O MENI....

IME:IVANA
PREZIME:NIJE VAŽNO
ŽIVIM U:GAREŠNICI
ROĐENA: 21.06.
U HOROSKOPU:BLIZANAC
RAZRED:5.D
VOLIM:JEDNOG DEČKA,ROLANJE,
INTERNET,DRUŽENJE S FRENDOVIMA,
SESTRU BLIZANKU,INFORMATIKU,
KOMMP,TV,....
NE VOLIM:NARODNJAKE!!!, UMIŠLJENE LJUDE,
MATEMATIKU,ENU,KOLARA....
IMA JOŠ PUNO TOGA....MORAM SE BACIT NA
UREĐIVANJE MOG BLOGA....
FRENDOVI:
EVApjevablablathumbup
BOJANA(BOBAĆ)thumbupsmijehmah
ALEKSANDRAthumbup:smijehsmijeh
MAGDApartynutsmijeh
EMMA nutnaughtypartythumbup
ANAblablazijevsmijeh
MAJAthumbupsmijehsmokin
MARTINAblablacerekthumbup
JELENAludblablasmijeh
LUCEzalivensmijehpjeva
IVANnjamithumbupsmokinnutsmijeh
PAKIpuknucusmokinthumbup
LOVRIĆpjevasmijehblabla
ŠTEfsmijehzalivenparty
ACOsmijehmahhrvatska
TOMISLAVludzijevsmijehthumbup
MARKEC finothumbupwave

SLUŠAM:
SVE ŠTO SLUŠAJU MLADI OSIM NARODNJAKA




zwani.com myspace graphic comments
Myspace I Love You Comments





EVO MALO FORA SLIKICA....


Myspace Tshirt Generator



Cute Myspace Generators



Swinging Heart Tag



zwani.com myspace graphic comments
Myspace I Love You Comments & Graphics


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


zwani.com myspace graphic comments
Myspace I Love You Comments & Graphics



zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments & Graphics


zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Kisses Comments




AVRIL LAVIGNEsretan
Image Hosted by ImageShack.us


JOŠ MALO AVRILKE


I JOŠ...




Image Hosted by ImageShack.us


evo malo repera
Image Hosted by ImageShack.us

i još malo

i još


još malo pjevaća
Image Hosted by ImageShack.us








evo malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us










one tree hill

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments & Graphics



zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Animated Comments


zwani.com myspace graphic comments
Graphics for Animated Comments


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments & Graphics


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments & Graphics


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments & Graphics


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments & Graphics


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Animated Comments


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Smiley Moods Comments


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Smiley Moods Comments


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Smiley Moods Comments


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Smiley Moods Comments


zwani.com myspace graphic comments
Myspace Smiley Moods Comments



zwani.com myspace graphic comments
Myspace Smiley Moods Graphics




























































< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (24)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen :)

Opis bloga

....pisat ću vam o svom veliko-malom životu….

Image Hosted by ImageShack.us


Custom Myspace Clock







Linkovi

neki super blogovi....

Ana i Eva

Emma

Bojana

tomislav

marko

kika

Monika

Filip

maja

magdalena

o gradu garešnici

martina

željana

alt="me®i"/>



Image Hosted by ImageShack.us









malo pjesmica:



Ako mi ne odgovoris za 25 sek.
od cega je vec proslo 15,
ako poruka ne stigne za 10 sek.
od cega je vec proslo 8 dugujes
mi 1000 pusa! ...Vrijeme isteklo



Ako zaspim-SANJAT CU TE,
ako se probudim-VIDJET CU TE,
ako te vidim-ZALJUBIT CU SE,
ako te poljubim-OTOPIT CU SE!
Zato reci mi molim te sto da radim sa TOBOM?!


Željela bih da sam suza, da se rodim u
Tvojim očima, da klizim niz Tvoje lice,
da umrem na Tvojim usnama...
o se al ne u isto vrijeme

Ne vjeruj svi lažu,
ne bacaj se u ljubav,
jer ćeš se kajati.
Živi brzo,
umri mlad,
boli te kurac
gdje i kad.
Puši travu,
kupaj se u pivi
i zapamti
JEDNOM SE ŽIVI+


Ovim tempom brzo priblizavam se kraju i
cisto sumnjam da cu zavrsiti u raju
ali odavno ja vec sam raskrstio sa
Bogom sport je smrt bavite se drogom
jer ja ne zelim da izadjem iz ovoga tripa
U RAJU JE LIJEPO A U PAKLU EKIPA


Spalit cemo skolu taj ludjacki dom,
nastavnicko vijece plakat ce za njom,
streberi ce stavljati ruku joj na grob,
a ja cu vikati NISAM VISE ROB!!!

VOLI DEČKA BILO
KOJE BOJE,ALI
NEMOJ SAMO DEČKA
PRIJATELJICE
SVOJE

ležim sada sama u sobi...
punoj nemira...
niz lice se slijevaju suze...
siječaš li se dragi...
da si rekao...
ZAUVIJEK!?

Nevjeruj onome ko ti
kaže:,,volim te´´!
već onome ko te suzama
u oćima pita:
,,voliš li me´´


Ne tRČi zA njIm
NćEš Ga SiĆi!!
oKrEnI Mu lEđa
i sAm ćE tI PrIčI.



Život živiš i pontanko mu
se diviš onda
skočiš iz života i
zaljubiš se u
IDIOTA!!!!!!


OTAD SI OTIŠAO
U MOM SRCU OSTALA
JE PAZNINA DUBOKA,
TEŠKA JE JER SAM
IZGUBILA ONO ŠTO
VOLIM!!!!!!!!!!


Jedino što mi treba:
tvoj topli osmjeh i ljubav do neba.....
jedino ti možeš to d mi daš,
zato te i volim,samo da znaš......


Dani su loši,noći još
gore!uvik te povride
oni koji te navodno
vole.Dok su s tobom
stalno ti lažu,a kad
na kraju odu,ni zbogom
ne kažu!!!

šetam polako
pored rijeke u kasne
sate ljubim te,moj
anžeo si ti toliko
trebaš mi...



Oprosti mi, tugo
Ne mogu više,
Jer suze su moje
Ko kapi kiše.
Poljubce njegove
Ja sanjam noću,
Tugo moja ,
Samo njega hoću
..........

...rekao si mi da
sam dijete,a nisi
znao da djeca
najiskrenije i
najpravednije vole!!!!!!!!!!!!!!




i nakon toliko godina
ništa se nije promijenilo
još uvik trebaš mi...
i još nema ničaga što bi
tebe zamijenilo,moja
LJUBAVI...


**PRIČAJU MI **
tvoju sliku poljubim
uvijek kad te poželim kraj sebe.
Vrijeme prolazi
i bez tebe živim dobro, al nije isto!
Tvoju sliku
tvoju sliku čuvam ja
jer si srcu jedina želja života.
Mada nema te više kraj mene
tuđe ruke neće dirnut me.
Još sada neznam kako
život te meni uzeo:
A pričaju mi da si s drugom
i da tebi kreće na bolje,
a ni meni loše ne ide
prolazi mi život bez tebe...

Pričaju mi da si nekad davno
mene zaboravio,
ali neki viđaju te
kako život ti se srušio!

U kavani piješ do zore
šapćeš drugoj moje ime,
slušaš naše stare pjesme,
bolno plačeš dok te ne vide...


nedjelja, 04.05.2008.

evo me poet

evo mene opet. kasno pišem post jer sam kasno došla kući.
bila sam na krizmi od kume. kod nje smo igrali nogać i slikala sam u crkvi.
bio je bozanić na misi i misa je trajala 2 sata bože skoro sam se srušila....prvo se moram isprićat evi ani i emmi i zbilja nisam htjela....crynoali ipak ćete mi valjda oprostit.
nema veze kod kume je baš bilo forathumbup....jedna mala cura je baš bila dobra a njezin brat juraj je stalno išao na

sad moram ić štrebat ajd bok i kommajte mi wavethumbup



| KoMeNtIrAj (0) | PrInTaAaAJ..(ZnAm Da NeCeS) | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.