Take me to the some other world....

07.04.2006., petak

Još jedan dan sve bliži smrti...

Moja filozofija... Kad se rodiš počinješ umirati. U zadnje vrijeme samo crno mislim. Ponekad si pomislim da bu me možda baš danas stepel neki auto i kak je to baš ludo jer ti je to očito zapisano u zvjezdama...Puno ljudi se boji smrti, ali s njom se moraš počet suočavat od malena. To je drugi život. Vjerujem da dok umreš - nakon nekog vremena se rodiš u nekom drugom čovjeku...
Moguće ili ne, ja u to vjerujem jer mislim da dok u nekaj vjeruješ lakše se suočavaš sa svim kaj ti slijedi.
Ne znam.. Možda neki tak ne misle, ali da baš u ništ ne vjeruješ ne bi bil normalan.. Ne u onom smislu LUD nego bi bil psihički slab i nebi izdržal sve kaj ti u životu slijedi.. Svako mora u nekaj vjerovati, prije ili kasnije uvjerit će se u to. Meni je recimo odurno dok ljudi imaju spomenike i ne znam kaj sve ne na grobu.. Moj grob bude mali spomenik na kojem bu neko uzdržaval cvijeće.. Mrzim ljude koji sami sebi grade spomenike i mole ljude oko sebe da mu redovito donose cvijeće i svijeće...
TO je moje mišljenje, vi komentirajte...
- 20:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Blogggg.... Na kojem ćete pročitat moja razmišljanja, mišljenja (o ptičjoj gripi...), raspoloženja, i tak. Komentirajte i čitajte po mogućnosti kad god možete,a ja ću se potrudit pisat što redovitije - redovitije nego prije...
Nadam se da vam se sviđa....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

JA SAM:::

Image Hosted by ImageShack.usJa:KArlA
Godina: 1 mJ. Do 14
Mjesto prebivališta:ProvINcija KOPRIVNICA
CuCO: TRUsty
Snovi: MAknut se iz KC bar na neko vrijeme
Frendovi: MARTINA, MARIJA, DANNY, LUKA,
ANTONIO, ANDREA, VALENTINA,
i drugi...
ŠKolA: ANG
SreDina u kojoj SaM SvaKI dan: 7.a