srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (7)
Srpanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


belive me... Design by:Image Hosted by ImageShack.us

GLUPOSTIII

MOJ PESOOO...



OPIS BLOGA...
Ovo je blog o mom životu... a u mom životu je jako puno smijanja...JAKO, JAKO...JAKOOO...


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter





OVO SAM STAVILA 25.07.2007. I OD TADA JE NA OVAJ BLOG DOŠLO
Counter
BLOGERA

MOJA MAIL:
luda_cura_@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Procitajte ovo bas je lijepo:

Voze se cura I dečko na motoru.
cura: "Nemoj tako brzo, smanji!!!!!"
dečko: "Ne baš je ludo..."
cura: "Ne,nije...molim te uspori"
dečko: "Reci da me voliš!"
cura: "Znaš da te volim!"
dečko: "Zagrli me"
(cura ga zagrli)
dečko: "Molim te uzmi moju kacigu sa glave, meni je tijesna
i stavi je sebi na glavu!!!"

Sljedeće jutro u novinama:
Motor imao nesreću, jer su kočnice popustile,
dvije osobe su bile na motoru-jedna je preživjela,
a druga poginula.
ISTINA JE:
Da je dečko ustanovio na pola puta da su kočnice popustile,
a to nije htio reći svojoj curi...
Želio je posljednji put čuti njene riječi- VOLIM TE!
Želio je posljednji put osjetiti njen- ZAGRLJAJ!
Zatim ju je zamolio da stavi njegovu kacigu na svoju glavu,
jer je želio da ona preživi iako je to značilo da će on poginuti...



adopt your own virtual pet!


JA
...OPET gizam nokte!...
...stalno živčanim...

VOLIM-
Slušati pjesme, pogotovo US5,
Papati,
Igrati nogomet,
Navijati za Dinamo, Milan...
Svoja sva buraza Đusu i Gorana...
Svoje prijatelje...
More...
Kupanje...
Kikija....
Plesati...

NEVOLIM-
Umišljene ljude...
Dvolične ljude...
One mutave krave koje misle da se svijet vrti oko njih...
....Draganu...

MRZIM-
PAUKOVE
&
BUBE, opčenito!



Create Your Own Countdown




EVO NEŠTO O MENI:
JA SAM-Matea
NADIMAK-
Beba
ZIVIM U-Slavonskom Brodu
OPIS-
Jako luda cura (JAAAKO)
NAJPRIJATELJI-
Mateo, Biro, Bruno, Miča, Mrci....itd....
NAJFRENDICE-Kika ,Seka, Daka,
Mirela, Ivona...
IMAM-
14 godina (još malo) i sada ču 8 razred
NAJ GLUMAC/GLUMICA:
Orllando Bloom/Selma Hayek
SLUŠAM:
Us5, Arvil Lavigne, RHCP, Lenny Kravitz, Rihanna, Jennifer Lopez, Nelly Furtado, Sean Paul, Peter Gabriel....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...OVO SU ONI KOJE CHITAM...

tina
Ivona...
Mia
Blonde
Cat
Blonds
Princezin život 2
Ovo je blog male Anje...obavezno ga posjetite i dajte joj podršku...kada dođete na blog...shvatiti će te i zašto..
Ljubica
Tea
Karla
Antonija
Diamonds
Tratinčica
Hippy girl....
Slatkica... =)
Martina-Nirvana Girl...
Medicinarka
Music is power! (Filip)
pussycat doll
liqidvk

SLIKICEEE....

MOJE NAJDRAŽE ŽIVOTINJE...

Mačka...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Konj...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tigar...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pas...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOJE NAJ SERIJE...

One Tree Hill...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Oc...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svakojake gluposti...

...sick of crying...
...tired of trying...
...yeah...Im smiling...
...but inside Im dying...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nije moguce samo ono
na sta nikad nismo pomislili.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ulovio sam zlatnu želju ako je pustiš ispuniti ću ti ribicu tri puta

Ti si moje zlato, ti si moje srebro, vidim li te s drugim slomit ću ti rebro!

Ležim u travi s nožem u glavi, zmija me davi grizu me mravi, ljudi prolaze a meni neugodno!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mozda nisu uvek pored tebe,mozda ih ne vidjas cesto,mozda imaju probleme svoje,bitno je samo da znas da te vole, i da prijatelji uvek postoje!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Bog stvori sunce toplo i sjajno, stvori mjesec mio i drag, stvori more bistro i duboko, zatim stvori tebe..., pa da, neku pizdraiju je ipak morao napraviti.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Budi uvijek blizu, ne ostavljaj me,
svojim budnim okom pazi na mene.
brani me od tuge, životnih teškoća,
zlobne okoline, nedaća i zloća.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nećeš znati da sam plakala,
Vidjeli su da sam se smijala.
Nećeš znati da sam žalila,
Vidjeli su da sam druge tješila.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


LINKIN PARK-WHAT I'VE DONE

In this farewell
There’s no blood
There’s no alibi
‘Cause I’ve drawn regret
From the truth
Of a thousand lies

So let mercy come
And wash away
What I’ve done

I’ve faced myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done

Put to rest
What you thought of me
Well I cleaned this slate
With the hands
Of uncertainty

So let mercy come
And wash away
What I’ve done

I’ve faced myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done

For what I’ve done
I’ll start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m forgiving what I’ve done

I’ve faced myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done

What I’ve done
Forgiving what I’ve done

Blog images codes

Blog images



*************************

Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



BRITNEY SPEARS-FROM THE BOTTOM OF MY BROKEN HEART

"Never look back," we said
How was I to know I'd miss you so?
Loneliness up ahead, emptiness behind
Where do I go?

And you didn't hear
All my joy through my tears
All my hopes through my fears
Did you know, still I miss you somehow

[CHORUS:]
From the bottom of my broken heart
There's just a thing or two I'd like you to know
You were my first love, you were my true love
From the first kisses to the very last rose
From the bottom of my broken heart
Even though time may find me somebody new
You were my real love, I never knew love
'Til there was you
From the bottom of my broken heart

"Baby," I said, "please stay.
Give our love a chance for one more day"
We could have worked things out
Taking time is what love's all about

But you put a dart
Through my dreams through my heart
And I'm back where I started again
Never thought it would end

[Repeat CHORUS]

You promised yourself
But to somebody else
And you made it so perfectly clear
Still I wish you were here

[Repeat CHORUS]

"Never look back," we said
How was I to know I'd miss you so?

Scary Angry Skeleton Man Images

Scary Angry Skeleton Man Images



***********************

Funny Excited, Laughing Fat Kid Images

Funny Excited, Laughing Fat Kid Images



RIHANNA-UNFAUTHFULL

Story of my life,
Searching for the right,
But it keeps avoiding me.
Sorrow in my soul,
Because it seems like one,
Really loves my company.

He's more than a man,
And this is more than love,
The reason that the sky is blue.
The clouds are rolling in,
Because I'm gone again,
And to him I just can't be true.

And I know that he knows I'm unfaithful,
And it kills him inside,
To know that I am happy,
With some other guy.
I can see him dying.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
Everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
A murderer.

I feel it in the air,
As I'm doing my hair,
Preparing for another date.
A kiss upon my cheek,
As he reluctantly,
Asks if im gonna be out late.
I say I won't be long,
Just hanging with the girls,
A lie i didn't have to tell.
Because we both know,


Where I'm about to go,
And we know it very well.

'Cause I know that he knows I'm unfaithful,
And it kills him inside,
To know that I am happy,
With some other guy.
I can see him dying.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
Everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
A murderer.

Our love,
His trust,
I might as well take a gun and put it to his head,
Get it over with.
I don't wanna do this,
Anymore,ooooooh,anymore.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
And everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
a murderer.

Oooh.
A murderer.
No,no,no.
Yeah,yeah,yeah.

Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images

Orange Kitten & Fluffy Duckling Friends Clip Images



****************************

Fluffy Orange Kitten Waving Paw Clip Images

Fluffy Orange Kitten Waving Paw Clip Images



US5-ONE NIGHT WITH YOU

I dont wanna put no chains on you
I just wanna be here loving you
Cuz you touch me in the place
That puts a smile right on my face

But I dont wanna be holding you
Baby only for an hour or two
I want you with me
In these arms for all eternity

I dont wanna to put you under pressure
I just wanna spend some time together
So baby if its just for one night

Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night
Give me just one night with you
Every day for all time
It would be so right
Every day to have just one night with you

Love the things you say, the way you move
Id love to stay here making love with you
Cuz youre just so good to hold
And youve wrapped your arms around my soul

Come on and take this heart of mine
You can have it till the end of time
I want you to be part of every single part of me

I dont mean to put you under pressure
I just wanna have your love forever
So baby if its just for one night, one night

Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night
Give me just one night with you
Everyday for all time
It would be so right
Every day to have just one night with you

Fat Guy Ballerina Clip Images

Fat Guy Ballerina Clip Images


Funny Clip Images

Funny Clip Images



Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter

Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters



Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters





Myspace Glitter


Myspace Glitters
Myspace Glitters







ponedjeljak, 23.07.2007.

MA KO JOŠ GLEDA NASLOV!!!

Evo meneeee! Evo ovako...prvo bih se svima zahvalila za jakoo puno komentara thumbup ... Stvarno ste legende!
I et...

Image Hosted by ImageShack.us


Ah da... željela bih se posebno zahvaliti BLONDS koja mi je za prošli post dala jedan koristan savjet...DA NEPIŠEM POST IZ DOSADE VEĆ KAD IMAM INSPIRACIJE.... Et...sada slijedim tvoj savjet...HVALA I TEBI!!! Uglavnom...hvala vam svima.... ZBILJA STE SUPER... u mom životu nema ništ zabavno...u biti...možda i ima... naime u petak idem da rođendannn!! Jeeeeeee!!! Moj naj, naj, najdraži prijatelj Kiki ga slavi... Rođen je 29.07.1993... na taj datum je rođen i Mateo, ali on neće slavit rođendan... vidite...čak i znam kojeg su datuma rođeni...hehe...nut I tak...nadam se da če na njegovom rođendanu bit zgodnih dečki... naughty iako sumnjam...haha...Onda...danas vam moja Kika ide na more...jao...pa kako ču ja izdržat bez nje??? no nono Pa nas dvije smo stalno skupa...a sad je neće bit ČAK 2 tjedna.... i tak... pa Kika...uživaj na moru...iako znam da nećeš uživati kao ja....ja sam ipak bila među prijateljima...bez staraca...a ona ide sa starcima...još ima i malđu sestru na grbi... a jadnaaaa.... a šta joj ja mogu...? Šta ja sad radim? Ev maloprije sam gledala OC...u isto vrijeme je bio na RTL-U dodir s neba pa sam stalno mijenjala programe da gledam iu jedno i drugo...i tak...na MSN-u nema nikog...svi negdje na kupanju...jedina ja kod kuće...ah...nije meni loše...važno da mam glazbu...I da..naraavno žedna sam party gladna njami moram na wc pišat...nut al mi se ništ neda!!!!!! Tipično za mene...eh da....ima još jedna novost...naime....ja sam vam prestala gristi noktee....aha!!! rolleyes VUU...KOJA SAM JA FACA! deaddead Ma... moj brat (umalo sam umjesto brat napisala bart) da...moj se brat OPET posvađo i zaratio s našim starcima....ja samo u pozadini gledam i smijem se budalama koje se bez razloga svađaju...hahaha thumbup No...onda se moja stara iživcira i OBAVEZNO iskali na meni... ali...ja sam se več navikla na to...pa se jednostavno smijem takvim glupostima... smijeh Eh..da...svi vi ljudi ako imate MSN...MOLIM VAS....javite mi se na luda_cura_@hotmail.com, ja sam stalno na MSN-u...pa....et... eh..da...molim vas posjetite ovaj blog....To je blog od jedne cure koja ne želi otkriti svoje ime...hehe...nedavno ga je napravila pa joj nitko ne komentira...pa vas molim da od sada komentirate...BLOG JOJ JE ZASAD ODLIČAN...a vjerujem da če i ostati...et....toliko od mene...još jednom vam se svima ZAHVALJUJEM.... do čitanja....pozdrav svima koji me čitaju...i komentiraju...pozdrav svim mojim prijateljima...svojoj obitelji, rodbini...pozz Kikiju pošto mu je uskoro rođendan i Kiki koja nek uživa na moru...itd...itd....itd...POZDRAV SVIMA!!!! wavemah

- - 15:45 - pljuni… (85) - …pa prilipi - *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

scrollbar-track-color: #000000;