Love is life 4ever!!!!!

ponedjeljak, 17.10.2005.

Za moje najdraze osobe na svijetu....

Evo ovako....ovaj post posvecujem svojim best frendovima i frendicama ali posto ce ih samo 2,3 to procitat onda cu malo vise pisati o njima!!!Evo Nina...nakon 9 godina poznavanja jos uvijek smo tu...najbolje frendice koje se jako vole i uvijek tjese!Znam da ponedak nisam bila IDEALNA frendica...ali tko je uvijek SAVRSEN!? Vec sam u onome BEZ CILJA objasnila zatso te volim i zasto ces uvijek biti dio mog zivota..i zasto ce uvijek ali bas uvijek vrijediti U DOBRU I ZLU I JAVI I SNU ZNAJ DA UVIJEK BIT CU TU. I KAD PEDNE NOC I KAD SVANE DAN RUKE TI ZAUVIJEK PRUZAM JA!!! Savrseno moje...najdraze!!!I sama znas(a ako neznas onda ces sada saznat)da mi nije u cilju da u razredu nadem best frendicu jer vec imam tebe i Kamy(ali svaka cast Kiki,Petri i Renati u koje imam uzasno puno povjerenja...curke volim vas) koje nitko nikada nece moc u potpunosti zamijeniti!Ako nekome mogu plakat na tel...onda definitivno znamo da si to ti!!Nemam rijeci ali fakat nemam...kojima bi ti mogla zahvaliti sta si uvijek bila uz mene kada mi je to god trebal i bilo potrebno!Sta smo skupa plakale,skupa se “ljubile”, zabavljale, smijale i sve sta smo dozivjele!!Da nije bilo tebe sada nebi imala i svog best frenda...hvala ti za sve sta si napravila za mene i ako ikako budem mogla probat cu to nadoknaditi ali biti ce tesko....nemoj zaboravit nasu recenicu CIGLA NA GLAVU i znaj da cu te uvijek ali uvijek voljeti pa cak i kad budem rekla da te vise ne volim....sve si mi i jednostavno moras voljeti tako savrseno bice kao sto si TI!!!Kh_nhaum soro_lahn nhee_ah 4ever!!!


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Moj trio rio:Ivan,Luka & Dado

A sad nesto o tebi moje jedino i najbolje!! Prvo cu ti citirati neke recenice iz proslih blogova i objasniti ih(da se nebi krivo razumjeli)...pa ovako:

1.“Inace simpu nisam vec dugo vidjela a jedva cekam...tako je to kad prekasno svatite kako imate poptuno isti pogled na svijet sa tom osobom!!On to zna...mozda nesto i bude!!!mislim mi znamo da ce biti ali sta i kada....sve nek ide spontano...to volimo!!Mislim njega morate vidjet da biste znali...koliko mi je trebalo da svatil da mi se svida..ajme jakooo dugoo!!!Fakat dugo i mozda predugo jer smo vec milijon puta mogli biti skupa...fakat sam zaljubljena!!!”
Objasnjenje....Jucer smo razg o tome ali cu ponovit...mogla san ali nisan tila imala san nekog drugog...posebnijeg...i vise znacajnog. Koliko mi je tribalo da svatin ne mislin od naseg prvog susreta nego od pocetka 1.srednje... i san znas tko je to ali pst... :o)

2.“Sva sreca da imam one koji znaju samo sta nitko moju novu ljubav ne podrzava...svi kazu"Ma ri si luda....drzi se ti C***** i ne pizdi"....a ja to nezelim!!!”
Objasnjenje...znamo zasto!!!

3.“Sada znam....mislim da cu ga jedino radi toga uvijek mrvicu voljeti i sjecati ga se!!Nakon njega dosao je netko drugi,netko bolji,netko ko ga je u POTUPUNOSTI USPIO ZAMJENITI!!!Samo sam ga se jednom sjetila...jednom i nikad vise...do sada...dok nisam pocela citati stare mailove i prckati po slikama....nemogu reci da niej bilo lijepo...bilo je ali ja jako kratko trajalo!!”
Objasnjenje.....Uspia si to...fakat jesi i znas i sam da mi je bio NULA nasprem tebe!!!I uvik cu se ja njega sicat jer u glavi neman opciju “brisi” a da ju iman stisnula bi ju 01.02.2005. u 18:15. I ipak san svatila da je BEZ CILJA najbolje!!

Mislin da je to to...ono o Mojim Zirjanima nije potrebno objasnjavat i sam znas kako je dolje...u Dalmaciji opcenito!! Evo ovako:zasto bas o tebi ovih nekoliko redaka...zasto?!E pa darling...meni si ti poseban!! Znan da ima ljudi koji tvrde da bivsi par nemoze opstat kao best frendovi e pa ja cu im porusiti tu teoriju! Jedina si muska osoba koja o meni zna bas sve...onaj koji me poznaje kao onu bas pravu pravcatu....iskrenu i brbljavu! Evo sada slusan “NASU”pismu I don't wanna know i bez brige,legendo moja,neplacen...smijen se jer mi se najveca zelja ostavrila!!! Hvala ti...sta si mi dopustio da ti buden frendica i to best..nadan se da jesan!!To je bilo ono za sto san se svaki dan molila...da bude kao prije!! I sam znas da si mi puno znacia....i da sam te uvik volila i da cu uvik kao best frenda jer si osoba koju treba cuvat!!!Fakat te treba znat zadrzat...uvijek si bio tu i HVALA TI!!Oprosti mi molin te ako sam te ikada povrijedila..kao cura ili kao frendica ali nisan namjerno viruj mi!!! Iman jos 5 best frendova ali tebe moran izdvojit...jer ces citat i jer si poseban makar meni!!Neznan kako sam mogla reci ono sta nisan smila...rekla sam nesto...nije bitno sta ali sada znan da san se jako prevarila!!Hvala ti na svemu...i ako ikako postoji mogucnost volila bi ti sve reci u facu ali nemogu jer je ovako lakse i zato ako sada to citas....i slusas pismu...znaj da sam bila potpuno iskrena i da je istina sve sta san napisala...znan da te mogu smatrat best frendon...jer jednostvano...jedino tebi potpuno virujen od svih muskih...ti me zna su DUSU I TIJELO!!! Mislin da san rekla sve...sve sta san tribala jer san ti to toliko tila reci...da buden sigurna da ces znat da si mi best frend....i da ce mi 01.02.2005. do zadnjeg dana...biti u lipom pamcenju isto kao i ti...i kao frend i kao osoba od povirenja tj.moj best frend!!
Jos jednon HVALA TI!!!! I volin te...sada kao best frenda!!! LIMteVO!!!

Iako znam da Dado ovo nece citati isto kao i Neno i Zeki i Leon....moram im zahvalit sta su bili tu...isto kao i Nina i Ivan...jer sam im uvijek mogla sve reci a Zekiju i Dadotu cak i plakati...to im posebno cijenim i uveijk cu vam to pamtit jer vas svih jako volim!!! Kamy:tebe isto jako volim to znas...



- 17:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>