Love is life 4ever!!!!!

nedjelja, 16.10.2005.

još malo...

Znate li onaj osjecaj kad vam netko zabije noz u leda?!Nakon toliko vremena vi se pocnete osjecat bezkorisno i kao da nista nije kao prije!!Znate li to?!Mislim da je svatko makar jednom to dozivjeo...i tada se zatvorite u sebe i nemate potrebu za razgovorom sa drugima...mislite da sami mozete sve rijesiti a nemozete!!Ja sam bila u takvoj situaciji...samo ponekad je fakat prekasno da nesto svatite....jucer smo na satu hrv obradivali temu ljubav...bilo je poprilicno zabavno gledat kako razredni DEBIL pokusava nasmijat razred a umjesto toga ga raska svaki put poklopi...tako smo dosli i do ovog

Ljubavna bol:Ove noći mogu napisati najtuznije stihove. Volio sam je a katkada je i ona mene voljela.... Pablo Neruda(čileanski pjesnik,20.st)

Naravno zna se da su cure romanticnije i tako je dosta nas odabralo bas taj stih...i ja sam bila medu njima...mozda radi boli..mozda radi toga sta me to privuklo...i tako je raska trazila razlog toga..naravno da joj razlog necu reci...pa sta je ona luda?!To je ipak moja intimnost govorila sam...i nisam rekla...ne JA al RAZREDNI DEBIL je...a to i nije razlog...jednostavno me privukao naslov..i dode raska do mene i ja kazem da me privakuo naslov i mozda to sta smo svi makar jednom osjetili ljubavnu bol,sa strane VOLJENE osobe il roditelja il pak prijatelja...i DEBIL usre mog objasnja se pocne smijat i kaze"Da da da..kao to je razlog a nije to mozda *RN**?!" I razrednica mu je rekla da ne zabada nos di mu niej mjesto jer letit van..razred mu se naravno nasmijao i netko mu je dobacio" E Denis da ti nisi debil ha?!" zanimljivo...raska se nasmijeala!!!Decko pokusava bit smijesan pa sere i tako je svakome nesto dobacio dok raksi nije prekipjelo i dok mu nije rekla da zatvori ta prokleta usta...mislim ono...
i sad vi meni recite?!Kako netko moze biti tako blesav?!ne postivati tude osjecaje ili nesto drugo?!on narvano nemoze....ovo je bila mala trac partija....samo da vam dokazem da fakat ima debila na ovom svijetu...ali na svu srecu moju i Anickinu....nismo jednie koje tako misle....Ante legenda si...Binky ti isto...ma legende su svi koji djele misljenje sa nama....mislim ono =)
sad znate i to...znam da sam vas izgnjavila al ima osoba kojoj se ova da citat!!!

- 15:34 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>