Love is life 4ever!!!!!

nedjelja, 16.10.2005.

Neka ovih 8 mj.prode cim prije...

Proslo je točno 49 dana i 1176 sati od naseg zadnjeg susreta,od zadnje noci na parapetu,pjevanja,smiijanja i svega sta ide uz moje Žirje...uz moj otok i uz moje ljude!!Mozda je to nekome malo vremena ali meni je jako puno...to je bilo predivno ljeto!!Mozda i najbolje do sada...ali nama je svako dobro!!Glavo je da smo skupa..5 sati voznje nije nista kada znate sta vas dolje ceka!!!Ima nas jako puno u drustvu..kada zbrojimo sve ima nas oko 50-ak...no naravno nismo svi skupa!!Iako je znam desit da i budemo...po danu smo svi skupa, na kavi na plazi bilo gdje....mi smo na otoku a navecer svatko otide sa svojom"BANDOM"negjde...nase stajaliste ovo ljeto je bila ili punta ili parapet..ako uspijem stavit cu vam i slikicu da vidite tu moju ljepotu!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
To je moja punta i parapet!!!

Zato zalim sta ne zivim u Sibeniku nego u Rijeci...cak su me prislili da postanem dio Torcide...tako da osim Rijeke volim i Hajduk..ma za njih bi se bacila i sa Rijeckog nebodera(nemam pojma ni di je ni sta je ali mama ga stalno spominje u nasim svadama pa ono....).Decki sa Šubićevca su ipak nekako najbolji...jako dobro znam 2 a ostale znam onako...da ih imam za pohvalit i NAHVALIT!!!!OK...otok nije nista posebno kad dodete..kad nemate drustvo!!Jedan ducan,jedan kiosk,dvd,kafic jedan na Rivi(zivio on jos 10000 ljeta) i jos par njih u ostalim uvalama...ali cim padne mrak(ne na oci nego na otok)pocinje festa...nasa festa!!!Gitara se svakodnevno svira,pjesme se pjevaju(ovo ljeto najvise Fear of dark(posvecena meni),Lipe cvatu,Durdevdan i tako),a mi se jednom rijecju zabavljamo....ja zivim za odlazak tamo!!!Nemogu ebz njih...obozavam ih!!Jos nije ni zima dosla a ja vec zelim ljeto(mislim tko ne)...dolje napokon mogu biti sva svoja...ona iskrena!!!Dolje me vole i brbljavu i tuznu i sretnu i zaljubljenu i zivcanu i bilo kakvu...glavno da sam im dolje!!naravno kao i u svakom drustvu ima onih koji se medusobno nevole pa i drugi moraju malo ispasat radi njih...tako je i kod nas u evzi mene ali ipak smo svi vani i super nam je!!!Ovo ljeto su mi fakat pomogli...da nije bilo njih..nemam pojma di sad bila!!!Spasili su me...Dosla ja dolje...sva u kurcu a moj Zeki odmah sve oce znat i isparicam mu aj sve i on me zagrli i kaze ZABORAVI NA NJEGA I RIJEKU I SVE SADA SI TU I GOTOVO...bila sam prisiljena napravit to sta radi ako zelim osjetit ljeto i biti onakva kakva sam svako ljeto!!!Mozda je kljuc naseg uspjeha to sta se nevidimo svaki dan nego samo preko ljeta pa onda kada smo dolje nema svada ni neznam cega...mozda...nebi vam znala reci ali znam da je sve sranje osim ljeta...da prostote na izrazu!!!CISTO SRANJE....mislim da ce to znati jos jedna osoba koja sjedi u predzadnjoj klupi..pa Benji....kissam te....Zasto ljeto nemoze biti cijelu godinu...ili mozda i zima i proljece i jesen ali da su mi blize...a ne 5 jebenih sati voznje do tamo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pogled sa Zvizdulje...najviša planina na mom otoku...ove god se tamo slikala MILENIJSKA fotografija Šime Strikomana!!!

OCU MORE,LJETO,NJIH,GITARU,PJESME,ZABAVU;PUNTU,PARAPET i sve sta ide uz MOJE LJETO......HOCU TO A NE OVO!!!!Ovo je sugavo.....tu me drzi 10 osoba najmanje....ok 20 osoba i nista drugo.....ŽIRJANI VOLIM VAS....ma obozavam vam i jedva cekam da vas vidim i izljubim i zagrlim....da ponovno budemo ono sta smo nekad bili i sto cemo za 8 mj ponovno biti!!!!
Ok...naravno da volim ja i Ninu, Kamy, Renatu, Kiku, Ivanu, Petru, Nenada, Luku, Crnog, Ziku, Polica, Marina, Srebacicku, izvidace, neke TRIGLAVCE, ali obozavam i Dalmatince i ocu njih i vas bih sve uzela sa sobom da budem potpuna!!!Decki i cure...dokazali ste se kao osobe od povjerenja...i volim vas!!!Kissam vas

- 19:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>