Image Hosted by ImageShack.us

love is imortal

07.08.2006., ponedjeljak

evo na brzinu da napisem novi post... nemam puno vremena za nista... brat me tjera sa kompjutera.. dosao sam samo kratko..
za pocetak : na skoru je bilo super... bilo je ludo... i bas sam se dobro proveo... isao sam sa rodacima prijateljom.. i 2 nove prijateljice... cure su ok...
najbolje je bilo na kraju koncerta kad je poceo pjevat one bolje i poznatije pjesme... onda su svi poceli ludovat...bilo je skidanja majica... skakanja po stolicama... i tako
ove dane vam nisam stigao napisati nisa jer sam bio u rodaka spavao 3 dana... prvo je bio rodaku rodendan.. i bas smo se lijepo proveli vani... na pizzi bili ... i tako
drugi dan su bile karaoke vani... i uspijeli smo nagovorit jednu prijateljicu da pjeva.. hehe ... ali nije dobila nagradu ..ali je bila vrlo blizu...
a treci dan su bile brzinske utrke za maraton lada... ali vise sam bio na picu sa rodakom i prijateljicama.. nego pazio sto se tamo dogada...hehe
to je sve sto sada stignem napisati... cujemo se
bye

sorry sto nestignem staviti nikakve slike
pozz svima koji mi ostavljaju komentare. ii svima koji me poznaju

- 21:16 - write something for me (17) - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

komentari..upali/izgasi

blog Layouts



o meni:

ime: josip
nadimak: jopa
grad: dubornik
skola: gimnazija
razred: 3
volim: cokoladu...izlaske,
cure, pice...kafice,i ostale
gluposti
ne volim: lazi,lazi i lazi
ljubav: sta vas briga...
glazba: slusam sve pomalo...
msn: bad3boy@hotmail.com

evo vam ... nemojte nekuda zakasnit


linkovi:

hovla
marija i duicka
martina
kikyriky
lutkica

ti si:
Free Site Counter

posjetitelj ovog bloga... hvala

MySpace Layouts



layout for myspace

pjesme

blog



ima nesto od srca do srca

Oči tvoje boje nade
zaspati mi ne daju
Zadnji komad mira krade
ta suza na jastuku

Ima riječi koje bole
skloni ih sa usana
Kada stvari krenu dole
samoča krug zatvara

Ima nešto od srca do srca
Neka tanka nit
Koja čini naše snove
A ne da se dirati


Ti si moja rijetka ptica
kako da te ostavim
Bez tvog tijela bez tvog
lica kao da ne postojim

Ima stvari koje trebaju
a nikad se ne dese
Neke druge opet ne daju
lako da se dokuce


zovu nas ulice

Zovu nas ulice
Idemo napolje
Potpetice zveckaju
Uzbuđenje djevojke trebaju


Poslije ljubavi šta ostavljaš
Da li brzo me zaboravljaš
I koga sada želiš ti
Tko ti u snove dolazi
Telefoni više ne vrijede
I adrese polako blijede
Ovdje je tvoj šal i šminka
Sto sitnica, nekoliko razglednica

Dah prošlog vremena
Sad je daleko za nama

Zovu nas ulice
Idemo napolje
Potpetice zveckaju
Uzbuđenje djevojke trebaju


Zadnje riječi prije odlaska
Gorak ukus na usnama
Osjeti kad žudnju probude
Sve izgubljene godine
Sa mnom u sobi samo tišina
I na čaši trag karmina
Ova boja današnja,
A bit' će sutra drugačija

Dah prošlog vremena
Sad je daleko za nama