njima!!!!!

- 18:44 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>