< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (22)
Rujan 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

BLOG...ABOUT

just tried to kill that feeling in me...but you came,you came my love...i got hurt so many times..and i'm ready to be again

SVE ŠTO TREBATE ZNAT O MENI

IME:nikki
WHAT I LOVE:i love..you,you and you..but still...i don't
MJUZA:sve osim metala...narodnjake mogu pretrpit a katkad su i ok...sve ostalo like
FRIENDS:well...you must meet ME first!!hehe

YOU CAN CLOSE YOUR
EYES TO THINGS
YOU DONT WANT TO SEE,
BUT YOU CANT
CLOSE YOUR HEART
TO THINGS
YOU DONT WANT TO FEEL...

subota, 11.11.2006.

Zašto mi to činiš?

Zašto mi to činiš?
Zašto mi još uvijek šalješ poruke da mislim kako sam ti još u mislima...
a znam da nisam...
Zašto mi još uvijek znaš reći lijepe riječi da mislim da su stvarno iskrene?
a znam da nisu...
Zašto mi govoriš da nisi sretan s drugom da me još uvijek voliš,ali da ne bi bio samnom?
kad znam da jesi...i ne znaš kako bole te riječi...
Zašto mi znaš napraviti i najgore trenutke lijepima da mislim kako sam još uvijek sretna?
a nisam...
Zašto me još uvijek mučiš tim riječima,tim prokleto lijepim riječima kada te pokušavam izbaciti iz sebe...
i kada prođu svi lijepi trenuci...znam da si s njom,da ju možda i prokleto voliš...možda je tako i bolje da znam da ne možeš bit samnom...!!
Hvala ti što si mi rekao da voliš nju...strašno je zaboljelo,ali sada...kao da više ničega nema...još malo pa će nestati...samo da nekog zavolim...i sve će opet biti na svojem mjestu...
Hvala,hvala ti još jednom...



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.